Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayalım, yorum çok daha önemli ben açısından slgblskgbsnl
Bu arada beni Instagram'dan takip etmeyi de unutmayınız. Instagram:reminduagain.
Haftaya perşembe görüşürüzz <3
*
Babam bir daha benimle konuşmadan gitti o gün. Annemse mutfaktaydı ama yanına gitmek istemedim. Yemek saatine kadar onunla da konuşmadık, yemekte de çok iyi gözükmüyordu. Ben ders çalışacağım diye odama kapanırken annem de salonda kaldı.
Gece dersim bittiğinde son defa su içmek için mutfağa gidecekken annemin ağladığını duydum ve su da içmeden yattım.
Cumartesi sabahı hiçbir şey olmamış gibiydi annem. Ki iki saat içinde eve gelen Ceyda yengem ve Deniz abimle tüm olanları bir şekilde biriyle konuşmak istediği için onları çağırdığını anladım. Benimle konuşamazdı çünkü. Kendisi demişti. Hiçbir şekilde babam hakkında benimle konuşmayacağını söylemişti.
Kahvaltı bittikten sonra Deniz abim beni alıp çıkarttı evden. Beraber bir kafeye gittikten sonra sigara paketini çıkartıp attı ortaya. Sonra da "Anlat." dedi.
"Neyi anlatayım? Annem için gelmediniz mi?"
"Sen salak mısın lan? Halamın dediği şu uykulu çocuk mudur nedir, onu anlat diyorum." dedi. Kaşlarımı çattım.
"Annem onu da söyledi mi?"
"Evet. O yüzden ben de geldim zaten. Annemin ehliyeti var kendi gelirdi ama ben seninle konuşmaya geldim." dedi. Birkaç saniye baktım ona.
"Emin misin duymak istediğine?"
"Bana sorarsan adres ver dövmeye gideyim ama bu destekleyici abi modeli Deniz Keskin'e çok uymuyor. O yüzden mecbur anlatıyorsun." dedi. Uzanıp bir dal aldım. Dün annemden aldığım sigarayı içmemiştim, odamda öylece duruyordu. Malum öyle bir kafaya erişmemiş, canım da istememişti.
İlk nefesten sonra en başa döndüm. Bütün anonim hesaptan başladım, kaç haftadır süregelen mevzuyu anlattım. Burak'a da Yaman'a da tek tek değindim, kavgaya kadar geldim, o kısmı da anlattım. Dünkü mesajları da söyledim, pazartesi buluşacağımızı da. Hiçbir tepki vermeden dinledi beni. En sonunda sustuğumda elini kaldırıp garsonu çağırdı. İki Türk kahvesi aldı, benimkini şekerli istedi. Garson gittiğinde ona baktım merakla ne diyecek diye. Kaşları çatıktı.
"Bütün bunlar arasında benim aklıma en çok takılan büyük ihtimalle aldatılma mevzusu olurdu ama senin en az umursadığın şey o." dedi sonunda.
"Geçmiş gitmiş mevzu abi, neyini umursayacağım? Bu saatten sonra ne yapacağım?" dedim omuz silkerken. Derin bir nefes aldı.
"Başka bir şey demeyecek misin?"
"Şahsen şu an kimi dövsem diye düşünüyorum ki gücüm yetse ilk eniştemden başlayacağım."
"Babam ne alaka?"
"Halamı üzüyor." dedi. Derin bir nefes aldım. "İnsan kırklı yaşlardaki insanların bile toksik ilişki yaşadığını görünce rahatlamalı mı yoksa daha da dertlenmeli mi anlamıyormuş anasını satayım. Sinir doldum. Halama da sinir oldum, bas götüne tekmeyi anasını satayım..."
"Abi babamdan bahsediyoruz."
"Evet. Keşke baban olmasaydı eniştem."
"O zaman enişten olmuyordu babam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONUŞUYORUM ÖYLE
Teen FictionOkuduğu lisede ortaya çıkan bir Instagram hesabı herkesin sırlarını muhataplarına anlatmaya başlar. Bir süre sonrasında ise Mısra'ya da bir mesaj yollar ve mesajda yazanlardan dolayı Mısra ve Yaman birbirleriyle tanışırlar. *Texting değildir. Konus...