Bölüm 20

15.7K 532 66
                                    



Yeni bölüm. İyi okumalar.


"Selin hanım içeri girip kapıyı kapatın lütfen." Emre'nin kaşları çatılırken bunu söyleyen adama baktı.

"Onun ne yapacağına siz mi karar veriyorsunuz?"

"Selin, iyi misin? Sana bir şey yaptılar mı?" Bana doğru adım atacağı sırada sağımdaki adam eliyle Emre'nin omzundan tuttu ve hareket etmesine izin vermedi.

"İyiyim Emre. Senin burada ne işin var, Alilerle birlikte gitmemiş miydin?" Solumdaki adam arkasını dönüp bana doğru gelince bende eşikten çekilip eve gerilemek zorunda kaldım.

"Selin hanım içeri girin." Kapıyı kapatacağı sırada önce ben kapı koluna uzanıp buna engel oldum.

"Onunla bir dakika konuşmama izin verin." Sanki ona küfür etmişim gibi baktı suratıma.

"Olmaz Selin hanım, Kaya bey böyle bir şeye izin vermez." Onu ikna etmem gerekiyordu.

"Ama onunla konuşmama izin vermezseniz gitmeyecektir."

"Siz orasını bize bırakın biz onu çıkartırız." Bir şeyler söyle Selin!

"Elbette çıkartırsınız ama kabullenmez. Polis, gazeteci ne varsa çağırır. Nüfuzlu biri, en iyisi siz bana müsaade edin ben göndereyim hem hiçbir sorun çıkmaz." Adam söylediklerimi düşünürken kafasını çevirip Emre'ye baktı. Emre'de o ışığı görmüş olacak ki izin verdi.

"Sadece iki dakikanız var." İçimden sevinirken dışımdan sadece kafamı salladım. Aslında Emre'nin polis ya da gazeteci çağıracak kadar gözü kara olup olmadığını bilmiyordum veya benim için yapar mıydı onu da bilmiyordum. Bildiğim şey ise çok iyi rol yapıyordum çünkü adam blöfüme inanmıştı.

İki adamda karşı duvara gidip gözlerini bize dikince Emre hemen elimi tuttu.

"İyi misin Selin?" Adamların patronlarına neyi ne kadar anlatacaklarını bilmediğim için elimi çektim.

"İyiyim Emre, kimse bana zarar vermedi. Sen buraya nasıl geldin?" Gözlerime farklı bir ışıltıyla bakarken taşlar yerine oturuyordu.

"Burada kalmaya karar verdim. Aslında Aliyle gidecektim ama yapamadım, seninle aramızda bir şeyler olduğunu düşündüm ve böyle bir ihtimali yok sayamadım. Seni aradım, sende açmayınca evine geldim."

Aslında bu yaptığı çok tatlıydı ama durumum normal değildi ve evime zar zor gelmişken geri gitmek istemiyordum. 

"Emre şuan çok zor bir durumdayım ve senin burada olman durumumu kötüleştirecek, o yüzden lütfen git." Kafasının karıştığını görebiliyordum.

"Ne olduğunu anlatmalısın Selin, yoksa sorun çalıştığın o adam mı? Neden seni rahat bırakmıyorlar?" Arada adamlara bakıyordum ve gözlerini bile kırpmadan bizi izliyorlardı.

"Nedenini boş ver ama tehlikeli olduklarını bil. Sana zarar verebilirler ve bende sana bir şey olmasını istemiyorum o yüzden lütfen Emre, arkana bile bakmadan git." Emre bir anlığına sessizleşti ve benim baktığım gibi adamlara baktı.

"Ben değil belki ama babam seni kurtarabilir. Ondan yardım isteyeceğim ve seni onların elinden alacağım, korkma ve beni bekle." Gitmek üzere arkasını döneceği sırada panikle kolunu tuttum.

"Emre saçmalama, babanla Kaya Argun düşman değiller mi? Bu her şeyi daha da kötüleştirir, lütfen sadece beni düşünme ve bir şey yapmaya kalkışma!"

BELA PATRONUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin