15

74 8 17
                                    

Bir dik duruşun; kaç yenilgi, kaç gözyaşı, kaç kalp ağrısı ettiğini bilemezsiniz.

                                        -Frida Kahlo






Bir kişi hariç herkes şaşırmıştı. Taehyung doktor ile görüşmesini bitirmiş kendisine bakan şaşkın yüzlere bakıyordu.

"Size anlatmak bana düşmez. Jimin isterse sizinle bu konuyu konuşur." Gitmek üzereyken geri dönmüş bir şey unutmuş gibi ellerini kaldırmıştı. "Bu gerçeği saklarsınız diye umut ediyorum."

Jimin'in odaya alındığının biraz önce doktordan öğrenmişti. Vakit kaybetmeden odaya ilerledi. Geride bıraktığı kişiler bu inanılmaz olay için tartışmaya başlamışlardı bile.

"Jungkook?" Mihi seslenmişti ama henüz onu duymuş biri gibi bakmıyordu.

Düşünmüş mide bulantılarını, bazen iştahlı bazen iştahsız yemek yiyişini...

Düşüncelerinden onu Namjoon çıkarmıştı. "Jungkook bebek senden mi oluyor bu durumda" Namjoon yine dan diye sormuştu. Mihi kolunu cimciklemiş gözlerini açarak bakıyordu şimdi sevgilisine ki bu çeneni kapa bakışıydı.

Jungkook ne tepki vermesi gerektiğini unutmuştu. Kızgın mıydı? Hayır değildi. Sevinmiş miydi? Hayır değildi. Doğru duygu neydi şuan bunu bulmakta zorluk çekiyordu.

"Biraz hava almalıyım."

Mihi ve Namjoon biraz atışmış sonra Jimin'e bakmaya karar vermişlerdi.




                               ****



Yoongi ısrarla kapının önünde bekliyordu. İki gün olmuş hala çıkmamıştı odadan. Mariah bile sadece yemek tepsisini almak için çıkıyordu. Bu işin peşini bırakmayacaktı. Eğer biraz olsun tanıyorsa jimin evde değildi.

Mariah bu durumu daha fazla sürdüremeyeceğini mesaj yoluyla iletmişti. Bay Park iş seyahatinden dönmeden önce gelmeliydi. Aksi olursa herkes biterdi.

Odasında oturmuş yaptığı makyajı tazeliyordu. Yoongi'nin evden çıkması için epey uğraşmıştı fakat o gitmiyordu. Yoongi her zaman akıllı bir çocuk olmuştu. Mariah ise en az Yoongi'nin yaşı kadar tecrübeye sahipti. Bazen akıl tecrübeye yenik düşebilirdi.

Mariah odasından çıkmış salona ilerliyordu. Yürürken dikkatini bir vazo çekmişti. Bunu daha önce gördüğünü hatırlamıyordu. Yeni alınmış olmalıydı. Nihayet salona gelmişti. Etrafta pek kişi yoktu. Yardımcılar işlerinin başındaydı. Tam istediği atmosfer oluşmuştu.

Emin adımlar ile bahçe kapısına ilerledi. Uygun anı beklemiş ve hamlesini yapmıştı. Korumalardan birini vurmuştu.

"Yoongi saldırıya uğradık."

Kendi sebep olmamış gibi bağırmış sanki korkmuş gibi eve koşuyordu. Kameraların kör noktasında yaptığı bu küçük hamle onları biraz daha oyalayabilirdi.

Yoongi bahçeye koşarken Mariah onu yakasından tutmuştu. "Jimin..Onu saklamalıyız. Güvenliği sağla lütfen."

Yoongi beklemediği bu hamle ile adeta beyninden vurulmuşa dönmüştü. Kendini bu gerçek olmayan saldırı için suçlu tutuyordu. Jimin'i bulmak için güvenlik görevini aksatmıştı. Şimdi ise daha büyük bir soruna sebep olmuştu. Jimin'i korumalıydı.




                               ****




Jimin gözlerini açmış koluna serum takan hemşireye seslenmişti.

Bad Romeo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin