2023'e girdik. Bu senenin herkese güzel gelmesi dileğiyle iyi seneler. :)
Yeni Bölüm.
Yazarın Kaleminden.
Sinem aniden önünde duran siyah arabayla yerinden sıçramıştı. Selin'in apar topar gitmesinden sonra arkadaşı için endişelenerek evine doğru yol almış ama arabasını karşı yola park edip, eve giremeden yolu kesilmişti.
Sinem arabadan inen adamı süzdü.
"Sinem hanım Kaya bey sizi görmek istiyor, lütfen arabaya binin."
Sinem'in bugün izin günüydü, bu yüzden patronunun onu görmek istemesi kesinlikle Selinle alakalıydı.
Sinem sessizce arabaya binerken korkuyordu. Şu zamana kadar Kaya Argun'un dikkatini çekmeden işini yapmayı başarmıştı. Onunla en son ne zaman bire bir konuştuğunu bile hatırlamazken şimdi onunla konuşacağı için endişeleniyordu.
Ya patronu ona sinirlenir ve onu kovarsa? Daha da kötüsü onu öldürebilirdi de! Yol boyu bu düşünceler onu bitirmişti ve arabadan indiğinde neredeyse elleri titriyordu.
Geldikleri yer, ucu bucağı gözükmeyen bir bahçesi olan, muhteşem bir evdi. Böyle bir evi anca filmlerde gören Sinem burasının Kaya Argun'un evi olduğunu hemen anlamıştı.
Ön koltuktan inen adam ona yol gösterirken Sinem'in onu takip etmekten başka çaresi yoktu.
Evin kapısı bir çalışan tarafından açılmıştı ama çalışan kadın son derece gergin duruyor ve sanki her an bir şey olabilir gibi tetikte bekliyordu. Sinem'in sinirleri daha da gerilirken içinden dua etmeye başladı.
Adam onu giriş holünden geçirdikten sonra çok büyük bir salona getirmişti. Salonun ortasında duran adamı hemen tanıdı.
Kaya Argun'un boynundaki damarlar şişmiş ve suratı neredeyse sinirden kıpkırmızı olmuştu.
Sinem patronunu böyle görmeye hiç alışık değildi. Sesini yükselttiği zamanlarda bile soğuk kanlı davranırdı. Ama şimdi elini saçlarından geçiriyor, sanki birini boğazlamak için fırsat kolluyordu.
"Efendim, Sinem hanımı getirdim." Adam bunu söyledikten sonra hemen geri çekilmiş ve kapının orada bir yerde beklemeye başlamıştı.
Kaya bey ve yanındakiler direk ona dönmüşlerdi. Selim bey ve Salih beyi anında tanıyan Sinem şirkette bir kaç kez görmesine rağmen diğerlerinin kim olduğunu bilmiyordu.
"Yaklaş." Sinem patronunun sert sesiyle yavaşça yaklaştı onlara. Akıbetini bilmediği için korkuyor ama bir şey sormaya da çekiniyordu. Kaya Argun kapkara bakışlarla bakarken kim konuşmaya cesaret edebilirdi ki zaten?
"Bana ne olduğunu anlat." Zeki bir kız olan Sinem patronunun neden bahsettiğini çok iyi biliyordu, o yüzden hiç vakit kaybetmeden konuştu.
"Biz Selinle kafede oturuyorduk. Sonra bir çocuk geldi yanımıza. Selin'e, fazla zamanının olmadığını ve bir an önce onunla gitmesi gerektiğini söyledi."
"Selin ne dedi?"
Kaya Argun ve diğerleri onu can kulağıyla dinlerken Sinem patronun bakışlarından neyi öğrenmek istediğini çok iyi anlamıştı. Selin'in kendi isteğiyle gidip gitmediğini öğrenmek istediğini biliyordu. Arkadaşı kısmen kendi isteğiyle gitmiş olsa da her şeyi olduğu gibi anlatmak mantıklı bir seçenek gibi gözükmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA PATRONUM (TAMAMLANDI)
عاطفيةSelin, iyi bir geleceği olması için hep çok çabalamıştı. En iyi üniversitelerin birinden mezun olmuş ve bir şirket patronunun asistanında isteyebileceği bütün özelliklere ulaşmıştı. O, gerçekten de uğraşıp didinen ve sırf işler yolunda gitsin diye h...