Yeni bölüm. İyi okumalar.
Selin Toprak
Kaya ile birlikte açık hava sinemasındaydık. Kendi arabamızda oturuyor ve filmin tadını çıkartıyorduk. Film ara verdiğinde koltukta Kaya'ya döndüm.
"Sevgilim, sana bir şey söylemem gerekiyor."
Ona hitap ediş şeklime gülümsemiş ve bana doğru yaklaşmıştı.
Kaya "Söyle sevgilim." Onun muhteşem sesiyle sevgilim deyişi beni kendimden geçirmek üzereyken ana döndüm.
"Benim Muğla'ya, annemlerin yanına gitmem gerekiyor."
Kaya'nın gülümsemesi anında sönerken ciddi bir yüz ifadesine bürünmemeye çalıştığını görebiliyordum.
Kaya "Nerden çıktı bu?"
"Geçen annem aradı ve pazartesi orada olmamı istiyor, babamda aynı şekilde yoksa bana darılacaklar."
Bir kaç saniye düşündükten sonra cevap verdi.
Kaya "Tamam ben ayarlamaları yaptırırım, Selim seninle gelir."
"Ailemin evine de mi adamlarla gideceğim Kaya?"
Kaya "Aynı konuları bir daha konuşmak istemiyorum Selin, hem onlar seni bıraktıktan sonra uzaktan takip ederler yine ailende görmez."
Gözlerimi devirmemek için kendimi zor tutarken mecburen kabul ettim.
"Bu arada gidince onlara senden bahsedeceğim."
Kaya "Henüz ailene benden bahsetmek istemediğini söylemiştin, neden kararını değiştirdin?"
Evet Kaya bir kere ailemin ondan haberi olup olmadığını sormuştu bende henüz bahsetmek istemediğimi söylemiştim. Ama bunun sebebi Kaya'yı iyi karşılamayacakları içindi, şimdiyse tanıştırmak zorundaydım."
"Evet ama mecburum yoksa.."
Kaya "Yoksa ne?"
"Ailem beni biriyle tanıştırmak istiyor ve eğer hayatımda biri olduğunu söylemezsem zor durumda kalacağım."
Kaya bu sefer gerçekten ciddileşirken kaşlarını çattı.
Kaya "Yani seninle tanışmak için orada biri mi bekliyor demek istiyorsun."
Ah, Kaya'nın bunu kafasına takacağını bilmeliydim!
"Şey, evet ama onlara senden bahsedince beni tanışmak için zorlamayacaklardır. Zaten çocukluk arkadaşım bir sorun çıkacağını sanmıyorum."
Kaya "Demek sevgilimin ailesiyle yüz yüze tanışma zamanım geldi."
Bunu dedikten sonra önüne dönmüştü ve molada o an bitip film başlamıştı.
"Ne demek bu, benimle birlikte mi geleceksin?"
Kaya "Evet." patlamış mısırı avuçlarken filmden gözlerini ayırmamıştı, sanki bu filmi daha önce hiç izlememiş gibi diyeceğim ama onun daha önce herhangi bir filmi bile izlediğini sanmıyordum.
"Ama sevgilim ailemin bundan hoşlanacağını sanmıyorum, hem haberleri bile yok."
Kaya "Gitmeden haber verebilirsin."
"Ama.." Kaya ağzıma patlamış mısır tıkarken daha fazla konuşmama mani olmuştu ve böylelikle bende başıma geleceklerin bir senaryosunu kafamda canlandırmaya başlamıştım bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA PATRONUM (TAMAMLANDI)
RomantizmSelin, iyi bir geleceği olması için hep çok çabalamıştı. En iyi üniversitelerin birinden mezun olmuş ve bir şirket patronunun asistanında isteyebileceği bütün özelliklere ulaşmıştı. O, gerçekten de uğraşıp didinen ve sırf işler yolunda gitsin diye h...