☾︎☯︎|Şüpheler

232 25 35
                                    

Ravenclaw öğrencisinin ölüm haberi anında tüm okula yayılmıştı. Öğrenciler rahatsızedici bir kalabalık oluştururken etraf tuhaf bir havaya hakimdi.

Profesörler 1 saat boyunca yerdeki kanı temizlemeye veya cesedi kaldırmaya çalışmışlardı fakat olmuyordu.

Yapan kişinin çok güçlü bir kara büyü uyguladığı belliydi.

Artemis'se Dumbledore'un ofisinde oturuyordu.

Az önce gördüğü şeyin yaşattığı korku hala bedenini terketmezken etrafı izliyordu.

Eğer buraya başka bir şekilde gelecek olsaydı, muhtemelen mutluluktan çıldırırdı.

Dumbledore'un ofisi çok büyüktü, Artemis buna Şato'nun en büyük ofisi bile diyebilirdi. Duvarlarda okulun eski müdürlerinin tabloları vardı, duvarlardaki raflarda bir-birinden tuhaf nesneler ve kazanlar vardı.

Bir de bir kuş vardı.

Artemis, ilgiyle ona yaklaşırken kuş da kanatlarını çırpıyordu. Kızıl tüyleri olan iri ve parlak bir kuştu, gözleri cam gibi masmaviydi ve çok büyüleyiciydi.

"Bir anka kuşu..." diye mırıldandı Artemis, narince ona dokundu.

Anka kuşu, okşanmasından hoşnutluğunu belirtmek isterce tatlıca ötmeye başladı, Artemis bir an tüm sorunlarını unutur gibi oldu bu etkiyle.

Kuşla ilgilenmeyi bırakıp ofisi incelemeye devam ederken büyük cam taburenin üstündeki şapka dikkatini çekti.

Seçmen Şapkayı anında tanımıştı.

Yaklaşıp onu eline almakta tereddüt etse de, eline aldı. Şapka birden konuşmaya başladı.

"Oho! Artemis Dolohov, binanı değişmek için 5 sene gecikmişsin gibi görünüyor."

Artemis dudaklarını ısırdı.

Seçim zamanı Şapkanın onu yerleştirirken Gryffindor ve Slytherin arasında kalmasını hatırladı.

"Cesursun, çok cesursun... Gryffindor ister misin? İstediğin gibi sıcakkanlı insanlar bulabilirsin, gelişebilir ve güçlenirsin.

Dur, hırsın daha ağır basıyor gibi," Şapka Artemis'in kafasına büyük geldiği için Artemis bir eliyle onu tutuyordu, eli titriyordu heyecandan, "Slytherin'de de okuyabilirsin gibi görünüyor... Slytherin ister misin? Senin gibi bir safkan için iyi bir seçenek, döneminin en iyisi olabilirsin, şöhrete erişebilirsin... Yine de Gryffindor senin için biçilmiş kaftan."

Slytherin'i istemişti küçük cadı.

Çünkü Gryffindor'a giderse ona çok farklı bakılacağını ve herşeyin değişeceğini biliyordu.

Slytherin'de okumaktan hiç bir zaman pişmanlık duymamıştı Artemis. Hep bununla gurur duyardı yine de şu an elinde fırsat varken değerlendirmek istedi. Şapkayı başına koydu yavaşça. "Eğer o zaman seçimi bana bırakmasaydın... Hangi binaya gidecektim?"

"Sen mi?" Şapka hevesle konuşmaya başladı, sesini yükseltti birden, "Kesinlikle en arada kaldığım insanlardan biriydin küçük. Zihnin bile Gryffindor - Slytherin arasında gidip geliyordu. Bana kalırsa, seni Gryffindor'a yollardım."

"Neden?" Artemis, profesörün her an gelebileceği dürtüsüyle aceleyle sordu.

"Zamanı gelince görürsün," Şapka keyifli bir şekilde güldü ve bir daha konuşmadı.

Can I Take Your Book? ☾︎R.J.L☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin