1.

1K 46 55
                                    

evet hepiniz büyük ihtimalle biliyorsunuz ki ben Urfalıyım ve bir aşiret kızıyım, şimdilerde eskisi kadar olmasa da kan davası halen bulunur ve zoraki evlilik bizim aşirette yok.
Ama hala devam ettiren aile ve aşiretler var.

Şu an da bile bir kan davası var ki zaten ordan esinlendim.

Ben bu kitabı çok uzun tutmayacam baş karakterler aşık olunca bitecek
İşte bu muamma çünkü ne zaman aşık olacaklarını bilmiyorum.

Ve.. ve farklı bir şey daha!

Olay günümüz Türkiye'sinde LGBT'lilerin evliliklerinin yasallığı ve küçük bir sürpriz daha. Ama bu bir sır🤫🤭

İyi okumalar🤗

°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°

Benim sürprizlerim bitmez bu yüzden şaşırmayın.

Diğer kitabım da olduğu gibi bunda da KARAKTERLERE karşı önyargılı olmayın lütfen.

Veeee mmmm şey burda Kürtçe,türkçe isimler de olacak.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Wang konağı büyük bir kök salmıştır bu topraklara Wang ağa yani torunun çocuğunu bile dünya gözü ile gören konağın ve tüm diğer ağaların sözü üzerine söz söyleyemediği en yaşlı ve en olgun dede olan Wang Qiren..
Bugün neredeyse 30 yıldır süregelen bir kan davası için toplantı ayarlamış kendi Wang konağında neredeyse 40 kişilik bir sofra hazırlatmıştı.

"Baba, bu kan davası çözülmez iki düşman aileyi aynı sofraya oturtmakta ne? bu çok tehlikeli."

Qiren'in büyük oğlu Wang haoxuan bunu doğru bulmuyordu.

"Hanım sofra hazır mı? Birazdan tüm misafirler gelir. Oğlum ben bir çözüm buldum. Endişelenme."

Yaşlı adam elini oğlunun omzuna koyup sıktı ve hazır olan sofranın baş köşesine geçip oturdu.

Birazdan aşiretin büyükleri ve kanlıları yani xiao ailesi de burda olacaktı.

30 yıl önce;

Xiao zhan (zhan'in dedesi)

"Anne eğer onunla evlenmezsem ölürüm! Ya gider Allah'ın emri ile istersiniz ya da bende onu kaçırırım."

Xiao hanım,

"Yapma etme oğul! Kız bugün sözlendi sözlü kızı kaçırmakta neymiş!"

Kadın gözyaşları içinde avludan ayrıldı.
Kimse kızı istemeye gitmeyince devreye girdi genç adam.

Gece sevdiği kızın odasına kadar gelip pencereyi tıklattı.

Sevdiği kızı evden kaçırırken ev ahalisi durumu öğrenir ve peşlerine düşer kızın babası Wang ağa oğullarını adamaları ile iki sevdalıyı hemen bulur xiao zhan kızı bırakmaz kızda onu bırakmaz bu yüzden silahlar konuşur ve xiao zhan'ı öldürürler. O günden sonra xiao zhan'ın ağabeyi Wang ailesinden birini intikam için öldürür ve bu dava böyle devam eder.
Xiao zhan öldükten sonra kızı zorla sözlüsüne verip evlendirirler ve kız gerdek gecesinde canına kıyar yani iki aşık yeryüzünde kavuşamadan öbür dünyaya göç ederler..

Xiao ailesi de o zamanlar midyatta lafı geçen saygıdeğer  ağa ailesindendi.
Bu olaydan sonra canları daha fazla yanmasın diye yurtdışına gittiler ama yıllar sonra doğup büyüdükleri topraklara geri döndüler.

AŞİRET =GAY= ~ YİZHAN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin