Myčka a poslední den v Americe.

1.6K 67 7
                                    

Nicole

"Niciii!!" vzbudil mě křik mého postiženého kamaráda Liama. "Liame...vždyť je sobota." zamumlala Kate vedle mě rozespale. "Nicole!" Plácla jsem se do čela a utrápeně se podívala na Kate, která měla podobný výraz jak já. Zvedla jsem se a přešla dolů. Už na schodech jsem slyšela křik.

"Ty seš fakt idiot Loui!" Slyšela jsem mně známý sexy chraplák, musela jsem se nad tím pousmát. Úsměv mi však strnul, když jsem vešla do kuchyně. Po zemi byla obrovská kaluž vody s mydlinkama a dva kluci
, kteří když mě spatřili se na mě jen vyděšeně podívali. "Děláte si ze mě prdel?!" Zaječela jsem na ně a radši se otočila a vyběhla schody, přičemž jsem cestou potkala Nialla.

"Dobré ráno." Řekl a pousmál se. "To má k dobrému ránu daleko." Protočila jsem oči. "Stalo se něco?" Nadzvedl obočí. "To, co je dole." Ukázala jsem na kuchyni. "To si laskavě vyřiď sám, protože já jdu spát, čau!" Řekla jsem a zabouchla za sebou dveře. Lehla jsem si zpátky vedle mojí nejlepší kámošky a spala jsem dál, protože to, že je Louis takovej debil, že otevře zapnutou a plnou myčku vody, za to já nemůžu a řešit to fakt nebudu.

Harry
Ráno jsem se vzbudil kolem deváté hodiny a šel jsem do koupelny. Sundal jsem si svoje pyžamo-ehm boxerky-a šel do sprchy. Potom jsem si na sebe oblékl šedivé jeansy a tričko s potiskem Selfie. Ze zdola jsem slyšel hlasy, tak jsem tam šel. Byl tam Liam, který ležel na gauči v polospánku a Loui, který něco dělal v kuchyni.

"Ale tady nejsou misky, Liame!" Kňučel Loui u skříňky s nádobím, kde vážně nebyla ani jedna miska. "Dobré ráno." Řekl jsem do ticha. "Dobré." Zamumlal Liam. Přišel jsem k Louisovi.

"Budou v myčce..ale ta teď.." nestačil jsem to doříct, protože Loui otevřel myčku. Celý obsah myčky vytekl ven, přičemž vznikla potopa. "Jejda.." uculil se Loui. Liam se na nás vyjeně koukal. "Ty vole...Jdu pro Nicole!" Řekl a zmizel. Já tam jen stál a bodal Louise pohledem. To je tokovej debil.

Lenny

Ráno jsem se vzbudila a v domě bylo přehnané ticho. To tu nikdo není nebo co? Vstala jsem a zvedla ze stolku svůj mobil. Měla jsem tam zprávu od Andyho. 'Jsme ve studiu, vem si Ashovo auto a přjeď. Odlétáš až v sedm.-Andy' vrátila jsem mobil zpátky na stolek a šla do koupelny. Vysprchovala jsem se a šla do pokoje, kde jsem si na sebe vzala černé legíny s křížema a černé tričko s nápisem Be Diferent, Be Emo. Namalovala jsem si tlustou linku a řasy. Do ruky jsem popadla kabelku a přečísla si své fialové vlasy. Do kabelky jsem si dala mobil, klíče a peněženku a šla dolů.

V kuchyni jsem si vzala jablko. Na stole byly položeny klíče od Ashovi Audi rs5, bože jak já miluju jeho auto. Vzala jsem je, nazula si svoje černé conversky a zamkla za sebou. Nastoupila jsem do Ashleyho auta a vyjela na silnici. Zapnula jsem rádio, kde se ozvala písnička Midnight Memories od One Direction. Bože, co to ten Ash poslouchá. Vyndala jsem CD z přehrávače a pohled se mi naskytl na CD s nápisem 1D a obrázkem kluků z One Direction. Zakroutila jsem hlavou. "Vážně Ashi? Vážně?!" Divila jsem se mu. Sebrala jsem ze země CD kluků a dala ho do přehrávače. 

"We scream! We shout! We are the fallen angeles!" Rozezněl se hlas mého bráchy a CCho bubny s kytarami. Tohle je hudba!
Za necelou půlhodinu jsem stála před studiem a zamykala Ashovo auto. Zamknula jsem ho, ale vzápětí někdo vytrhl klíče z ruky. Chtěla jsem něco udělat, ale všimla jsem si, že to byl Ash. "Jahůdko? Jsi v pohodě?" Přišel-okay-přiběhnul k červenýmu auto a obejmul ho. Nadzvedla jsem obočí. "Nee, že posloucháš One Direction, ale ty si dál svému autu jméno Jahůdka?! Ashley, jsi horší než CC a to je vzácnost." Ash mě probodl pohledem. "Máš problém s 1D Biersack?!" Už si ani nevzpomínám na den, kdy mě oslovil jménem. "Bože." Zaklela jsem a šla do velké budovy.

U recepce seděla jako vždy malá vychrtlá bloncka. "Ahoj Lee." Řekla mile, jen jsem na pozdrav zvedla 'peace' a šla k výtahu. Vyjela jsem do třetího patra. "Čau lidi!" Řekla jsem na kluky, kteří seděli zády ke mně a hned jak mě slyšeli se otočili. "Ahoj Lenny." Zamumlali najednou. Vešla jsem do kuchyňky a ze skříňky si vytáhla nutellu. Sedla jsem si vedle Jinxxe a Andyho. Chytla jsem do ruky lžičku s nutellou, ale nestihla jsem si jí ani dát do pusy, Jinxx mi jí snědl. "Jinxxi!" Vyjela jsem po něm. Jinxx se jenom zasmál a odešel.

"Kolik je?" Zeptala jsem se. "Tři odpoledne." Řekl Jake. "Tolik?! Ještě nemám zbaleno!" Vyskočila jsem.

"Já, Jinxx, Jake a CC musíme ještě nahrávat." Řekl Andy a šel do nahrávací místnosti. Rychlostí jsem vyběhla ven, kde byl Ash v autě a zrovna startoval. Otevřela jsem dveře a sedla si na sedadlo.

"Co potřebuješ Biersack?" Zeptal se udiveně Ash a zvedl obočí. "Odvezeš mě domů? Prosíííím." Udělala jsem na něj psí oči. "Ehhh...no dobře." Povzdychnul si. Skočila jsem mu kolem krku. "Díky!" Řekla jsem. "Bie-r-sack, du-síš mě." Zakoktal přidušeně. Rychle jsem ho pustila a omluvně se na něj podívala. Ash nastartoval a vyjeli jsme.

"Nechceš mi pomoct?" Udělala jsem znova psí oči, když jsme stáli před naším barákem. "Aghhhrr..." Zamumlal. Udělala jsem větší psí oči, on se na mě jen nechápavě podíval a potom vyděšeně. "No jooo!" Řekl poraženě a vešel do baráku. Vyběhli jsme schody nahoru. Vytáhla jsem kufr a začala skládat věci. Ashley mi dával do druhýho kufru boty a kosmetiku. Měla jsem toho fakt hodně, ale co? Když už se stěhuju, tak toho vezmu hodně! Ano, stěhuju se. Do Anglie, kvůli škole. Neptejte se proč. Okay! Vyhodili mě a vzhledem k tomu, že by mě asi už do školy v Los Angeles nevzali, tak se stěhuju do Anglie.

Andy tam má takovej menší baráček. Okay! Dvoupatrovou obří vilu. No co? Být celebritou je bomba!!! Máte vlastní barák, všichni vás znají, můžete si koupit cokoliv chcete a pořád máte kreditku zahlcenou milionama! Samozřejmě je to spousta práce a usílí a má to spousta nevýhod.

Za dvě hodiny jsme měli hotovo a zbývali nám necelý tři hodiny, tak jsme si pustili film. V půlce filmu jsem usnula.

Byla jsem na louce plné motýlků, pegasů a jednorožců. Jezdila jsem na jednorožcích, létala na pegasovi, jedla zmrzlinu a nutellu. Bylo to boží. Nic hezčího jsem nezažila. Lehla jsem si do teplé trávy a položila si do ní obličej...."Biersack?"

"Biersack! Vstávej." Otevřela jsem oči. Ležela jsem celým svým tělem na Ashovi, kterej se usmíval jak debil. "Ehh-noo-sorry." Zakoktala jsem se a on se zasmál. "Nevadilo mi to." Řekl upřímně. "Za hodinu a půl ti to letí, kluci už jsou dole, tak se připrav." Řekl a odešel pryč z pokoje.

_______________________

"Bude se mi po vás stýskat kluci." Řekla jsem a po tváři mu stekla slza. "Určitě za tebou přijedeme." Řekl Andy a kluci prikývli. "Hromadné objetí!" Zahulákal CC a všichni jsme se naráz obejmuli. Potom jsem obejmula všechny zvlášť. Posledního Ashe.

"Budeš mi chybět Biersack." Řekl a zabořil si hlavu do mých vlasů. Ano, jsem mu po hrudník. Zabořila jsem si hlavu do jeho hrudníku a rozbrečela se. Budou mi tolik chybět. "Ale no taaak...za dva týdny tam máme koncert.." rozzářily se mi oči. "Aha? To si nemohl říct dřív? Teď jsem za trapku co brečí!" Řekla jsem a vybuchli jsne v záchvat smíchu. Naposled jsme udělali hromadné objetí a vyšla jsem do letadla. Teď mě čeká dlouhý let.

První část!! Zatleskejte mi! :D :) napište mi prosím názor a první dojem:) je to možná trochu složitý, takže kdyžtak vysvětlím:D :)) za každý komentář a vote budu moc vděčná:)) V médiích je Lenny, abyste si jí lépe představili:)
Bye!:*

Different [1D+BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat