Yemekler yenmişti.
Zhan ve yibo da yatağa geri yerleşmişti.Zhan ne kadar hemen anlatıp kurtulmak istese de önce yibo'yu dinlemek istedi.
"Sorularını ben bitirince sor lütfen. İlk kez birine anlatıyorum bölünürse Cesaretim kaçar."
Zhan yibo'yu onaylayıp destek amaçlı elini tuttu.
"Daha 16 yaşındaydım, lise'ye gidiyordum, o zamanlar böyle soğuk davranan biri değildim. Kendimi yani nasıl oldu bilmiyorum ama cinsel yönelimimi keşfettim. Biliyorsun türkiye de böyle birey olmak zorken benim yaşadığım yerde daha zordu.
Ahmet ab- Ahmet kuzenim. O homofobik değildi. Yani nasıl anladım. Konusu falan açıldığında onları desteklerdi bile.. ben gay olduğumu öğrenince gidip ona anlattım. Bana belki yardım eder. Bu durumu saklamayı öğrenirim diye.. en büyük hatam da buymuş.. bu konuda ona güvenmiştim.. birgün yanıma geldi zaten oğlancısın dedi.ve beni yanına alarak konaktan çıkmıştık. Eski bir evin içine girdiğimizde ne olduğunu anlamamıştım. Sonra içeriye birkaç kişi daha girdi.
Meğersem beni,beni onlara satmış! "Zhan buna şaşırsa da içinde tuttu.
"Ben istemediğimi gitmek istediğimi söyleyince de bana vurmuştu... O gece ahmet'e dahil.. o adamlar"
Yibo sustu devam etmek istemedi.
Ama herşeyi zhan'a anlatmak istiyordu."O adamlar, beni çırılçıplak bırakıp bağladı.. devamında.. ise...zhan.ben nasıl oldu bilmiyorum ama ipi çözdüm ve onları öldürdüm. Ahmet kaçtı. Onu polise vermeyecektim onu da öldürecektim. O öldürdüklerim adamaların kanı onun üzerinde bulununca polisler benim.şikayetime gerek kalmadan aldılar onu. 5 yıl sadece 5 yıl cezaevinde kaldı. Ben 21 yaşına gelince o da çıkmıştı. Dedem katilsin evimize gelme dese de o kendini affetirmeyi başardı. O gün dedemi vurmasının nedeni de dedem olmazsa eğer daha çabuk boşanmamız içindi. Sana zarar vermeye korkar. Çünkü bir devlet var arkanda. Ama beni o benim peşimde. ya beni öldürecek ya da yıllar önce yapamadığını.. bana sahip olmaya çalışıyor. Katil damgası yediği için kimse de evlenemezdi onunla. Bu yüzden de öfkesi kabarıyor."
Yibo derin bir nefes aldı. Zhan yibo'ya sarıldı.
"Yibo.. neden bunlar bizim başımıza geldi. Farklı zamanlarda farklı yerlerde?"
Yibo tam anlamasa da anladığını geri plana attı.
Zhan da böyle bir şey yaşamasın olmasındı diye diledi..ama diledi.."Eğer sorun yoksa sen başla."
Yibo zhan'i kucağına çekti.
Zhan'in sorusu yoktu herşey apaçık ortadaydı."Tamam. Başlıyorum."
Zhan yibo'nun kucağına iyice yerleşerek başını göğsüne çekti.
"Ben 14 yaşındaydım, ama benim ki doğuştan gelen bir şey yüzünden. Ne olduğunu bitirince söylesem?"
Yibo zhan'in saçlarını hafif hafif okşarken onayladı.
"Nasıl rahat edeceksen öyle devam et zhan."
Zhan yibo'nun beline sıkı sarıldı.
"Kimse bilmiyordu.burda ki ailem fark etti mi bilmiyorum ama orda ki ailem bana hep en büyük desteği verdiler. Haru arkadaşım o da benimleydi. Ortaokuldaydım o zamanlar. Okuldan haru ile birlikte çıkıp eve giderken karşımıza birden takara çıktı. Babamın iş arkadaşının oğlu. Nasıl olmuş bilmiyorum ama bir şekilde öğrenmiş ve önümü kesti.
Haru beni korumaya çalışsa da çalıştı sadece çünkü takara'nın adamaları onu alıp götürdü.
Ona sonra ne olduğunu bilmiyorum ama takara beni yakaladı. Başka bir araca bindirip uzaklaşmıştı.
Tenha bir sokağa girdiğinde ben hala kaçmak için çırpınıyordum ama o beni tuttu ve ellerimi birbirine bağladı.
Kıyafetlerimi üstümde direk yırttı.
Sonra.." zhan ağlıyordu. Yibo gibi bu konuda güçlü duramıyordu."Sonra beni öpmeye başladı.."
Yibo bunu duyduğunda nefesini tuttu."Ben onu tekmeliyordum ama işe yaramıyordu!" zhan yüzünü gizleyerek devam etti..
"Sonra bacak arama geldi... Oraya da d-dokundu, öptü! Sonra kendi alt kısmını soydu.. sonrasını hatırlamıyorum bayılmışım. Babamın dediğine ve raporlara göre tam vaktinde gelmişler çok ileri gidememiş.. sonra yıllarca psikolojik destek aldım. Kendimi derslere.verdim,babam hep yanımdaydı. Hep onun kollarında ağladım. Annem.. o da kaldıramadı benim yanımda güçlü dursa da benim kadar etkilenmişti.. haru o nasıl kurtulup babamı ve polisleri getirdi. Bilmiyorum ama haru pencereden yardım isterken babama raslamış ve babama benim tehlike de olduğumu bağırmış.. ona minnettarım şimdiye kadar bana bir kardeş gibi destek oldu. O adam da cezaevine girdikten sonra ölüsü çıktı."
Yibo her ne kadar olmasa da rahatladı..
Zhan'ın tecavüze uğrayacağını hatta son anda kurtulduğunu öğrenmişti. Hemde daha çok küçükken.."Zhan..bana gerçeği yani asıl nedeni söyle... "
Zhan yibo'nun yüzüne baktı yibo'nun gözleri kızarmıştı. Kendi hikayesini anlatırken bile daha soğuk kanlıydı..
Zhan ilk kez bu konuda güvenmek istedi."Ben.. çift cinsiyetliyim yibo.. intersexual bireyim.. yani hem erkek hemde kadınların özelliklerine sahibim-"
Yibo zhan'a daha çok sarılıp, alnına öpücük kondurdu.
"Biliyorum zhan açıklama yapma. Ve biliyor musun sana olan sevgim arttı. Yani bunu öğrenince seni bırakacağımı sanma. Artık sen bıraksan ben seni bırakmam. Yaşadıkların çok ağır hala da etkisi var. Lütfen kendini kötü hissetme ve bu sırrın eşinde saklı kalacak. Birgün eğer ki ortaya çıksa da destekçin olacam. Seni çok seviyorum zhan bu bil."
Zhan başını kaldırıp yibo'ya baktı.
Ve ilk kez birbirine aşkla bakan iki çift göz.. kapandı. Dudaklar birleşti.
Yibo zhan'in dudaklarını dudakları arasına alıp emdi.
Zhan yibo'nun tişörtünü tutup sıktı. Ve karşılık verdi.Yibo zhan'in alt dudağını emip sesli bir şekilde geri çekildi.
"Biraz uyuyalım."
Zhan az önce olan şeyin etkisiyle hala titriyordu.başını tekrar yibo'nun göğsüne yatırıp gözlerini kapattı.
Son duyduğu şeyler ise,
"Ne olursa olsun seni bırakmayacağım ve sevececeğim."
*****†*****†*****†*****†******†*****†
Bu balayı bizimkilere iyi geldi.
Hazır balayındayken bir smut yazsam mı?