Chapter 16

95 15 5
                                    

«تمام ترس‌هایشان: بخش چهارم»

پلک‌هاش خسته‌تر از اونی بودن که بتونه بازشون کنه، اما صدای رعد و برق و برخورد پُر شدت قطرات باران سنگین سیاتل، تن و ذهن به خواب رفته‌اش رو بیدار کرده بود.

صورتش با اخمی جمع شد. در حالی‌که همچنان پلک‌هاش بسته بودن تن خسته‌اش رو روی تخت تکون داد و با احساس سردرد شدیدی که تمام پیشونیش رو احاطه کرده بود، ناله‌ی گرفته و دردمندی کرد.

گلوش خشک شده بود و احساس گرمای شدیدی میکرد. به زحمت تونست چشم‌هاش رو باز کنه و اولین چیزی که به محض شفاف شدن دیدش، متوجهش شد، قامت نشسته‌ی مردی آشنا که کنارش قرار داشت بود.

تهیونگ در حالی‌که به نقطه‌ی نامعلومی خیره شده بود و هیپ فلاسک نقره‌ای رنگش رو مدام بین انگشت‌هاش میچرخوند، بدون این‌که نگاهش رو از اون نقطه بگیره، با صدای بم و عمیقش گوش‌های مرد رو نوازش کرد.

"خوب خوابیدی نیکو؟"

جونگکوک به محض خطاب شدنش، تن خودش رو بالا کشید و به تاج تخت تکیه داد. سعی کرد گلوی خشکش رو با فرو بردن آب دهانش تر کنه و به زحمت جواب داد:" حداقل میتونم بگم وضعیتم از تو بهتره."

مرد بزرگ‌تر بالاخره نگاهش رو به صورت پُف کرده و موهای پریشان اون داد.

کارآگاه جوان‌تر آهی کشید و با دیدن چشم‌هاش سرخ و گودی زیر چشم‌های اون ادامه داد:" تموم شب بیدار بودی؟"

تهیونگ سری به تایید تکون داد.

انگشت‌های آزادش رو به سمت زانوی اون روانه کرد، آب دهانش رو فرو برد و لب زد:" آره. ولی قطعا به اندازه‌ی تموم شب‌هایی که دور از من و توی تنهایی خودت با این کابوس شب بیداری کشیدی برام سخت نبود."

و بعد پاکت نامه‌ای که روی میز کوچیک کنار تخت مرد جوان بود رو برداشت و مقابل چشم‌های اون گرفت.

"این نامه... نیکو چطور تونستی این رو ازم مخفی کنی؟" آهی کشید، لحظه‌ای پلک‌های خسته‌اش رو روی هم فشرد و بعد ادامه داد:" یا بذار این‌طور بگم... چطور تونستی همچین چیزی رو به تنهایی به دوش بکشی؟"

جونگکوک که حالا به تازگی داشت شب گذشته‌اشون‌ رو به یاد میاورد، گلوش رو تر کرد و با صدای گرفته‌ای جواب داد: "فکر میکنم حالا که از محتویات اون خبر داری، بتونی متوجه بشی که چرا این همه سال-"

"نیکو،" مردبزرگ‌تر که حالا دست‌های اون رو بین انگشت‌های خودش گرفته بود، تمام توجهش رو به اون داد و با لطافت لب زد:" میدونم... اما منظور من این نبود."

De Vlinder | Vkook, SeongjoongWhere stories live. Discover now