Jungkook pov:
Éppen a medencék között sétálgattunk a hotelnél miután megmártóztunk kicsit,amikor Nam hirtelen elindult egy másik irányba. Először nem értettem,de amikor megláttam a szőkeséget akit ölelget,beugrott a kép amit nemrég mutatott a szerelméről. Tehát ő lenne az.
Amikor odaértem melléjük,megláttam a Szöszi mellett ülő barnaságot. Gyönyörű. Ez volt az első szó,ami eszembe jutott róla. A barna haja,a barna őzike szemei. Egyszerűen csodálatos.
Eddig ilyet még nem gondoltam fiúról,csak lányokkal voltak kapcsolataim. De ilyen szintű vonzódást náluk sem éreztem,főleg nem első találkozáskor. Bár mintha valahonnan ismerős lenne,de nem tudom felidézni. Talán... Lehet,hogy ő jött nekem a repülőn? Vagy csak nagyon hasonlít arra a fiúra? Mindegy,a lényeg,hogy kell nekem ez a fiú.
-Ő itt a legjobb barátom Jeon Jeongguk,de a barátoknak csak Jungkook. Kook,ő itt Seokjin,róla már meséltem,ő pedig az unokatesója Taehyung.-mutatott be minket egymásnak. Tehát ő az a Taehyung aki rajzol és gitározik.
Minde a kettőjükre rámosolyogtam,Gyönyörűségemen kicsit tovább elidőzve,majd leültem szorosan mellé. Látszott,hogy kicsit kényelmetlenül érzi magát,de nem ellenkezett.
-Szervusz Szépségem!-köszöntem neki. Mondatomra kissé elpirult és nem tudta,hogy kéne reagálnia.
Beleivott koktéljába,majd az mentette ki a helyzetből,hogy egy tizen éves fiú ráugrott a hátára.
- Taetae,csússz le velem. Kell egy kísérő.-szólalt meg a fiú. Hmm... Taetae,nem is rossz. De az én becenevem jobban tetszik.
-Ezt megiszom és megyek,jó?-mutatta fel Tae a koktélját,mire a kissebb rögtön utána kapott.
-Kaphatok belőle?-kérdezte a fiú.
-Nem! Még kicsi vagy Minho.-rántotta el a fiútól a poharat. Aham,tehát Minho.
-De az osztályomban már mindenki kóstolt piát,csak én nem.-kezdett panaszkodni Minho. Hát,ilyen az élet aranyom.
-Ő bajuk. Amúgy meg,nem kell tudniuk,hogy te még nem ittál. Füllencs egy kicsit. Vagy mondd meg,hogy a gonosz bátyád nem engedi.-ó,Taetae,te minden vagy csak nem gonosz.
-De naaaaaaaa. Légysziiiiiiii.-kérlelte tovább Minho elnyújtva a szavakat.
-Istenem!-sóhajtott fel Tae.
-Melyik csúszda?-adta oda italát Jinnek. Nem rossz mentés.-Az ott.-mutatott rá Minho egy elég nagy csúszdára. Ez itt a legextrémebb,de igazából még ennél vannak durvábbak.
-Nem,biztos,hogy én arra nem megyek fel!-kezdett azonnal tiltakozni Tae,amint meglátta a csúszdát.
Valahogy mégis eljutott oda.
Jin összeszedett még két kislányt a gyerekmedencéből,majd kezében az italokkal,két oldalán pedig a kislányokkal elindult a csúszdák felé.
Mi is követtük,Nam pedig csodálattal nézte őket.
Amikor odaértünk,Tae már csúszott lefele Minho-val. Elég vicces,de közben aranyos látvány volt, ahogy összeszorított szemekkel,épphogy visszafogva a sikítást ült a boldog fiú mögött.
Amikor leértek,Tae belekapaszkodott az első dologba ami a keze ügyébe került,ami történetesen az én kezem volt.
-Erre soha többet nem vesztek rá!-jelentette ki,amint összeszedte magát valamennyire.
-Tavaj is ezt mondtad Taetae.-nyújtotta át neki Jin kuncogva az italát,amit egyből le is hajtott.
-Tae,még velem is le kell csúsznod,mondjuk azon.-mutattam egy másik csúszdára,ami meredeken ment lefele és ugyanúgy ketten kellett,hogy csússzanak rajta.
-Nem,biztos,hogy nem.-kezdett azonnal tiltakozni,mire én felkaptam a vállamra mint egy krumpliszsákot és felcipeltem a csúszda tetejére. Akkor is lecsúszik velem.
Miközben csúsztunk lefele,felsőtestével hátracsapódott nekem és egész idő alatt sikítozott. Bár a dobhártyám majd kiszakadt,csak arra tudtam figyelni,ahogy meztelen felsőtestünk összeért.
Miután épségben leértünk a csúszdán és Tae is lenyugodott,meghívtak minket magukhoz vacsorára,így Nammal átöltöztünk,majd átmentünk Tae-ék szobájába.
Amikor beléptünk,Jin a konyhában ügyködött,Tae pedig a Tv előtt ült a két kislánnyal és olyan csillogással a szemében nézte a mesét,mint egy kisgyerek. Nagyon aranyos volt. Nam átölelte Jint hátulról a konyhában és nézte mit csinál,én pedig oda álltam melléjük,majd hirtelen eszembe jutott valami.
-Jin! Tae-nek van...-kezdtem halkan a kérdést,nehogy Tae meghallja,de Jin nem hagyta,hogy befejezzem.
-Szerelme? Párkapvsolata? Barátja? Nincs,te leszel az első,szóval kérlek vigyázz rá.-vágott szavamba. Szuper,tehát senkit sem török össze azzal,hogy elveszem tőle Tae-t.
-Mégis miből gondoltad,hogy...-kezdek bele egy újabb kérdésbe.
-Elég egyértelmű,alapból nem kérdeztél volna rá,van-e kapcsolata. De megbántod,véged.-emelte rám mondandója végén a fakanalat és fenyegetően nézett rám. Oké,ez para.
Szépen megettük a vacsorát,aztán még leültünk beszélgetni. Tae-vel elég sok közös van bennünk,szóval volt miről beszélnünk.
Tae elrakta aludni a kicsiket,majd még éjfélig beszélgettünk,végül mi is visszamentünk Nammal a szobáinkba.
___________________________________
Így néz ki egy rész,amit egy 13 órás vonatúton írok meg😫
Hibákért elnézést
YOU ARE READING
Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)
RandomA 18 éves Kim Taehyung és a 21 éves Jeon Jeongguk egy Ibizai nyaraláson találkoznak,amely gyökerestül megváltoztatja az életüket. Bottom-Taehyung Top-Jeongguk