Bölüm 31

8.4K 362 17
                                    

Yeni bölüm. İyi okumalar.


Yazarın kaleminden

Masanın donatılışını oturduğu yerden izliyordu Selin. İmparatorluk ailesi yiyecek gibi hazırlanıyordu masa. Her gün böyle mi yemek yiyorlar, yoksa Selin var diye mi bu hazırlık yapılıyordu, çok merak ediyordu Selin.

Kahraman Argun'un gelişiyle kimse konuşmuyor arada sırada aralarında fısıldaşıyorlardı sadece. Çok tuhaf hissediyordu Selin, ona çok farklı geliyordu her şey. Ön yargılı olmamaya çalışsa da garip karşılıyordu tüm bunları.

Neyse ki Kaya yanındaydı, ona arada güven veren bakışlarıyla bakıyor ve stresini dengelemesine yardımcı oluyordu.

"Masa hazır efendim." Çalışan kadının sözüyle Kahraman bey ayaklanmıştı.

"Haydi masaya geçelim."

Kahraman bey masanın başına geçerken sağına Sevim hanım, soluna da Kahraman beyin kız kardeşi geçmişti. Kaya Kahraman beyin karşısına otururken Selin'e gözleriyle sağına geçmesini işaret etmişti. Soluna ise Kaya'nın kız kardeşi Zeynep oturmuştu.

Selin'in anladığı kadarıyla kimin hangi sandalyeye oturduğu evde söz hakkının geçtiği sıralamayı belirtiyordu. Diğer şeylerde de sıralamanın esas alınıp alınmadığı merak konusuydu onun için.

Hiç kimse önüne konan çorbaya dokunmazken Kahraman beyin "Afiyet olsun." deyişiyle yemeğe başlanmıştı.

Selin kendini diken üstünde hissediyordu. Kaya'nın babası yokken oluşan aile içi samimiyet adamın gelmesiyle kaybolmuştu sanki.

Yemekler sessizce yenildikten sonra çay ve tatlı servisine geçilmişti. O zaman Kahraman bey bakışlarını Selin'e sabitledi.

"Kendi ofisini açıyormuşsun Selin kızım, Kaya'nın yanında artık çalışmayacak mısın?"

Selin sevgilisine benzeyen adama baktı, her ne kadar muhabbet ediyormuş gibi konuşsa da ciddiyetle cevabını bekliyordu.

Kaya Selin adına konuşmanın doğru olmadığını bildiği için bir şey demeden Selin'in tepkilerini ölçüyordu, olur da Selin'in hoşlanmadığı bir durum olursa müdahale edecekti. Ancak sevgilisi nazikçe gülümserken kendinden emin bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

"Hayır efendim çalışmayacağım, Kaya'nın bana ihtiyacı olursa elbette yardımcı olmaktan geri kalmam ancak kendi ofisimde çalışacağım artık."

Kaya yanında oturan kadınla gurur duyuyordu. Yaşını başını almış adamların bile babası ya da kendisiyle konuşurken sesi titrerken Selin gözünü bile kırpmamıştı.

Kahraman bey "Anlıyorum, tabi artık senin orada çalışman uygun olmaz lakin çalışmaya da ihtiyacın olmaz kızım Kaya'yla evlendiğinde ailemizden olacaksın sende, Argun soyadını alacaksın hiçbir şeye ihtiyacın olmayacak."

Bu sözler ikisini de gererken Kaya babasından böyle bir şey beklediği için hiç şaşırmamıştı. Babasının sözlerine yanıt vereceği sırada Selin elini tutmuş ama masada olduklarını hatırlayıp hemen geri çekmişti.

Selin "Ne demek istediğiniz anlıyorum Kahraman bey ancak benim için çalışmak, sadece para kazanmak demek değildir. Çalışmak benim için bir ihtiyaçtır, kendi ayaklarımın üzerinde durduğum için çalışmak ayakta kalmamı sağlamaya devam ediyor o yüzden ister soy adım değişsin ister adım, ben çalışmaya devam edeceğim."

Kahraman bey ona cesurca cevap veren kişiye baktı. Karısından sonra onunla böyle cesurca konuşan ikinci kadın olabilirdi. Bakışlarını karısına çevirince onunda öyle düşündüğünü anladığında yüzünü oğlu gibi yarım bir tebessüm kapladı.

BELA PATRONUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin