18

2.2K 211 32
                                    

Yangın alarmının sinir bozucu sesi kulaklarımı uyuşturup beynimi son hızla çalıştırırken bileğine sımsıkı yapıştığım Dora Bey'i kulis koridoru boyunca yürüttüm.

Korkut'la yollarımız ayrılmıştı ve konferans salonundan duyulan buz gibi sesini duyabiliyorduk.

"Herkes sakinleşsin!" diyordu oğlan.

O esnada ben ve Dora Bey, daha demin kriz geçirdiği odanın önünden geçtik. Bileğini çekiştirdi.

"Burası güvenli değil mi?" dedi ben onu sürüklemeye devam ederken.

Onu kulisin arkasından şirketin ana koridorlarından birine çıktık. "İki çıkışa ihtiyacım var."

Bir adım arkamda kalmıştı, gözlerini üzerimde hissedebiliyordum çünkü ensem yanıyordu. Onu erkekler tuvaletine çektiğimde inleyerek sordu.

"Ah, cidden burası mı?" Etrafına bakındı. "İkinci çıkış nerede?"

Çenemle tuvalet kabinlerinin en arkasındaki kapıyı işaret ettim. "Temizlik odası. Diğer tarafındaki kadınlar tuvaletiyle bağlanıyor."

Kaşları şaşkınlıkla havalandı. "Kapıları kilitli değil mi?"

"Böyle bir olay yaşanırsa diye açmıştım."

Dora'nın gözleri benimkilere kilitlendi. Etkilendiği belliydi, rengi kurumuş dudakları iki yana kıvrıldı ve gamzesi belirdi.

"Her şeyi düşünüyorsun." dedi gözlerini fayanslara indirip.

Omuz silktim. "İşim bu."

Tekrardan, daha bile cesurca gözlerime baktığında kulaklarım tuvaletin dışından gelen seslere odaklandı. Hemen başımı kapıya çevirdim.

Kapı aralanırken, yumruklarım iki yanımda hazır bir şekilde bekliyordum. Silah kullanma ehliyetim olmasına rağmen Dora Bey kendisini silahların etrafında güvende hissetmediğinden yalnızca torpido gözünde ve bagajda bir tane tutuyordum. Bir de alt bacağımda bir hançer vardı ama o önemsizdi yani.

Gerçi şimdi, olası bir durumda hançeri kullanmak çok işime yarayacaktı ama. Neyse. Önemsiz evet.

Bu binlerce düşüncenin arasında kapı açıldı. Korkut bir elini sallayarak;

"Benim, benim sakın ateş etme." dedi korka korka.

Ellerimi indirip güldüm. "Gel."

Korkut'un içeriye girmesiyle konuşmaya başlaması bir oldu.

"Alarma yanlışlıkla basılmış. Herkesi yangın merdiveninden aşağıya yolladım yine de ne olur ne olmaz. Bu kattaki alarm devreye girince diğer katlar otomatik olarak kilitlenmiş sanırım. Herkes paniklemiş, onların katlarını da açtım."

"Nasıl yani?" Dora'ya baktım. "Otomatik kilitleniyor mu?"

Dora konuştu. "Yalnızca bilgisayar odası kilitleniyor. O da olası bir yangında şirketin bilgilerine zarar gelmemesi için odadaki tüm havayı boşaltabilmek için kilitleniyor."

Korkut başını yana eğdi. "Diğer katların da kilitlendiğine yemin edebilirim. Hatta bana kalmaz, diğer katlardakilere sorarsınız."

"Güvenlik şirketine sorsak?" Dalgın dalgın düşünen Dora Bey gözlerini kıstı.

"Bir anlamı yok." dedi biraz zaman geçince. "Manuel olarak tüm katları kilitleyebilecek bir kod yazmak zor değil."

"Güvenliğin hiçbir anlamı yok mu demek istiyorsunuz?" dedi Korkut. Adına rağmen hemen korkan birisiydi.

fake it til feel it [boyxboy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin