Taehyung pov:
Egy ideje már fent vagyunk,már megvolt a reggeli éneklés is,amire a lányok eléggé rászoktak mostanában.
Azóta,hogy elmentünk a várhoz,eltelt már pár nap és Kookékkal minden nap együtt csinálunk valamit. Kookkal nagyon hasonlítunk és nagyon jól kijövünk egymással. Azóta az oppás eset óta volt pár perverz és félreérthető megszólalása,amikre néha visszaszóltam és hát igen elkezdtünk flörtölni. De amúgy meg nagyon aranyos nyuszika,csak tud perverz nyuszkó is lenni. Például néha amikor a kicsiknek éneklek odajön és ugyanolyan gyermekies csillogással a szemében figyel és olyankor annyira cuki! Azt hiszem most már nem csak vonzódom hozzá.
Most is arra várunk,hogy megjöjjenek a szobánkba,miközben a lányok újabb dalért kérlelnek.
-Figyelj Tae! A lányok nagyon akarják,elénekelhetnéd nekik mondjuk a Diamonds-ot.-jön oda Seokjin is.
-Igeeeen!- kezdenek ujjongani a kicsik.
-De akkor te is énekelj velem!-nézek szigorúan Jin-re.
-Nem! Tudod,hogy ha nagyon beleélem magam,mindent és mindenkit át ordibálok,szóval nem.-mondja el kifogását. Hogy mindig ki tud találni valami jót.
Feladtam a küzdelmet és elkezdtem gitározni,majd énekelni is.Valamikor talán már a szöveg felének közelében hallottam a csengőt,de nem tudtam vele foglalkozni.
At first sight
I felt the energy of sun rays
I saw the life inside your eyes
So shine bright
TonightMajd hirtelen bekapcsolódott Kook is.
You and I
We're beautiful like diamonds in the sky
Eye to eye
So alive
We're beautiful like diamonds in the skyÉs együtt énekeltük végig az egészet. A crushom,vagy szerelmem vagy kicsodám és én.
Miután befejeztük,a lányok izgatottan tapsikoltak,Jin és Nam pedig jó hogy nem a konyhapulton dugtak. Jó tudni,hogy ennyire érdekli őket a világ. Miután végre abbahagyták a nyálcserét,ami megjegyzem nekem sem esne rosszul egy Jeongguk nevezetű férfival,Nam megszólalt:
-Kookkal van egy remek ötletünk. Arra gondoltunk,hogy...-befejezni azonban már nem tudta,mivel Kook izgatottan vágott a szavába.
-Este lesz egy koncert,és ha arra eljöttök velünk,egész nap vigyázunk a kicsikre,ti meg csinálni tudtok bármit.-hadarta el és már szinte ugrált izgatottságában,mi Jinnel meg egyszerre vágtuk rá az egyértelmű választ:
-Jó!-
Ezután átöltöztünk fürdőruhába és már ott sem voltunk,indultunk is a tengerhez. Nem mintha nem szeretnénk a kicsiket,de néha kell egy kis pihi.
Amikor belementünk a tengerbe,Jin sikkantott egy kicsit a hidegtől ami hirtelen érte őt,majd kuncogva tette mindkét kezét szája elé és körbenézett,nézi-e valaki.
Amikor aztán elvette a kezét a szája elől,nem hagyva magunknak több időt megszokni a vizet kézen ragadtam és befutottam a derékig,őt magam után húzva.
Egész délelőtt vagy a tengerben voltunk,vagy kint napoztunk,aztán délután Kook és Nam is odajöttek a kicsikkel,mi pedig úgy döntöttünk,leugrunk arról az ugró toronyról,tudjátok,ami így a víz közepén van. Vagyis pontosítok,Jin úgy döntött és felrángatott a legfelső szintre,ami jó pár méter magasan van a víztől.
Én már majdnem visszafordultam és lementem legalább egy szintet,de persze pont nem voltak sokan,így azonnal ugrani tudtunk,Jin pedig látva a szabad utat,amint felértünk nekifutásból ugrott és húzott magával,mert hát miért ne? De a levegőben persze képes volt elengedni a kezem.
YOU ARE READING
Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)
RandomA 18 éves Kim Taehyung és a 21 éves Jeon Jeongguk egy Ibizai nyaraláson találkoznak,amely gyökerestül megváltoztatja az életüket. Bottom-Taehyung Top-Jeongguk