1

919 51 30
                                    

Önce kapı tıklandı. Biyoloji öğretmenimiz Seda Hoca durup kapıya baktığı sırada da açıldı kapı. İçeriye müdür yardımcımız girdi.

"Hocam pardon böldüm dersinizi ama bir duyuru yapacaktım." dedi hızlıca.

"Tabi hocam." dedi Seda Hoca. Müdür yardımcısı kapıyı kapatıp sınıfa doğru döndü.

"Günaydın arkadaşlar." dedi. Birkaç kişi ağzının içinde günaydın diye gevelerken Emir Hoca derin bir nefes aldı. "Belki biliyorsunuzdur bilmiyorum, birkaç kişi geldi idareye son üç gün içinde. Bir sosyal medya hesabı varmış, birilerine mesaj atıyormuş. Bu okulda böyle şeylere izin vermeyiz biliyorsunuz, yani eğer aranızdan biri hesabın sahibiyse yakın zamanda hesabı kapatması onun yararına olur. Çünkü ortalık karıştırılıyor ve hoş bir durum değil. Siz üniversite sınavına girecek olan, derslerine bakması gereken insanlarsınız. Böyle boş şeylerle uğraşmanız doğru değil." dedi. Nefesimi tuttum.

"Ne hesabı hocam, hiç duymadık?" dedi hemen arkamda oturan Enes.

"Bir Instagram hesabı. İsmi konuşuyorum öyle'ymiş. Baya da konuşuyor, maşallah. Dediğim gibi bulabiliriz ve bulduğumuzda güzel şeyler olmaz. Yol yakınken bu şamataya son verilmeli. Bir de eğer bu hesaptan mesaj alırsanız bize getirin. Yanlış yalan şeyler konuşuyormuş diye duyduk çünkü. Tatsızlık çıkmamalı." dedi Emir Hoca. Birkaç kişi onaylar mırıltılar çıkartırken "İyi dersler hocam." dedi Emir Hoca. Seda hoca kafasını salladı. Müdür yardımcımız sınıftan çıkarken sıranın altında sesi kapalı halde duran telefonumu alıp açtım. Bildirim panelinde bir bildirim vardı. gözüm Seda hocaya gitti. Direkt tekrar derse dönmüştü. Arkası dönüktü. Derin bir nefes alıp mesajı açtım.

Konusuyorum.oyle: Bir tek sen gitmemişsin idareye.

Misrasezendevrimci: Bu gitmeyeceğim demek değil.

Misrasezendevrimci: Bana mesaj atmayı kes.

Misrasezendevrimci: Okulda Yaman diye birini tanımıyorum.

Konusuyorum.oyle: O seni tanıyor ama.

Misrasezendevrimci: Bu onun sorunu, benim değil.

Konusuyorum.oyle: Hiç merak etmiyor musun?

Konusuyorum.oyle: Biri sana aşık diyorum.

Misrasezendevrimci: Hoşlanıyorsa gelir konuşuruz.

Misrasezendevrimci: Aptal bir anonim hesaba ihtiyacım yok.

Misrasezendevrimci: Ayrıca o kadar hoşlansa kendi söylerdi, sana gerek kalmazdı.

Misrasezendevrimci: Demek ki Yaman denen kişi bilmemi istemiyor.

Misrasezendevrimci: Hoş değil yaptığın.

Konusuyorum.oyle: Evet ama,

Konusuyorum.oyle: Hoş olsun diye yapmıyorum zaten.

Konusuyorum.oyle: Bildiklerimi konuşuyorum.

Konusuyorum.oyle: Öylesine.

Misrasezendevrimci: Teneffüste müdür yardımcısına gideceğim.

Konusuyorum.oyle: Selam da söyle Mısra Sezen Devrimci.

Konusuyorum.oyle: Korkmuş olsam yazmaya devam eder miydim sanki?

Konusuyorum.oyle: Geçen sene o aptal Ekin'in açtığı itiraf sayfası değilim ben. Korkup hesabı kapatıp gitmeyeceğim ya da kimseye yalvarmayacağım ceza almamak için.

KONUŞUYORUM ÖYLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin