I am rebel.

342 26 0
                                    

Upozorňuji, že tahle část je 13+:DD :))

Kate

Přišli jsme ke mně domů a hned, co se zaklaply dveře se na mě vrhnul. Začal mě zuřivě líbať a přitom mi sundal mojí, vlastně jeho bundu, kterou mi půjčil cestou.

Teď už bez bot a jeho trička jsme se přesunuli do mého pokoje, kde mě přitiskl na zeď a já obmotala nohy kolem jeho pasu. Shodil věci z mojí skříňky na kterou mě posadil, přestal mě líbat jen v tu chvíli co mi rozepnul a následně svléknul šaty. Pak se opět přesunul na moje rty, které tak moc toužili po těch jeho.

Ze rtů se přesunul na můj krk a z mé pusy se ozval sten. Naklonila jsem hlavu na stranu a pocítila, že budu mít na krku jemný flíček. Jemně jsem se nad tím pousmála a on mě zvedl ze skříňky a položil mě něžně na postel. Sklonil se nademnou a přisál se na moje rty. Nechtěla jsem být vůči němu pozadu, tak jsem se natáhla k jeho pásku a rozepla ho. Stáhla jsem mu jeho jeansy až ke kotníkům. On si je pak sundal a odhodil bůh ví kam. Takže teď jsme byli oba jen ve spodním prádle.

Naposledy mě políbil na rty a vytvářel vlhký cestičky po celém mém těle. Obohacoval mě polibky po celém těle, ale jediný co vynechal byli moje slabý místečka. Děsně mě to dohánělo k šílenství.

Došel až k vnitřní straně stehen a, když se dostal skoro až k mým místům, opustil mou kůži a nadzvedl se nademně. Chytil ramínka mé podprsenky. Nadzvedl si mě a rozepnul jí a opět skončila někde na podlaze.

"Jsi nádherná." Zašeptal mi do ucha a položil si mě na sebe. Sedla jsem si na něj obkročmo. Začala jsem obreslovat jeho tetování a žádný jsem nevynechala.

Dotkla jsem se lemu jeho boxerek a on zalapal po dechu. Stáhla jsem je až dolů. Teď jsem zalapala po dechu já. Uchopila jsem jeho chloubu do ruky a párkrát po ní přejela dolů a nahoru. Jeho tělo se napnulo a z jeho úst vyšel prosebný sten.

Už to nevydržel a pretočil si mě pod sebe. Byl najednou tak hrubý, ale líbilo se mi to. Chytil lem mých kalhotek do zubu a já přivřela oči. Stáhnul je až dolů a odchodil na podlahu.

Prudce do mě vniknul a já se prohnula v zádech jako luk. Z našich úst se ozvaly steny. Steny plné slasti, vzrušení a chtíče.

Začal pomalu přirážet. S každým přírazem jsem se lehce prohnula v zádech a z mých úst se ozval hlasitý sten.

Naše steny se rozléhaly po celé místnosti. Já hlasitě vzdychala, on hlasitě vzdychal a byl u toho děsně roztomilý.

Párkrát ještě přiřazil a zakončili jsme to společným vyvrcholením. Beru prášky, takže jsem se nemusela ničeho bát.

Ještě chvíli ve mně zůstal a skláněl se nademnou. Kapičky jeho potu mi padaly na kůži a oba jsme oddechovali pod návalem nedávné slasti.

Bylo to něco úžasného. Nic lepšího jsem ještě nezažila. Po chvíli ze mě vystoupil a svalil se vedle mě.

"To bylo...úžasný. Moc tě miluju Kate." Řekl a já se usmála. "To bylo." Řekla jsem aws společně jsme usnuli.

Ahh! Hrozně se stydím:D 13+ píšu poprvé, tak to berte s nadhledem prosim:D názor?
Mám vás ráda!♥♡
PS: Děkuju za za překročení 3k přečtení!:33

Different [1D+BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat