28

66 5 2
                                    

                              Bitik

Jungkook sarılmak istemiş hatta bu kadar acı çektiğini düşünmediği için kendine bile kızmıştı. Elini omzuna koymakla başladı tabi bu engel değildi sarılmaya nasıl oturduklarını önemsemeden sarıldı. Yağmurdan ıslanmış saçlarını ve kıyafetlerini umursamadan sarıldı.

Jimin yıllardır boşluğunu yaşadığı kolların arasında olmaktan memnun kalmıştı. Sarılmayı kabul etmişti ama bu aralarında geçen kavgayı düzeltmezdi. Sadece anlıkta olsa huzurlu hissetmeye yeterdi. Ağlaması geçmişti fakat içindeki acı geçmiyordu.

Jungkook kollarının arasında titremeye başlayan miniğini fark etmiş sarılmayı sonlandırmıştı. Yerde böyle oturmaya devam ederlerse hasta olacaklardı.

"İçeri girelim. Hemen!"

Jimin ani boşlukla ellerini bedenine siper etmiş ısınmayı ummuştu. Jungkook'un dediklerini sonradan idrak edebildi.

"Olmaz içeri giremezsin. Olmaz!"

Aldığı olumsuz tepki onu kızdırmıştı. Kapının önünde bekleyen bedeni bir anda sırtına alıp içeri girdi. Tanıdık gelen evin salonunu bir çırpıda aşmıştı tabi sırtında inmek adına çırpınan jimin'i unutmamak gerekti. Gerçi Jungkook unutmuş gibiydi.

Tahmin ettiği odanın kapısını açmış sırtındaki bedeni yavaşça indirmişti. Jimin iner inmez güzel bir tokat yemişti evet attı haklıydı bunu yapma hakkı yoktu.

"Teşekkür etme şeklin bu mu?"

"Beni bu şekilde taşımanın doğru olduğunu kim söyledi sana? Defol evimden!!"

Jungkook kaşlarını havaya kaldırıp sinirden domates gibi olan yüzüne baktı. Açıkça gitmeyeceğini belli etmek istiyordu.

Jimin karşısında çıkmak bilmeyen inatçı keçiyle bakışmış bir süre son çareyi iterek bulmuştu fakat pek etkili olamadı. Yerinden milim oynamamıştı.

"Üzerini değiştir sakince konuşmak istiyorum. Konuşmadan gitmeyeceğim."

Kararlı gözlerle bakıp cümlesini bitirmişti. Sondaki vurgu tanıdık gelmişti. Jimin giyinmeden önce onu kovdu.

"Odadan çık!"

Jungkook önce süzmüş ardından aklından geçeni söylemişti. "Seni çıplak gördüğümü unuttun sanırım. Hatta.."

Daha fazla devam etmemeliydi. "Tamam kes!" Jimin bir çırpıda üzerindeki kıyafetleri çıkarmış temiz kıyafetlerini giymişti. Giyinme işi bitince Jungkook'un üzerine olacak genişlikte temiz kıyafeti fırlatmıştı kafasına.

"Sana olurlar giyin ben salonda olacağım."

"Kalabilirdin."

Jimin gözleriyle ateş eder gibi bakınca Jungkook "Şaka yaptım" Demişti.

Jimin odadan çıkmış Jungkook elindeki kıyafetlere bakmış ardından giyinmeye koyulmuştu.

____

Salonda beklerken bir yandan sıkılıyordum. İki parça kıyafeti giyinip gelmek bu kadar zor olmamalıydı. Oturduğum kanepe dar gelmeye başlamıştı. Hayır yani nasıl oldu da bu duruma gelmiştik?

Belki yarım saat belki bir saat önce kapıma dayanmış içkili Jungkook'un şuan odamda benim kıyafetlerimi giyiyor oluşu gerçek üstüydü.

Dışarıda söylediği sözler duyulmamalıydı.

Jungkook gelmiş düşüncelerim susmuştu. Karşıma geçip oturdu. Çok beklemeden konuşmaya başladı.

"Kapının önünde yaptığım şey için özür dilerim. Düşüncesiz davrandım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bad Romeo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin