23

1.8K 167 46
                                    

Dora Demirhan

Pekala.

Bir hata yapmış olabilirdim.

İnsan olduğuma inanmasalar da ben de herkes gibi elbette hatalar yapıyordum ve bunu kabullenmek boynumun borcuydu.

Korumam, benden nefret ediyordu ve ben onu kovmakla tehdit ettiğimde geri çekilmeyecekse ve korkmayacaksa bu, sadece benden nefret ettiği değil aynı zamanda bana kırgın olduğu anlamına geliyordu.

Korumamla, koruma-patron ilişkisini noktaladığımız geçen haftanın sonunda benden yıllık izin istemişti.

Ona yanıt olarak bir hafta sonra işinin başına döneceksin gibisinden bir şeyler yazsam da geri cevap alamamıştım.

E-mail'den mesajımı görmediyse diye WhatsApp'tan da yazdığım mesaj tek tik olunca ilk başlarda umursamamıştım.

Ama şimdi ekrandaki öfkeli mesaja ve mesajın altındaki tek tik'e bakıyordum da... Bu resmen delilikti!

Caner işe gelmiyordu.

Bir haftadır Korkut'la beraber olmak onunla aramızdaki ilişkiyi iyileştirse de favori korumamla aramdaki bağ gittikçe düğümlenmişti. Bu durumda ne hissetmem gerektiğini bilmiyordum ama sürekli oflayıp şakaklarıma masaj yapmamdan ne hissettiğimi anlayabiliyordum.

Sıkıntılı.

Ekranı kapatıp ellerimi alışkanlıkla saçlarıma götürdüğüm sırada Korkut kapıyı tıklattı ve istediğim belgeleri sessizce bırakıp çıkmaya hareketlendi.

"Korkut dursana."

Lafımı ikiletmeden durup bana baktı. "Evet, efendim?"

"C..." İsmi ağzımdan dökülmeye çekiniyordu. Deri koltuğa doğru baktım. Of!

"Caner'den haberin var mı? Ona ulaşamıyorum." dedim tekdüze bir sesle.

"Yok efendim." dedi ve hemen ardından sordu. "Aramamı ister misiniz?"

"Telefonu kapalı." dedim oflamamak için göğsümde takılı kalan nefesi sakince vermeye odaklandım.

"Araştırmamı ister misiniz?" diye konuştu oğlan. Ama araştırması gereken kişi bendim.

"Ben hallederim, çıkabilirsin."

Başını eğip beni yalnız bıraktığı an ekranı yeniden açıp ona Caner?? diye mesaj attım ancak tek tikti.

Hemen sosyal medya hesaplarından birisine girdim. İlk girdiğim elbette en çok kullandığı o Instagram hesabı oldu. Kaslı fotolarını, gym fotolarını ve estetik bulduğu birçok yerin fotoğrafını çekerek kullandığı hesapta eskiden sevgilisi Gizem'le de fotoğrafları bulunurken uzun zamandır sade bir selfie ve arkadaşları Fetih ve Görkem dışında kimseyle fotoğrafı yoktu.

Caner kara bir panter gibiydi. Güzelliği, asil tavrı ve gücü bana hep o vahşi hayvanı hatırlatıyordu. Beni kollama şekli, beni sakinleştirme hali her zaman uygundu. Münasip davranan, efendi bir adamdı ama öfkesi cidden bir panterin kükremesi gibi korkunçtu.

En son güncellenen bir şey var mı diye hesabında gezerken bir anda gördüğüm ringde bulunduğu üstü çıplak fotoğrafla tükürüğüm küçük dilime tutunuverdi.

Bu adam benim üstümdeydi. Sadece bir hafta önce... Benimle sarmaş dolaş bir şekilde, az ötemdeki deri koltukta yatıyordu. Bana gülümsüyordu. Beni iyi hissettiriyordu.

fake it til feel it [boyxboy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin