Tak úplně ze začátku bych chtěla poděkovat své rodině a svým rodičům za to, že se o mě tak hezky starají. Chtěla bych poděkovat své tetě za to, že mi vždycky dokáže pomoct a taky tátově přítelkyni, že se jí můžu vždy svěřit.
Dále bych chtěla poděkovat svým přátelům za to, že je mám. Konkrétně bych chtěla poděkovat Lenyyyy, kacmacanek a Niciina. Děkuju holky za to, že vás mám a, že jste tu pro mě i, když jsem k nevydržení. Děkuju za všechny vzpomínky a okamžiky. Mám vás ráda.
Dále bych chtěla poděkovat Aničce. Díky za všechno, Ani:))
Dále bych chtěla poděkovat svému nejlepšímu kamarádovi. I přesto, co se v posledních pár dnech stalo tě mám hrozně moc ráda. Je hrozné, když se hádáme kvůli hloupostem. Moc se ti omlouvám a doufám, že to bude brzy zase jako dřív.
Dále bych chtěla poděkovat TheCruella. Píšeš skvělý příběhy. Dovolím si říct, že Family Problems je pro mě ten nejlepší příběh na Wattpadu o Black veil Brides a, že jich je opravdu hodně. Tvůj příběh mě inspiroval. Děkuju taky za to, že si mi několikrát poradila.
Taky děkuji @KristineMitrikova, že jsem tě mohla poznat blíž. Píšeš krásné příběhy a doufám, že se někdy uvidíme:))
Potom bych chtěla poděkovat lidem, kteří dali vote na většinu kapitol, nebo komentovali a nebo přidali do seznamu. Moc děkuju:) @KristynPurdy, @laurafilinska, @---Eliska---, @Suzuyasgirl, @xCaptainWinterx, @MartiKatCzech, @SarukiCZE, @AkatsukiRea, @that-strange-girl, @Cernyjednorozec, @Ann-125, @Nidelain, @EliSlavna123, @_Arven_, @Safira_Brisingr, Nikola-Niki, @tinita-si, @MataOrechBlack, 8Lucky_Ara8...omlouvám se těm, co jsem neoznačila..
Dále bych chtěla poděkovat @OstruzinKa4 za úžasný trailer k druhému dílu Different...
A nakonec bych chtěla poděkovat klukům z BVB a 1D, že mi udělali tak skvělou inspiraci. Jste skvělý kluci, máte skvělé písničky a moc si cením toho, že existuje někdo tak úžasnej jako jste vy...
K infu bych chtěla říct jen to, že většina z vás asi ví, že Different bude mít pokračování tak vám sem hodím link:)) https://www.wattpad.com/story/66664712-different-2-new-beginning-1d%2Bbvb
chtěla bych ještě poděkovat všem, co si tenhle příběh přečetli..bez vás by to nešlo:))) Děkuju za všechno! Mám vás ráda:33
Nikdy by mě nenapadlo, že se Different chytne...je nezvyk mít tu štítek 'Dokončené'
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...