Keyifli okumalar.
Umarım beğenirsiniz..
Şarkı ;
Tuğçe Kandemir -
Kurban olduğum..☆▪︎☆▪︎☆
Sebepsizdi her şey yaşanacak olan farklı olaylar dahi sebepsizdi. 'Benim de artık bir sebebim vardı. Kendince yaşamak diye adlandırdığı fakat ailesine bile zararı olan bu adam. Farkında değildi ama yaralar acıyordu' diye düşünürken bunun farkındaydı Liya ve buna izin vermeyecekti.
Ona düşen bir pay bile yoktu. Fakat yaşayacağı bu hayat ona aitti ve Hazar hayatında yer edinen bir adamdı. Ne kadar istemese de kocasıydı, ne kadar istemese de artık bu ailenin bir ferdiydi. Ve elinden gelenin en iyisini yapamasa da gereğini yapacaktı.
Bu bencil adama rağmen de olsa gereğini yapacaktı.
Bakışlarını kocasına çevirdi. "Canımı yakacak en son insan bile değilsin! Eğer ben bu evde yaşıyorsam benim kurallarım olacak!" Ne kadar arkasında yer olmasa da iyice duvara yaslandı.
Hazar ağa iyice kaşlarını çatmıştı. "Kurallar?" Alay doluydu ses tonu. "Aynen kurallar!" Diye tekrar etti Liya gözlerini yumarak sandalyeye bıraktı kendini Hazar ağa Liya bi anlık boşluğa düşse de kendini toparlayarak yutkundu.
"Kızıl şeytanımıza ait kurallar nedir?" Zor olacaktı fakat Liya'nın vazgeçmeye niyeti yoktu. Ayağındaki topuklu ayakkabıdan kurtularak ondan uzaklaşan kocasından çekti gözlerini. Bakışları etrafta dolaştı bir süre en sonunda Hazar ağanın üzerinde durmuştu.
Göz göze geldiklerinde kirpiklerini kırpıştırdı.
"Birinci Kural normal insanlar gibi sende uyuyacaksın!" Kibarlıktan çok emir gibiydi.
Tek kaşını kaldırırken bakışları Liya'nın üzerinde geziyordu. Gerçekten onu kurallarıyla alt edebileceğini düşünmesi çok aptalcaydı.
"İkinci Kural her gün fizik tedavi göreceksin!" Yatağa ilerleyerek oturdu ayaklarını eteğini zorlayarak bağdaş kurdu.
Ellerini yumruk yaparak yanaklarını altına koydu kızıl saçları omuzlarının ardından bacaklarının açıkta kalan kısımlarını kapatıyordu. Yeşil yosunları düşünür gibi tavana bakmıştı.
Hazar ağa kaşlarını mümkünatı oldukça çattı. Yatakta küçük bir çocuğu andıran karısına baktı. Karısı güzeldi birçok kadını kıskandıracak kadar hemde.. Peki ya kalbi başkasına ait bir adam olmasaydı. Karısına aşık olabilir miydi? Bu hiç şüphesiz evet olurdu fakat bir kadını dış güzelliğiyle aşık olacak bir adam değildi.
'Her kitap kapağı mükemmeldir. Peki ya içerisinde okuduğunuz gerçeklik' Kaşları şaşkınlıkla havalandı. Neler düşünüyordu hızla arkasını döndü her zamanki gibi yerinde durunca Liya'yı dinlemeye devam ediyordu.
Liya bir süre daha düşündükten sonra parmaklarını şıklattı. "Üçüncü Kural Benimle okula geleceksin! Haftada bir kere dahi olsa!" Diyerek bakışlarını arkası dönük kocasına çevirdi.
"Dördüncü Kural artık o pencereden dışarıyı izlemeyeceksin! Çünkü izlediğin yer neresiyse artık geride bırakma vakti." Hazar ağa gözlerini yumarak tekrar açtı.
"Kurallarına uyacağımı sana düşündüren şey nedir?" Diyerek sandalyesinin düğmesine basarak onu izleyen Liya'ya döndü.
Aslında zor olacaktı. Fakat Liya'nın inadıyla kimse yarışamazdı. "Şöyle söyleyeyim ki uymak zorunda kalacaksın!" Kocaman bir tebessüm peydah oldu dudaklarında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ŞEYTAN (BERDEL)
RandomPencerenin kenarında tekerlekli sandalyede, ölmeyi bekleyen adama! Berdel olarak verilmiştim... Urfa'nın dar sokakları üstüne, üstüne gelirken savaşmak hiç bu kadar zor olmamıştı... Liya Dağdeviren Hazar Harzemşah @! Tüm haklar şahsıma aittir. Çal...