Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayınız.
Instagram:reminduagain.
Twitter:reminduagain859
*
"Dokuz ay karnında taşı, besle büyüt, sevgililerini babasından sakla ama kızın zamanı gelince babam Almanya'ya gitmiyor demesin sana!" dediği gibi elindeki yastığı suratıma çarptı annem kapıdan girdiğim an.
"Ne?" dedim şaşkınca.
"İnsan annesinden bunu nasıl saklar?" derken yastığı tekrar kafama geçirecek gibi oldu ama hızlıca durdurdum onu. "Sen nereden biliyorsun?"
"Baban söyledi, ne nereden biliyorsun? Vahiy mi geldi bana?" dedi kaşlarını çatıp.
"Hayır bana niye kızıyorsun, babama söyletmedi. Ben diyeceğim annene dedi." dedim hızlıca.
"Babanı niye dinliyorsun sen? Ben senin annenim!"
"O da köyün çobanı değil ya anne?" dedim alayla. Kıstı gözlerini.
"Babana Koralp'in evinden almaya gidiyorum Mısra'yı diye mesaj atayım mı? İster misin?"
"Yapmazsın böyle bir şey çünkü en başta evine gitmeme sen izin verdin, babam duyarsa sana da kızar."
"Başlarım senin babana, bana ne hakla kızıyormuş o?"
Sırıttım.
"Bilmem. Hem siz ne zaman konuştunuz da haberin oldu ki? Bircan Keskin, bize açıklamak istediğin bir şey var mı?"
Birkaç saniye baktı suratıma. Sonra da arkamda kalan dış kapıyı açtı.
"Def ol git babanda yat."
"Tamam." dedim alayla ve kapıyı geri kapattım.
"Babası kılıklı." diye homurdanıp arkasını döndü ve salona geri ilerledi. Sırıta sırıta odama ilerledim ben de. Aynı anda cebimden telefonumu da çıkarttım ve Koralp'e mesaj attım.
Mısra Sezen: Anneme söylemiş babam gitmediğini.
Kooralp: Ne zaman demiş?
Mısra Sezen: Bilmiyorum. Suratıma yastık çarptı annem eve girdiğim an ona nasıl söylememişim diye.
Kooralp: Suratına yastık mı çarptı?
Mısra Sezen: Evet.
Kooralp: Senin anlık sinir de annenden geliyor belli. Sadece fiziken almamışsın özellikleri.
Mısra Sezen: Cidden öyleyse kork bence benden. Annem baya sinirli olabiliyor bazen.
Kooralp: Ne korkacağım senden ya?
Kooralp: Sinirlenince aşırı sevimli oluyorsun.
Kooralp: Hoşuma gidiyor benim.
Mısra Sezen: Geri zekalı.
Kooralp: Aşşşkım.
Mısra Sezen: KEŞKE MAKARNANA TÜKÜRSEYDİM KORALP!
Kooralp: Kurban olurum tükürüğünee.
Mısra Sezen: Iy git başımdan.
Kooralp: AHAHAHHKDHKDG
Kooralp: Ders mi çalışacaksın sen şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONUŞUYORUM ÖYLE
Fiksi RemajaOkuduğu lisede ortaya çıkan bir Instagram hesabı herkesin sırlarını muhataplarına anlatmaya başlar. Bir süre sonrasında ise Mısra'ya da bir mesaj yollar ve mesajda yazanlardan dolayı Mısra ve Yaman birbirleriyle tanışırlar. *Texting değildir. Konus...