Mısra'nın kısmına kadarı 3.Kişi ağzından yazılmıştır.
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı bir de beni Instagram'dan takip etmeyi unutmayınız. Kullanıcı adım:reminduagain.
*
Konusuyorum.oyle: Mısra ile oldunuz he sonunda?
Konusuyorum.oyle: Sırat köprüsünden çok rahat geçeceğim var ya birleştirdiğim bütün çiftler sayesinde.
Önce mesajlara baktı Koralp. Sonra gözlerini devirdi. Aslında bekliyordu bir süredir. Çok sessizdi hesap çünkü.
Cevap vermekle vermemek arasında kalsa da sonunda dayanamadı. Eline aldı telefonu.
Koralpozt: Bir şey falan olmadık.
Koralpozt: Seni bulup sikmemi istemiyorsan da kes sesini.
Konusuyorum.oyle: Eğer kadınsam bu mesaj çok büyük bir cinsel taciz delili olabilir.
Koralpozt: Eğer kadınsan daha beter, bomboş ve aptal bir kızdan başka bir şey olmuyorsun. Ayrıca seni dövemem de.
Konusuyorum.oyle: Neyse bakalım belki erkeğimdir.
Koralpozt: Umarım öylesindir. İki çakasım var sana çünkü.
Konusuyorum.oyle: Konu değiştirme Yamancık. Sizin için isim de bulmalıyım bir ara. Ne desem size acaba?
Konusuyorum.oyle: YamSez falan uyar gibi?
Koralpozt: Ya bir siktir git amına koyayım.
Konusuyorum.oyle: Yalnız var ya kıza kendini kanıtlamak için bana attığın mesajları bile göstermişsin. Tamam oğlum en çok sevmiyorsun tamam inandırdın kızı be ona aşık olmadığına.
Koralpozt: Ne mesajı?
Konusuyorum.oyle: Şu 'Aşık olsam Sezen'e mi olurum?' mesajları.
Birkaç saniye boyunca ekrana baktı Koralp. Sonra kaşları çatıldı. Öyle bir şey yapmamıştı. Mısra'ya hiçbir şey göstermemişti. Böyle bir şeyden Mısra'nın haberinin olması da imkansızdı zaten.
Konusuyorum.oyle: Ben de sonra ona bunu attım inansın diye.
Konusuyorum.oyle: Ses.
Ekranda beliren iki yeni bildirimle kaşları daha çok çatıldı. Ses yüklendiğinde basıp dinlemeye başladı. Birkaç saniye sonra kendi sesini duydu. Konuşmayı hatırlamadı bile. Abisiyle konuştuğu her şeyi özellikle tutmazdı kafasında çünkü.
Son kısım geldiğinde ise günü hatırladı. Çok yeni bir konuşma değildi bu. Senenin başında olmuştu. Abisiyle kız arkadaşı sonunda kesin bir şekilde sevgili olduklarında abisiyle dalga geçerken kurmuştu bu cümleleri. İlk defa dile getirmemişti ama ilk defa abisiyle yüz yüze değilken söylemişti.
"Siktir git..." diye fısıldadı Koralp şok içinde. Sonra klavyeye dokundu hızlıca.
Koralpozt: Sen bunu Sezen'e mi attın?
Konusuyorum.oyle: Yep.
"Has siktir!" derken bir anda ne yapacağını bilemedi Koralp. Gözleri büyüdü. Öylece odanın içinde ayağa kalktı ve birkaç adım attı ileri geri.
Sezen biliyor muydu?
Sezen ilk bu hesaba atılan mesajı da biliyordu. Nereden biliyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONUŞUYORUM ÖYLE
Teen FictionOkuduğu lisede ortaya çıkan bir Instagram hesabı herkesin sırlarını muhataplarına anlatmaya başlar. Bir süre sonrasında ise Mısra'ya da bir mesaj yollar ve mesajda yazanlardan dolayı Mısra ve Yaman birbirleriyle tanışırlar. *Texting değildir. Konus...