Slytherin ile ortak olan derslerine doğru ilerlerken Gryffindor öğrencilerinin çoğusu gergindi.
Derslere başlamışlardı, fakat Slytherin ile aralarında sanki artık daha büyük bir buzdağı vardı.
Çapulcular, Lily ve Lysandre birlikte iksir sınıfa ilerliyorlardı.
Lysandre çok gergin hissediyordu, Lily ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Sakin ol, Lysa, yapabilirler, biliyorsun."
"Ya fazla belli ederlerse? Ya Rosier'i kandıramazsak? Artemis'in başını derde sokmak istemiyorum. O yardım istemekten hoşlanmaz, bize söylediyse onun için çok önemli anlamına geliyor, onu hayal kırıklığına uğratmaktan korkuyorum..."
"Fazla endişeleniyorsun, diğerleri bir şey yapsalar bile Remus da bu işin içinde, sence Artemis'in başını belaya sokacak bir şey yapar mı?"
"Doğru, yapmaz." Dudaklarını ıslattı. Remus'un Artemis'e olan sevgisini biliyordu.
Ama bazen bunu Artemis'e söylememesi, ondan sır sakladığı anlamına geliyordu ve kendini kötü hissediyordu.
Düşüncelerinden, yanına gelen Sirus sayesinde sıyrıldı. "Hazır mısın, kızıl fırtına?"
Lysandre, duraksayıp derin bir nefes aldı ve gülümsedi, "Hazırım, yapalım şu işi."
"Yehuuu!" Sirius, el çırpıp arkadaşlarını neşelendirirken önde ilerleyerek sınıfa girdi.
Amaçları öncelikle dikkat dağıtmaktı ki bunu şüphe çekmeden başarabileceklerdi.
Sınıfa gösterişli bir şekilde girmek Sirius'un hep yaptığı bir şeydi.
James, Severus'un yanından geçerken çantasını ona çarpmış ve özür dahi dinlemeden yerine geçmişti.
Diğerleri de yerlerini alırken bir-birlerine baktılar.
James, Evan'ın arkasındaki sırada, çaprazında oturuyordu. Lily ile Lysandre yerlerini Camilla'nın arkasında almış, Peter ile Remus yan-yana oturmuşlardı ve Sirius ise Evan'ın yanında oturmuştu.
Bu oturma sırası garip görünüyordu. Özellikle de Severus'a çok tuhaf gelmişti.
Genelde birlikte toplanan grup sınıfa dağılmıştı.
İçini şüphe dalgaları sararken Slughorn içeri girdi, "İyi günler çocuklar!"
Çocuklar bir ağızdan 'İyi günler profesör!' dediklerinde devam etti, "Ortamın kötü havasını kovmak için mükemel bir iksir yapacağız bu gün: Amortentia! Ne olduğunu bileniniz var mı bakalım?"
Severus'un eli ışık hızıyla havaya kalktığında onunla kalkan bir diğer el de James'e aitti.
Birinin annesi iksir konusunda çok yetenekliydi, diğerininse babası, bir de sevgilisi.
"Evet, bay Potter?" Slughorn, ilgiyle çok sevdiği Gryffindor öğrencisine baktı.
"Amortentia, kişinin sevdiği insanın kokusunu alabileceği güçlü bir aşk iksiridir, profesör," burun kıvırdı ve Lily'e bakarak göz kırptı, "tabii benim iksiri yapmama gerek yok çünkü zaten kimi sevdiğimi çok iyi biliyorum."
Lily'nin yanakları allanırken Gryffindor öğrencileri gülmüş, Slughorn ise "Ne tatlı! Günümüzde hala aşkın olması ne güzel," demişti memnuniyetle.
Severus, elini sıktı.
James'ten nefret ediyordu.
Önce ondan sevdiği kızı almıştı, şimdi de uzman olduğu derste favori olma özelliğini alıyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can I Take Your Book? ☾︎R.J.L☽︎
Fanfiction☾︎Remus'un alıştığı klasik hayatı, Flourish Blotts kitab etkinliğinde bir kızla karşılaşması ile değişmişti.☽︎ Kitaptakı altı çizili cümleleri döne-döne okudu Remus. Büyük anlamlarla dolu olan bu cümleler Remus'a kızın ne yaşadığını defalarca düşünd...