5

588 56 27
                                    

Misrasezendevrimci: Yalancı, anonim bir hesaba inanmak da benim suçum zaten.

Misrasezendevrimci: Bu gerçekten son mesajım. Seni engelleyeceğim. Aptal gibi seni dinleyip gittim, çocuğa da rezil oldum.

Misrasezendevrimci: Yarın sabah okula vardığım an müdür yardımcısına gideceğim. Bittin artık sen. Bulacaklar seni ve kapatacaklar hesabını. Sonra da okuldan atılman için her şeyi yapacağım.

Konusuyorum.oyle: Birileri reddedilip sinirlenmiş diye yorumladım.

Konusuyorum.oyle: Ne sandın anlamadım, sana diyorum ki çocuk sana aşık olmaktan memnun değil.

Konusuyorum.oyle: Sen gidip sorunca belinden tutup duvara yaslayıp şak diye öpecek hali yoktu ya seni?

Misrasezendevrimci: Bunu beklemedim zaten.

Konusuyorum.oyle: Birine aşık olsan ve bunu ondan saklasan sonra o kişi gelip sana sen bana aşıksın dese kabul eder misin anlamadım?

Misrasezendevrimci: Böyle mi yırtacaksın dediğin yalanlardan?

Misrasezendevrimci: İnşallah atarlar seni okuldan. Bir daha senin gibi biriyle kimse uğraşmaz.

Konusuyorum.oyle: Yaman hop diye tamam dese bu tepkileri almayacaktım. Garip bir durum şu an.

Misrasezendevrimci: Garip olan sensin.

Konusuyorum.oyle: Yuh gerçekten engelledin ha?

Konusuyorum.oyle: Bakalım bu Instagram Kullanıcısı yazısının geçmesi için kaç günümüz olacak sevgili Mısracık?

*

"İstemiyorum."

"Mızıkçılık yapma Mısra. Sadece bir antrenman ya. Eve erken gidip ne yapacaksın babaannenin suratı nur saçıyor da haberim mi yok?"

"Ya çocuk ona geldim sanacak!" dedim en sonunda. Aslıhan gözlerini devirdi.

"Hatırlamaz bile seni. Adam gibi yüzüme bile bakmadı demedin mi sen?" dedi. Ofladım.

"O kadar da değildi."

"O zaman yanlış anlatıp beni kandırdığın için suçlu yine sensin. Kalıyorsun."

"Ders çalışacağım..."

"Hedefinde derece yapıp özellerde tıp okumak mı var be senin? Salak mısın? Ne demek ders çalışacağım. Sınava daha altı ay var. Ocak ayındayız. Bütün üniversiteler senin mi olsun istiyorsun ya?"

Aslıhan'ın kendi dediğini yaptırmak için taramalıya bağlayarak insanın ruhunu sömürmek gibi bir özelliği vardı.

Bazen neden onunla arkadaş olduğumu sorgulatacak türden bir özellikti ama kısa süreliydi bu sorgulama tabi ki.

"Susacak mısın geldiğimde?"

"İstersen sonsuza kadar bile susacağım."

"Babamı arayacağım. Haber verip sonra kalırım." dedim. kafasını salladı hızlıca. Daha gitmemiş servislere bakarken derin bir nefes aldım. sonra telefonumu çıkartıp babamı aradım.

Birkaç kere çaldıktan sonra açtı telefonu. "Alo?"

"Alo baba, naber?"

"İyi Mısra. Sen? Geçtin mi eve?"

"Yok geçmedim. Onun için aradım. Aslıhan antrenmanı izleyelim diyor. Kalsam olur mu? Sen alabilir misin beni yedi gibi?"

"E daha iki gün önce de izlediniz ya?"

KONUŞUYORUM ÖYLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin