18

74 7 20
                                    

Yaşamın olduğu her yerde ölümde vardı...

Minik kıyafetleri katlarken bakıyordu ara ara. Bebeğini doyurmuş uyuması için yanında duruyordu. Uzaklaştığı zaman sanki hisseder gibi ağlayıp uyanıyordu. Jungkook kızlarını/ oğullarını çok özlemiş olmalıydı. İşini erken bitirmiş elinde poşetlerle gelmişti. Jimin'i görmüş uyumaya çalışan bebeklerini fark edip sessizce poşetleri kenara bırakmıştı. Yine oyuncak ve kıyafet almış olmalıydı. Gördüğü minik kıyafetleri bebekleri için hemen alıyordu tabi Jimin'ide ihmal etmiyordu. Jimin Jungkook'u bebeklerini izlerken izlemeyi daha çok seviyordu. Çünkü bebek elini hareket ettirdiği zaman Jungkook sanki çok büyük bir işi başarmış gibi seviniyor heyecanla Jimin'e sesleniyordu. Bu tabloyu seviyordu.

Daha doğrusu böyle bir tablo hayal ediyordu. Bu bir tanesiydi. Bunun gibi bir çok hayali vardı.



 Bunun gibi bir çok hayali vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



İnanmak mı daha kolaydı yoksa kandırılmak mı?

Kötü birine inanmak ister miydik?
Belki...

Görmek yerine duymak...

Görmediğimiz onca şey varken bize söylenilene inanmak! Bu haber programları gibi olsa gerek. Olayı görmedik ama hiç tanımadığımız biri tarafından duyunca görmüş gibi inanabiliyoruz. Aslında kandırılıyoruz.

Jimin'de kandırılmış ve kandırılmaya devam ediyordu. Tek suçu inanmaktı.

Jungkook kollarında ölen kadını bırakmış Bay Park'ın adamlarından adının Yoongi olduğunu öğrendiği kişi ile villadan ayrılmıştı.

Yoongi arabayı kullanıyor bir yandan ellerine bulaşmış kana bakıyor dolan gözlerine mani olamıyordu. Daha fazla dayanamayacağını anlayınca süratle giden arabayı kenara çekip ani frenle durmuştu. Jungkook böyle bir hamle beklemediği için sarsılmıştı.

"Hey!!.Sorun ne?"

Yoongi soruyu yanıtlamadan arabadan indi. İçinde biriktirdiği o kadar acı varken nefes almak zordu. Arabanın dışında dururken birden tekerleğe tekme atmaya başladı. Bir iki üç derken arabadan Jungkook inip onu belinden tutup engel oldu. Yoongi acı ile bağırmıştı. Bedeni Jungkook'un elleri arasından kaydı yere yığılmıştı. Ağlıyordu şimdi içli içli.

__________

Bay Park cenaze töreni düzenlenmesini istedi. Ardından ambulansa yerleşen kadına baktı. Görevlilerden izin istedi. Yüzünü açtılar. Kadının yüzüne bakıyordu. Tüm anıları film şeridi gibi gözünün önünden geçip gidiyordu.

"Huzurla uyu."

O Mariah'a zarar vermek istememişti. Sadece Jungkook denen adamı korkutmak hatta uzaklaştırmak istemişti. Tabi buna kim inanırdı ona zarar vermek istemişti gerçek buydu.

Bad Romeo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin