Andy
Asi po dvou hodinách stávených líbáním a díváním se na videa jsme se přesunuli k Lenny. Jako vážně, bylo to tam jak po výbuchu, všude ležely prázdný flašky a občas i nedopalek z cigarety. Nedivil bych se, kdyby tu vilu zapálili. Uklízení zbylo na mě, Kate a Niallovi. Zbytek spal.
"Nicole? Co tu proboha děláš?" Zeptal jsem se, když jsem jí našel v koupelně na zemi. "Hledám jestli v tom stropě nenajdu třeba naději." Zašeptala a já si až teď všimnul, že jí po tvářích stékají slzy. Přitáhnul jsem si jí k sobě a ona se na plno rozbrečela. Bylo mi jí líto a jako správný kamarád jsem jí musel pomoci. Když se alespoň trochu uklidnila, podívala se na mě a začala mluvit. "Myslela jsem si, že mě miluje, teda on mi řekl, že mě miluje a taky řekl, že nechce přijít o Ellu, ale to je opravdu o tolik lepší než já? Myslela jsem si, že to vyjde. Ty ho znáš nejlíp Andy. Vrátí se ke mně?" Byla tak zoufalá, tak moc mi jí bylo líto a já nevěděl jak jí pomoci.
"Ella není lepší než ty Nicole. Mám jí rád, ale ty jsi pro něj lepší. Jake potřebuje někoho jako jsi ty." Řekl jsem a ona se na mě vděčně usmála. "Nemůžu tomu uvěřit." Schovala obličej do dlaní. "Já taky ne Nicole, já taky ne." Zašeptal jsem a znovu si jí k sobě přitáhnul. "Hrozně ráda bych mu napsala." Řekla a zrak jí spočinul na jejím mobilu, který ležel vedle ní. "Tak proč mu nenapíšeš?" Podzvednul jsem obočí. "A co asi bych mu napsala?" Otřela si slzy a odemknula svůj telefon. "Třeba, že ti chybí." Začala něco hledat a potom psát. Potom na mě otočila telefon.
Chybíš mi...
Seděli jsme tam asi dalších deset minut a bavili se o ní a potom taky o mně. Najednou jí zavibroval telefon a oba jsme věděli, kdo jí napsal.
Taky mi chybíš...a promiň za všechno
Ta zpráva jí zase dostala do kolen, ale po chvíli se uklidnila. "Pojď si lehnout Nicole." Pomohl jsem jí vstát. "Ale já tam nechci být sama." Dupla si jako malé dítě a jemně se usmála. "Tak půjdeš k Lenny a Ashovi." Zasmál jsem se. "Ještě ne. Chci si tu s tebou povídat." Podívala se na mě a já se usmál. Věděl jsem, že teď mě potřebuje, když tu není Harry.
"A co Kate? Byla na tom včera hodně špatně?" Prohrábla si své fialové vlasy, které už pomalu odrůstaly do její přírodní světlé hnědé. "Ze začátku hodně a pak už to bylo docela v pohodě." Teď jsem si své vlasy prohrábnul já. Nechtěl jsem včerejšek moc rozebírat. "Co si s ní provedl?" Pousmála se a já přerušil náš oční kontakt. Znovu jsem si prohrábnul vlasy a doufal, že jí to nenapadne. "Kecáš! Nene!" Zakryla si pusu. Takže jí to napadlo. Dneska máš hold smůlu Andy.
"Takže jo." Začala se nekontrolovaně smát a já nakonec s ní. "Slyšela jsem, že dostaneš do postele každou, ale že zrovna holku se zlomeným srdcem a ještě Kate! To mě fakt nenapadlo." Vybuchli jsme znovu v záchvat smíchu. "No jo. Jsem prostě třída." Znovu jsem se zasmál a slyšel jak bouchly dveře od pokoje Lenny. Ne, že bych poznal pokoj podle toho jak bouchnou dveře, když je zavřeš. Jen mám pootevřený dveře, takže vím i to, že ten kdo vyšel byl Ash.
"Čemu se smějete?" Řekl rozespale. "Vlastně ničemu. Promiň, nechtěli jsme tě budit." Řekl jsem a spolu s Nicole jsme se zvedli. "Mohla by Nicole k vám?" Zeptal jsem se za Nicole, která by se nezeptala.
"Jasně." Řekl a šli do pokoje. Šel jsem po schodech dolů. Kate stála u plotny a něco vařila. Strašně hezky to vonělo. "Co vaříš?" Obejmul jsem jí zezadu. Byla maličká, sotva po hruď mi byla. Otočila se na mě a obejmula mě kolem pasu. "To je překvapení." Lišácky se usmála a víc se do mě zabořila. Chytil jsem jí za boky a posadil jí na linku. Pověsila se kolem mého krku a zabořila hlavu do mého ramene. "Jak to mezi náma je?" Tuhle otázku si kladu celý den, ale až teď jsem se odvážil zeptat. "Já nevím. On mi hodně ublížil. Nemůžu se hned druhý den na někoho vázat." Rozhodila rukama, jako to často dělá Ashley. Je mu natolik podobná a ani si to neuvědomuje. Nejspíš proto mě tak fascinovala. "Chápu to Kate. Takže kamarádi s výhodama?" Zeptal jsem se nejistě. "Kamarádi s výhodama." Zasmála se a chytil mé ruce. Má je tak maličké, je to hrozně roztomilý, ona je roztomilá.
Položila mi svou ruku na můj krk a prohlížela si moje tetování. Přejížděla přes něj prsty a mně z toho nabíhala husí kůže. Nevydržel jsem to a přisál jsem se na její rty. Usmála se mi do polibku a potom se odtáhla. "Musím to dovařit zlato." Posmutněla, ale hned na to se usmála. V jejích očích byl, ale stále vidět smutek. Chtěl jsem jí rozveselit a naznačit jí, že si ten polibek vynahradíme. Znovu jsem se přisál na její rty a potom jí obejmul kolem pasu. "Moc tě miluju Kate." Zašeptal jsem jí do rtů a ona se usmála. Sundal jsem jí z linky a ona se opět věnovala jídlu. Zamířil jsem ven a sednul si do trávy. Zapálil jsem si cigaretu a začal přemýšlet. Měli bysme se vrátit domů.
Taak:) jsem tu s dalším dílem!)) Začíná to být napínavý:)) napište mi názor:)
Mám vás ráda!♥
PS: Šťastného Valentýna!♥
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...