İlk kısım 3.kişiden yazılmıştır.
Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayınız.
Instagram:reminduagain
*
"Haklı kız," dedi abisi Koralp sustuğu an. Koralp ofladığında ise gözlerini devirdi.
"Gerçekten kendini hangi romantik komedi filminde sanıyorsun da tak diye öpüyorsun kızı? Hayır kız otur düşün demiş sana."
"Ayrıca oturup düşünmemişsin bile," dedi Destina hızlıca. Elindeki bira şişesini bitirdiğinden orta sehpaya bırakmıştı çoktan.
"Düşündüm," dedi Koralp hızlıca. Destina uzun sarı saçlarını hızlıca toplarken "Aynı gün içinde düşünemezsin," diye homurdandı.
"Düşünmüştüm ama."
"Kızlar bir garip bu konuda. Düşün diyorsa hiç yoksa bir iki gün düşünmen lazım," dedi Korcan.
"Üçüncü güne uzarsa sinir oluyoruz ama bu kadar düşünecek ne var diye," dedi Destina onun peşinden.
"Hepsi manyak açıkçası. On yedi yaşında da otuz yaşında da hatta elli yaşında bile bir garipler," dedi Korcan. Koralp ofladı.
"Ama düşünmüştüm."
"İnandırıcı değil. Çok kısa sürmüş. Hem sen kız sana sinirliyken niye öpüp duruyorsun kızı? Anası babası görse seni orada dövseler haksızlar mı?" dedi Destina kaşlarını çatıp.
"Abim de seni öpüp duruyor."
"Abimden dayak yedi ya o yüzden."
"Ne?" dedi Koralp şok içinde abisine dönerken.
"Anlatmadı mı sana? Bu salak beni öperken abim gördü evire çevire dövdü bizim apartmanın bahçede," dedi Destina. Korcan tabi ki de kardeşine sevgilisinin abisinden dayak yediğini anlatmamıştı ve şu an sevgilisi bu durumu bozuyordu.
"Sen bize birer tane daha bira mı getirsen acaba bebeğim?" dedi Korcan. Destina sırıtırken ayaklandı. Koralp'in elindeki boş bardağa baktı.
"Kola?"
"Olur," dedi Koralp bardağını uzatıp. Destina bardağı da alıp mutfağa ilerlediğinde Korcan derin bir nefes aldı.
"Ne bok yiyeceksin?"
"Bilmiyorum."
"Açıkçası çok böyle ölüp bitmiyorsan kız için uğraşmana bile değmez. Boş uğraşları geleceğinde olmayacak birine harcamana gerek de yok," dedi Korcan. Koralp kaşlarını çattı. "Ha yok iyi kız, üniversite kazanıp gitsek başka yerlere ne benim gönlüm başkasına kayar ne de onunkinin kaymayacağına emin olurum falan diyorsan istersen ben bile konuşurum Sezen'le ama böyle değilse çok da takma. Eli yüzü düzgün çocuksun, bu olmazsa başkası olur. Etrafta kız mı yok? Sema ile ayrıldığınızda bu kadar üzülmemiştin zaten."
"Sema ile o kadar ciddi değildik. 10.sınıftaydık, çocuktuk hala."
"Yani düşününce yaşın hala küçük. Kimse on yedi yaşında hayatının aşkıyla tanışmıyor."
"Niye beni Sezen'den vazgeçirmeye çalışıyorsun ki?"
"Oğlum tamam sen salaktın senin aptallığına aranız bozuldu da gelecekte o kızın da aptallıklar etmeyeceği ne malum? Düzgün düşün derken belki o da bundan bahsediyordur? Belki onun da ihtiyacı vardır biraz düşünmeye. Biraz insan olman lazım, biraz mesafe bırakman falan lazım. Bunalınca götüne tekmeyi basıyorlar bu kızlar," dedi Korcan. O arada Destine girdi salona. İki şişe bira ve diğer elinde de bir bardak kola vardı. kolayı Koralp'e verdikten sonra Korcan'ın yanına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONUŞUYORUM ÖYLE
Fiksi RemajaOkuduğu lisede ortaya çıkan bir Instagram hesabı herkesin sırlarını muhataplarına anlatmaya başlar. Bir süre sonrasında ise Mısra'ya da bir mesaj yollar ve mesajda yazanlardan dolayı Mısra ve Yaman birbirleriyle tanışırlar. *Texting değildir. Konus...