Final Bölüm

9.9K 366 30
                                    


İyi okumalar.

Kendimi daha önce gelinlik içinde hayal ettiğimi hiç hatırlamıyordum ama eğer etseydim böyle olacağına emindim.

Kaya sözünü tutmuş ve her şeyin benim istediğim gibi olmasını sağlamıştı. Şehrin en lüks oteline büyük bir organizasyon yapılmıştı ve her şey harika olmuştu öyle ki eğer masalda olsaydık bu düğünü hiç yadırgamazdım.

Aslında ben böyle büyük bir düğün olmasını istememiştim ama Kaya'nın ailesinin ısrar ettiği tek konu buydu. Çok fazla davetlileri vardı ve her şeyin lüks olması gerekiyordu.

Annem ve arkadaşlarım yanımdaydı ve bende gelin odasında hazırlanıyordum. Benim dışımda herkes hazırdı ve aynadaki yansımamı izliyorlardı. 

Gelen ekip çok profesyoneldi ve beni çok iyi hazırlamışlardı.

Aynada kendime bakarken ben bile gördüğüm yansımaya inanamıyordum.

Annem "Çok güzel oldun meleğim."

Sinem "Ayy enfes görünüyorsun Selin."

Melisa "Bundan daha azını zaten beklemiyordum ama bu da başka bir boyut."

"Gerçekten mi?"

Sorumla üçü de bana hevesle kafasını sallamıştı.

Kapı açılıp içeriye Sevim hanım, Zeynep ve Aslı girmişti.

Sevim hanım "Benim gelinim nasıl olmuş?"

Beni gördüğü zaman sevim hanımın annem gibi gözleri dolmuştu. Onun beni kendi kızı gibi gördüğünü zaten hissediyordum ama bu kadarını da tahmin edemezdim.

Sevim hanım "Çok güzel olmuşsun kızım. Kaya'mla gerçekten çok yakışıyorsunuz."

"Teşekkür ederim efendim."

Ona hala anne demememe bir şey söylemiyordu Sevim hanım gerçekten çok anlayışlı bir kadındı ve eğer bir gün kendimi hazır hissedersem gerçekten söyleyecektim.

Getirdiği takı kutusundan elmas bir kolye çıkarınca kızlarla birlikte neredeyse ağzımız açık kalacaktı.

Sevim hanım "Bu kolye hep gelinden geline geçti bu ailede ve artık kendi gelinine verene kadar bu senin."

"Çok güzel."

Sevim hanım boynumdaki kolyeyi çıkarıp elmas kolyeyi takmıştı boynuma.

Zeynep "Çok güzel olmuşsun Selin abim çok şanslı."

Aslı "Evet Selin abla harika olmuşsun."

"Teşekkür ederim kızlar."

Biraz daha ayak üstü konuştuktan sonra herkes odadan çıkıp beni yalnız bırakmışlardı.

Odaya babam girince bana hüzünle bakıp sarılmıştı.

Babam "Güzel kızım benim. Umarım mutlu olursun, içten içe onu sana layık bulmadığımı biliyorsun ama yine de seni bu kadar mutlu edebiliyorsa bende mutlu olurum."

"Ediyor baba, onu seviyorum."

Babam "Biliyorum kızım o yüzden karşı çıkmadım. Neyse bunları konuşmak için artık çok geç şimdi seninle yeni hayatına doğru yürüyelim."

Babam koluma girerken birlikte odayı terk ettik. 

Nikah büyük salonda kıyıldıktan sonra yemek için otelin bahçesine çıkacak ve geceye orada devam edecektik.

BELA PATRONUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin