Nicole
"Lenny!" Řekla jsem natěšeně do telefonu. "Jsi v pohodě?" Řekla mi nazpátek a nuceně se zasmála. "Jo, proč si budu kazit náladu? Za chvíli budeme u vás, doufám, že máte něco k jídlu." Řekla jsem a slyšela jsem jak na mě Harry volá, ať zrychlím.
"Jo, CC s Jinxxem vaří lasagne." Řekla a já vykulila oči a otevřela pusu. "CC? Jinxx? Lasagne? Tak to potěš koště." Řeknu a sbíhám schody. "Už čekám jen na to, až budu hasit troubu." Řekne a bez rozloučení to vytípne.
Sedám si k Harrymu do auta a vyjíždíme spolu k Lenny. Za pár minut vystupujeme z auta a míříme do vily.
Zazvoním a čekám až mi někdo otevře. "Nicole! Harry!" Skočí mi kolem krku CC a Harrymu Ash. "Taky vás rádi vidíme." Řeknu a zouvám si boty, abych mohla jít do obýváku. Obejmu Lenny a hned po ní i Kate a Andyho.
Sednula jsem si na pohovku k ostatním a hned začnu mít divný pocit. "Taky máte zvláštní pocit?" Řekl Andy jako by mi z duše promluvil. Nadechnu se a cítím něco, co určitě není v pořádku. Když si to uvědomím, vymrštím se do stoje a rozběhnu se k troubě. "CC?!! Jinxxi?!!" Začne ječet Lenny a já marně hledám něco čím bych to uhasila. Uvidím hasičák, popadnu ho do ruky a snažím se ho zprovoznit, když se to povede namířím ho proti troubě.
"Ne! Počkej, já je zachráním!" Stoupne si CC před troubu. To neměl dělat, celý obsah hasičáku padl na něj. Zůstala jsem tam stát s otevřenou pusou, hasičákem v ruce a vyděšeným výrazem. Ostatní vypadají stejně, kromě Ashe, který drží v rukou svůj černý iPhone a fotí bílého CCho. Všichni vybuchneme v záchvat smíchu. "Pffhcdhbzd." Zamumlá něco podobně nesmyslného CC a odejde do koupelny. Všichni se znovu složíme smíchy, až nakonec usneme.
Lenny
Vzdbudili jsme se někdy kolem sedmý večer. To jsme spali tak dlouho? Probudila jsem se vedle Nicole ve své posteli. Takže nás musel někdo přenést. Seběhla jsem už i s Nicole dolů, kde byli všichni kromě Ashe a Jeremyho. Jak on nenávidí, když mu tak říkám. Ještě, že tu není.
"Broučku." Natáhla jsem se k němu a hned zakroutila očima nad tím oslovením. "Ne maminko, já ještě nechci do školy." Moc vtipné.
"Dělej Ashíku." Panebože! Co to zase mám za kecy? "Tak to bylo divný oslovení." Zasmál se a vymrštil se (v rámci možností) do sedu.
Natáhnul se ke mně. Téměř jsme se dotýkali rty. "Jsi nádherná." Zašeptal mi těsně u rtů. Jeho dech byl cítit mentolem a mně naběhla husí kůže. Natočil hlavu, aby spojil naše rty.
"Nechcete jít jinam? Nemusíte se líbat zrovna v mém pokoji." Přišel do pokoje Jinxx. Ash se ode mě odtrhl a bouchnul pěstí do matrace. Jen jsem se zasmála a odešla s Jinxxem dolů.
Sáhla jsem do lednice a vytáhla jedno Andyho čokoládové mléko. Ten mě zabije, až to uvidí. Sedla jsem si na gauč vedle Nicole a Louise, který objímal Kate. "Kde je vlastně Sophia?" Zeptala se Kate a já se ošila, když jsem si vzpomněla na včerejšek. "Psala mi, že bychom to měli ukončit. Že by to prej nemělo cenu." Řekl Andy a mně se ulevilo. Dále už jsme o tom nemluvili.
V televizi dávali Top Gear a mě něco napadlo. "Mám nápad!" Zaječela jsem a vyskočila do stoje. "Já nejsem hluchá!" Řekla Nicole a přikryla si uši.
"Andy? Máš klíče od Jakeovi vily?" Při Jakeově jméně jsem si všimla jak Nicole zkameněla. "Od jaký myslíš?" Řekl a zašklebil se. "Hahaha." Ironicky jsem se zasmála. "Má tam nějaký auta?" Řekla jsem a téměř si sama odpověděla, že určitě má. "Jo má. Neříkej mi, že chceš udělat to, co myslím." Podíval se na mě a pak na televizi a potom zase na mě.
"Jo...přesně to chci." Řekla jsem a šla jsem na chodbu. Šmátla jsem Andymu do bundy a vytáhla jsem klíče. K tomu jsem si od Andyho vzala dvě cigarety, protože mi ty minulý Ash vzal.
"Co chce udělat?" Zeptala se Kate a otočila se na Andyho. Všimla jsem si jak se na chvilku Andymu zablýsklo v očích. "Pouliční závod." Řekl Andy a nandal si svojí bundu, já si vzala svojí. "CC? Zajdeš s náma pro auta?" Poprosila jsem ho a on s radostí šel.
Došli jsme k Jakovi a odemknuli garáž. Zůstali jsme stát na prahu a dívali se na ten výběr. "Tak Lenny vyber který." Řekl Andy a já se zamyslela. Musela jsem vybrat auta, která by se rovnala mému autu (aspoň trochu).
"Tak berem toho Dodge Vipera, Mercedes SLS a Corvette." Řekla jsem a usmála jsem se nad tím jak jsem skvělá. Andy přikývl a stoupnul si k Viperu. "My pojedeme spolu krásko." Obejmul auto a sednul si do něj. "Tak to prr! Bude se to losovat." Řekla jsem a nasedla do Mercedesu.
Taak:) jsem tu s dalším dílem:)) zmizela nám Sophia a nějak se to zajiskřilo mezi Nicole a Harrym:)) Jak byste to radši? Nicole+Jake nebo Nicole+Harry?:))
Užijte si zítřejší den:)
Mám vás ráda♥
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...