Kate
Dneska je neděle a zítra jdeme zase do školy. Je půl osmý ráno a já už jsem dvě hodiny vzhůru a dívám se na film. Jedna výhoda je, že........moje máma na měsíc odlétá do Austrálie za tetou!!! Ohhh yeah!!! Party time!!!Už jsem se dodívala na Divergence a asi půjdu na notebook. Facebook, Twitter, bla, bla, bla. Napíšu Nicole!
Já: Čau.
Nicole: No, ahoj
Já: Máte v baráku volno?:D
Nicole: Jestli je pět dementních kluků volno, tak jo:'DDD
Já: za půl hodiny tam budu.
Nicole: zase?:'D to už ani nemusíš odcházet na noc:DZaklapla jsem notebook a zpod postele si vytáhla cestovní tašku do, který jsem si dala nějaké oblečení a učení a podobný věci.
Oblékla jsem si na sebe jeansy a mikinu s potiskem Directioner. Namalovala jsem si řasy a modré linky a lesk na rty. Vlasy jsem si sčesala do culíku a vyšla jsem ven.
Šla jsem chvíli ulicemi až k velké bílé vile, která nepatří nikomu jinému než Niallovi Horanovi. Zazvonila jsem na zvonek a za chvíli mi přišel otevřít Liam. "Čau Liame!" Vyjekla jsem a skočila mu kolem krku. "Čau." Řekl přiškrceně.
"Ty si to vzala vážně s tím, že se nemusíš vracet domů?" Zasmála se Nici.
"Harryyy!!!" Ječel Louis. Hodila jsem po Nici a Liamovi nechápavý pohled. "Louimu se ztratili mrkve." Přikývla jsem a šla nahoru.
Louis
Ráno jsem se vzbudil a chtěl jsem si udělat mrkvový salát, ale moje mrkve tam nebyly! Moc dobře vím, kdo v tom má prsty, Harry.
"Haryyy!!!" Ječel jsem jakmile jsem ho uviděl. Hodil na mě vyděšený pohled a začal zdrhat. "Kde jsou moje mrkve?!" Ječel jsem za běhu. "Já nevím, kde jsou! Zeptej se toho svýho ptáka!" Zastavil se, čehož jsem využil a svalil ho na zem. "Kevina z toho neobviňuj! Už je v letech!" Vyhrožoval jsem mu a potom ho pustil.
________________________"Nepůjdeme do kina?" Řekla asi po třech hodinách nakupování Kate. "Mohli bychom." Řekl Zayn. Takže jsme šli do kina.
Lenny
Ležím v posteli ve vile a sleduju filmy. Bože, je tu tak nesnesitelná nuda. /pozn. autora: nehleďte na změnu časového pásma./Potřebuju si s někým pokecat. Zavolám Ashovi!
Ashley: Biersack!! Už si v Londýně?
Já: Ahoj Ashi, jó už jsem.
Ashley: Jaký byl let?
Já: Celý jsem ho prospala a co vy?
Ashley: Furt stejný. Vzbudím se, jedu do studia, jdeme na pizzu, do studia, potom párty a druhý den to samý.
Já: chápu, no nic. Pozdravuj kluky.
Ashley: jasně, budu. Měj se tam Biersack!
Já: Měj se Ashi.Típla jsem hovor a šla dolů. Nandala jsem si svoje conversky a vyšla na ulici. Šla jsem asi deset minut a potom jsem narazila na obchod. Nakoupila jsem nějaký potraviny a šla zpátky domů. Udělala jsem si těstovinový salát a šla nahoru.
Zapnula jsem notebook a pustila si písničky. Začala jsem si vybalovat, potom jsem se šla vykoupat a potom spát. Přece jen zítra vstávám do školy.
Další část lidi!:3 a já mám super náladu!:) taky máte super náladu? Myslím, že je zatím to počasí:3 Co myslíte, že se bude dít dál? Jinak se omlouvám, že jsem dlouho nepřidala další část v My dream life:/ budu se to snažit napravit!:)
V médiích máte Kate:))
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...