"ah-yibo yavaş..mm"
Sabah saatlerinde uyanan yibo zhan'i öperek uyandırmış işin sonu sexse kadar gelmişti.
Şimdi ise yibo zhan'in içinde gel git yapmaya devam ediyordu.
"Zhan..hmm çok güzelsin! Doyamıyorum. "
Zhan şu an sadece boşalmak istiyordu çünkü yibo penisinin başını tutmuş boşalmasına izin vermiyordu.
Yibo sona yaklaşırken zhan'in penisinin başını bıraktı ve yibo'nun göğsüne boşalmıştı.
Zhan rahatlamıştı.
"Ahh bir daha bunu yapma! Çok acı verici!"
Yibo gülüp dudağından öptü.
"Mm. Peki."
Yibo zhan'in içinden çıkıp onu tek hamlede ters çevirip domalttı.
"Ah-ah! Ne yapıyorsun! Korktum."
Zhan isyan etti.
Yibo eğilip dudaklarına öpücük kondurup.
"Özür dilerim bebeğim."
Kalça arasına eğildi.
Zhan'in deliği gözler önünde olduğu için yibo iştahla bakıyordu.Yibo zhan'ın deliğine dilini değdirdi.
Zhan anında titrerken yibo deliği dili ile becermeye başladı.Zhan aldığı zevk ile hiç dokunulmadan tekrar altında ki çarşafa boşaldı.
"Ihhmm"
Yibo işini bitirip tekrar penisini eline aldı ve deliğe konumlandırdı.
Ve birden kökledi."Ahh!"
Yibo zhan'in sırtına ensesine yatıştırıcı öpücükler bırakıp hareket etti.
Zaten gelmeye yakındı.
Bikaç vuruştan sonra zhan'in içine boşaldı.
Zhan zevk noktasına değen penis ile titrerken gözü aldığı zevkten dolayı kaymıştı.
Yibo zhan'in çenesinden tutup kendisine bakmasını sağladı.
"Ah...zhan bu halin beni delirtiyor. Bu dağılmış ve benim için titreyen halin o kadar güzel ki.."
Son birkaç vuruş daha yapan yibo zhan'in içinden çıktı.
Zhan olduğu yere yığılırken. Yibo ağırlığını vermeden üzerine uzandı.
Zhan kalçasında hissetiği koca şey ile mırıldandı.
"Beni yıka! Sabah sabah yordun beni!"
Yibo gülümseyip kalktı zhan'i duşa sokup yıkadı sonra çarşafları oda da ki yedekler ile değiştirip zhan'i yatağa yatırdı.
"Sen uyu ben duş alıp geliyorum."
Yibo yine zhan'in gözünden öpüp duşa girdi.Sadece boxer ile çıkıp yatağa girdi.
Ve zhan'ı göğsüne çekip uyudu.***
Zhan gözünü açtığında kendisini koyulaşmış gözlerle izleyen yibo ile karşılaştı.
Yüzleri birbirine yakınken nefesleri birinine karışıyordu.."Günaydın sevgilim."
Yibo hemen dudaklarına çarpan dudaklara uzanıp derin bir öpücük kondurdu.
Eli zhan'in belinde bulunduğu yeri okşarken, derin ve uzun bir izlenmenin ardından,
"Ne zaman uyandın sen?"