Beklenmedik bir anda...
- 4 Sene sonra -
"Eun jung! Sana koşmamanı söylemiştim. Düşüp incinebilirdin."
Taehyung küçük kızın arkasından koşmuş ona yetişememişti. Jimin çekimde olduğu için kızına bakıyordu. Bir amca olarak görevini güzelce yerine getiriyordu.
"Öcüy dileyim tae amca."
"Ah bebeğim ama sen böyle tatlı tatlı bakarsan ben sana kıyamam ki. Hadi biraz oynayalım. Kaymak ister misin ya da sallanmak?"
"Sayyanmak istiyoyum"
Tae minik kızı salıncağa oturtmuş güvenliğinden emin olunca da sallamaya başlamıştı.
"Yükseğe daha yükseğee"
Minik kızın neşesi sesinden belli oluyordu. Taehyung onu dikkatlice sallıyor çok yüksek olmasa da onu ikna edebilecek seviyeye geliyordu.
_____
Jimin çekimleri oldukça hızlı bitirip kızına gitmek istiyordu. Bazı fotoğrafları tam odaklanamadığından birkaç kez tekrar çekilmek zorunda kalmıştı.
"Eun için endişenme o iyi."
"Biliyorum ama elimde değil. Onu özledim."
"Yapma Jim sadece 2 saat oldu."
"Biliyorum biliyorum ama.."
"Ama onu özledin hatta en çok kokusunu"
"Heyy beni bu kadar iyi tanımamalısın Kang tae oh"
İkili konuşmalarını gülüşmeler ile bitirmiş ardından çekimlere devam ettiler. Kang Tae Jimin'den yaş olarak büyüktü fakat bebeksi yüzü yaşını çok güzel gizliyordu.
Çekimlerden çekimlere görüşmelerine rağmen birbirini tanıma fırsatı yakalamışlardı. Kang Tae Oh samimi biriydi. Güler yüzlü ve kibar biriydi. Jimin'in çevresindeki insanlardan farklıydı.
Jimin insanlar hakkında çok yanılmıştı. Bu çok kez hata yapmasına sebep olmuştu. Duygularıyla hareket etmekten çok yorulmuş yıpranmıştı. Önüne geçmesi zaman almıştı.
Kızıyla birlikte aldığı yol çok zorlu geçmiş olsa da başarmıştı. Okulunu bitirmiş birincilikle mezun olmuştu. Yanı sıra aldığı teklifleri değerlendirmiş başarısına başarı katmıştı.
Jimin çalan telefonunu panikle aramaya koyulmuştu. Acele ettiği için onu çantasından bir türlü çıkaramıyordu. Eun jung ona bir şey oldu korkusuyla panik yapmıştı. Telefonun ekranına bakmadan açmıştı.
"Tae.."
"Jimin. Bir sorun mu var oğlum?"
Babasının sesini duyunca rahat bir nefes almıştı. "Hayır baba çekimdeyim. Telefon çalınca Taehyung sandım."
"Eun jung iyi mi? Torunumu özledim."
"Evet baba o iyi aradığını söyleyeceğim. Şimdi kapatmam gerek."
Jimin telefonu kapattı. Kafasındaki tüm kötü senaryolarda kapanıp gitmişti. Bir an önce eve gitmeli kızını öpüp koklamalıydı. Bugün onu daha çok özlemişti.
Üzerini değiştirip makyajını silmeden çıkmak istemiyordu. Görevlilerden makyajını silmesini istedi. İşlemi bitince kendi kıyafetlerini giyinip çıktı.
"Güzel iş başardık teşekkür ederim."
Kısa teşekkür konuşmasını yapmadan şirketten çıkmamıştı. Arabasına giderken Taehyung'u aradı. Nerede olduklarını öğrendi.