30.rész

48 6 1
                                    


Taehyung pov:

Amint kiérünk a házból megállok Kook autója mellett, szinte rögtön utánam ide ér és azonnal ölelésbe von, én pedig szabadon engedem könnyeimet.

Megszoktam, hogy a szüleimnek sose a gyerek az első, mindig a céget tartják szem előtt, ezért is próbálok a lehető legtöbbet a kicsikkel lenni, hogy legalább valamennyire helyettesíthessem a szüleinket, de reméltem, hogy ha majd kapcsolatom lesz arra sikerül máshogy tekinteniük. Kár volt reménykednem, még csak meg se próbálták.

- Gyere Szerelmem, el megyünk hozzám és veszünk egy forró fürdőt. Aztán rendelünk valami ételt és nézünk egy filmet, nálam alszol és amikor majd kész leszel, nem mondom, hogy annak holnap kell lennie, majd amikor tényleg késznek érzed magad, nyugodt körülmények között beszélünk a szüleiddel.- mondandója közben be tol az autóba és beköti az övemet is, majd a másik oldalra sietve be száll és el is indulunk.

Az út csendben telik, de a keze szinte végig combomon pihen.

A házához érve lassan ki szállunk a kocsiból és a bejárathoz megyünk, amit kinyitva be is enged.

Le ültet a kanapéra, hogy pihenjek amíg ő a fürdőt készíti elő, én pedig el is kezdem levenni ruháimat, hogy ezzel ne kelljen húznom az időt.

Amikor készen van a habfürdő, egy egyszerű köpenyben jön vissza hozzám és be küld a fürdőbe, nem sokkal később pedig ő is megjelenik két pohárral és egy üveg borral a kezében.

A fürdés kellemesen telik, nagyrészt csendben élvezzük egymás társaságát és annyira magába szippant a pillanat, hogy egy időre el is felejtem a nemrég történteket.

Amikor a víz már kezd túlságosan elhűlni, ki szállunk a kádból és valami egyszerű, kényelmes ruhát felvéve vonulunk át a nappaliba, hogy ott megrendeljük az ételt és kiválasszuk a filmet.

Amíg a futárra várunk hétköznapi témákról beszélgetünk, néha apró csókokat váltva egymással. Amint kezünk közé kerül az étel, jóízűen kezdünk neki, a filmet is elindítva.

Miután elfogyasztjuk a vacsorát, kényelmesen elhelyezkedünk a kanapén, legalábbis Kook, én inkább rajta foglalok helyet. Nem is annyira a filmre komcentrálok, inkább a kellemes érzésre ami hatalmába kerít. Teljesen hétköznapinak érzem magam, egy egyszerű fiatalnak, aki a szerelmével tölt időt. Semmi családi probléma, semmi társadalmi probléma és semmi fényűzés, csak egy egyszerű közös este.

Nem tudom pontosan mikor aludhattam el,de arra kelek fel kicsit, hogy valaki fel emel a kanapéról, de olyan nyugtató az érintése, hogy azonnal vissza is alszok, hogy legközelebb már csak reggel ébredjek fel szerelmem mellett.

___________________________

Sziasztok!
Ebből a könyvből már csak kevés rész van hátra, nem tudom pontosan mennyi,de biztosan nem sok. Éppen ezért szeretném megtudakolni, hogy milyen shipet szeretnétek olvasni következőre. Namjin, Taekook, Yoonmin vagy Yoonseok.
Kérlek a válaszotokat tudassátok velem a kommentekben.
További szép napot!💜

Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)Where stories live. Discover now