Bazén.

675 62 2
                                    

Lenny

Nechápavě jsem sledovala Kate, která přišla z terasy s rozmazanou řasenkou a vydala se nahoru, po chvíli přišel i Andy, kterej hned zmizel v kuchyni. Na nic jsem nečekala, opustila jsem kluky, kteří se zdá se mi spřátelili a rozběhla se na půdu. Zaklepala jsem na dveře pokoje, kde byla Kate a pomalu vešla dovnitř. "Kate?" Sedla jsem si k ní na postel a chytnula jí za ruku. "Co se stalo?" Řekla jsem potichu a upřela na ní svůj pohled. Zvedla hlavu a podívala se mi do oči. "Andy je tvůj brácha?" Přikývla jsem a ona pokračovala. "Neber si to osobně prosím. Před dvěmi lety jsem byla v Los Angeles na udělování cen, co měli kluci. Večer byla afterparty na, který jsem potkala Andyho. Moc se mi líbil. Povídali jsme si celý večer a potom jsme...jsme se spolu vyspali.." vzlykla." Ráno jsem se probudila u někoho doma, nevím u koho a sama. Nechal mě tam. Já do něj byla zamilovaná, celý noci jsem probrečela. Už se mi neozval." Dopověděla mi Kate a já ji jen upřeně sledovala a nebyla schopná slova. "To je mi moc líto Kate. Promluvím s ním. Pojď s námi dolů, nějak to vyřešíme." Pomohla jsem ji vstát. "Jen se umyju a přijdu." Usmála se a odešla do koupelny. Pomalu jsem se vydala dolů a na chodbě potkala Andyho. "Lenny?" Opatrně se zeptal. "Teď to neřeš." Odpověděla jsem prostě a šla do obýváku.

"Znám všechny vaše písničky! Nejlepší je, ale Little Things! Znáte vy naše?" Chrlil že sebe Ash a kluci ho jen pobaveně sledovali. "Díky..noo, moc ne." Přiznal Louis a usmál se. "Tak to vám musím nějakou pustit!" Vytáhnul mobil a začal hledat nějakou hudbu a nakonec pustil Fallen Angels. "Zpívá to támhle Andy." Ukázal na Andyho, který právě přišel. "A tady má sólo Jake." Poplácal ho na rameni. Sedla jsem si k Jakovi a opřela se o opěradlo pohovky. "Měla by sis ho odvést." Šeptnul kousek ode mně. Chytla jsem Ashe za ruku a odtáhla ho do kuchyně. "Měl by ses uklidnit. Chováš se jak uječená fanynka, nezapomínej, že si rocková hvězda." Napomenula jsem ho naštvaně. Obmotal si ruce kolem mých boků a usmál se na mě. "Víš, že jsi děsně roztomilá, když se snažíš mluvit vážně?" Zašeptal mi těsně u ucha, až jsem se zachvěla. "Hrozně si mi chyběla Biersack." Obejmul mě.

"Purdy! Dej od ní ty pracky pryč!" Ozvalo se od vedle. "Debil." Zašeptala jsem. "Máte to v rodině." Smál se Ashley. "Co si o sobě vůbec myslíš?!" Flákla jsem ho do ramene. Ash se pořád hrozně smál a já ho probodávala pohledem. Po chvíli jsem se otočila a naštvaně odešla do obýváku. "Já to tak nemyslel." Ozvalo se vedle mě. Zvedla jsem se a odešla s krabičkou cigaret na terasu, kde postávali ostatní až na Jinxxe, Jakea a Liama, ti seděli v obýváku.

Přešla jsem k bazénu, stále následována Ashem a sedla si do trávy. Potáhla jsem nikotin z cigarety do plic a vydechla kouř. Ashley zoufale stál u bazénu a mě něco napadlo.

"Odpuštěno." Vydala jsem ze sebe a přešla k němu. Chvíli jsem se mu dívala do očí, ale potom jsem ho vzala za ramena a podkopla mu nohy. Asi třicet centimetrů nad hladinou jsem ho chytnula. (věřte mi, není zas tolik těžký)

"Co mi k tomu povíš?" Šibalsky jsem se usmála. "Jestli to uděláš, zabiju tě Biersack!" Vyhrožoval mi. "Špatná odpověď." Řekla jsem prostě a pustila jeho ramena. Voda pod ním se prohnula a vytvořilo to vlnu.

Všichni na terase se váleli po zemi smíchy a Andy to natáčel. Doufám, že ma celou akci natočenou, protože to byl masakr! Musíme to dát na instagram, twitter, facebook, aby to viděl celý svět! Dáme to do televize! Jo! Jsem tak ďábelsky zlá! Muhahahahaha! Taaak...měla bych se uklidnit! Jsem v klidu.

Po chvíli vylezl Ash z bazénu. Vypadal jako Samara. Doslova, byl úplně bílý, vlasy měl v obličeji a měl vražedný výraz, že jsem se začínala bát, co bude následovat. Pomalým krokem se ke mně přibližoval a já se začínala bát. Když byl odemně asi pět metrů, začala jsem utíkat. Chtěla jsem vběhnout dovnitř, ale na terase nikdo nebyl a dveře dovnitř byly zamčené. Ne, ne, ne! Dokonce i závěsy si zatáhly! To si s nima ještě vyřídím! Bouchala jsem na dveře, ale nic. Najednou mě Ash popadnul a přehodil si mě přes rameno jako pytel brambor.

"Ashi, prosím ne." Zoufale jsem sebou začala cukat. Já nechci do bazénu. Shodil mě 'něžně' na zem a obkročmo si na mě sednul, abych se nemohla hýbat. Zůstaň v klidu.

"A teď..." narovnal se. "Teď pros." Pousmál se. Začala jsem sebou cukat, přece se nevzdám! Sehnul se ke mně. "Tak ty budeš zlobit." Zašeptal mi do ucha, až jsem se zachvěla. "Pros." Zopakoval. "Chcípni." Usmála jsem se na něj. Zvedl se ze mě a chtěl mě popadnout, ale já byla rychlejší a rozeběhla jsem se pryč, ale on mě popadnul do náruče a už jsme stáli nad bazénem. Mokrá fakt být nechci. "Prosím." Zašeptala jsem. "Neslyšel jsem tě. Sehnul se hlavou ke mně. "Pro..." nedořekla jsem to, protože mě začal líbat. "Purdy!!!" Zaječel chraplavý hlas, Andy. Ashley odemně ucuknul. No co, musím toho přeci využít. Natáhla jsem ruce před sebe, čímž skončil ve vodě, podruhé.
"2:0 kotě!" Zakřičela jsem ještě z dálky a šla za Andym dovnitř.

"Oh my god! Proč jsem tam nebyl?!" Ječel vevnitř Jake a všichni se smáli. Ashley jen prásknul dveřmi a odešel nahoru.

Ahoj:) máte tu další část!:3 taky jste u toho dostávaly výgeby jak já?:D já se smála na celý metro:D Noo, občas se někdo otočil:D
Doufám, že se vám tato část líbila♥
Ještě jsem chtěla říct, že jste si mohli všimnout, že píšu novou story, opět:) vím jsem hrozná, jak se vtírám-.- :D takže kdyby jste měli čas, tak si jí můžete přečíst:) budu vám za to fakt vděčná♥ jmenuje se Stay. Ale spíš si jí najděte přes můj profil, protože knížek s názvem Stay je fakt hodně:D no jo, nejsem originální-.-:D takže to je asi vše:)
Miluju vás!♥

Different [1D+BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat