19

85 10 25
                                    

                 Gizlenen gerçekler

Hayatın bize bahşettiği onca güzellik varken görmek yerine gözlerimizi kapatıp bu güzellikleri çirkinleştiren bizdik. İçinde olduğumuz halden habersiz yakınırken kaybettiğimiz ayrıntıları kaçırdığımız için üzülmemiz gerekti. Bunları düşünmek hatta hayal etmek bile zor değilken görmemeyi seçmek büyük haksızlık.

Benim hayatımın güzelliği Jungkook'tu yani öyle sanıyordum. Bir anda tanışmamız tam tanışmak denemez ama neyse. Onu arayan gözlerim bulunca çarpan kalbim kesilen nefeslerim...

İmkansız bir aşk-tı.

Bebeğimizin olacağı haberini aldığımda bir umut beraber olabileceğimiz hayallere kapılıp gitmiştim. Cinsiyeti ne olursa olsun onu çok sevip güzelce büyütmek vardı düşlerimde.

Ama bu sadece düş olarak kaldı.

___________

Uğultulu sesler, çok uzaktan gelen yabancı olmayan ses. Taehyung olduğunu varsayıyorum. Gözlerimi açmaya çalışıyorum fakat bunu yapmak hiç bu kadar zor olmamıştı. Göz kapaklarım açılmamak için direniyor sanki yapıştırıcı sürülmüş gibiydi.

Sesler giderek yakınlaşıyordu. Artık bazı kelimeleri seçebiliyordum.

"Ona bir şey olmasın."

"Çok kanaması var!."

"Daha hızlı sür!"

Arabada olmalıydım. En son ne yaşamıştım. Ne oldu da bu haldeydim?

Sorularıma yanıt ararken sallantı eşliğinde hareket etmeye başladım. Henüz gözlerimi açamadığım için göremiyordum. Hissettiğim kadarıyla getirmek istedikleri yerdeydim.

"Hemen doktora haber verin."

"Acele edin. Çok kanaması var!!"

Bir ara gözlerimi açmayı başardım. Duyduklarım beni buna itti. Görmek istemiştim. Ameliyathane yazısını gördüm ve birkaç hemşireyi.

Sedye durduktan sonra bir şeyler daha söylediler fakat bunları duyamadan uyuyakaldım.

                              ****

Ameliyathaneden doktor çıkmıştı. Bay Park doktoru görür görmez koştu. Taehyung ağladığı için biraz geç görmüştü.

"O-oğlum nasıl?"

"Öncelikle şuan tam belli değil. Çünkü çok kan kaybetmiş ve bebekte zorlamış,bebek yaşıyor ama bu oğlunuz için risk demek."

Bay Park seneler öncesine gitmişti. Doktorun dedikleri ona bir kere daha Iseul'u hatırlattı.

"Yani oğlum.."

"Eğer bebeğin babası burdaysa onunla görüşüp kürtaj yapmak zorundayım. Onay almam gerekiyor. Oğlunuzu aksi halde kaybedebiliriz."

"Hemen yapın o zaman. Hemen!"

"Ama imza.."

"Oğlum evli değil ve imzayı ben atarım. Şimdi hemen işini yap!"

"Bay Park bu.."

Bay Park'ın zehir saçan gözleri doktorun cümlesini bitirmemesi gerektiğini söylüyordu.Doktor bunun üzerine işini yapmak için geri ameliyathaneye dönmüştü.

Taehyung konuşulanı duymuştu. Doktor gider gitmez Bay Park'ın yakasına yapıştı.

"Sen!Lanet pislik.! Bunu..nasıl yapabilirsin!!"

Bad Romeo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin