25.rész

55 8 1
                                    


Taehyung pov:

A mai napon jönnek haza a szüleink az üzleti utukról és valószínűleg a munkán kívül csak arra fognak figyelni,hogy elkezdjenek engem is jobban az üzletvezetéshez szoktatni,ami azt jelenti,hogy nagyon kevés időnk lesz egymásra Kook-kal.

Nem titkolhatjuk örökre a kapcsolatunkat a szüleim elől és bár még nem állok rá teljesen készen,minél előbb túl szeretnék rajta lenni,szóval ki kéne használnunk most amíg még itthon vannak pár hétig és egy vacsora keretein belül bejelenteni nekik. Ezt majd meg kell beszélnem Kook-kal is.

A sofőr hátra szól nekünk,hogy megérkeztünk a reptérre,így testvéreimmel és Jin-nel együtt kiszállunk az autóból. A szüleink kiskorunk óta ragaszkodnak hozzá,hogy amikor hazatérnek egy utazásról,mi várjuk őket a reptéren,lehetőleg szépen kiöltözve. Nem tudom mit akarnak ezzel elérni,de nincs más választásunk mint teljeseíteni amit parancsolnak nekünk.

Nem kell sokat egyedül álldogálnunk,a felnőttek meg is jelennek előttünk a testőreik kíséretében.

Nem vesztegetik az időt kedves üdvözléssel,csak meghajolunk előttük,aztán megyünk is vissza az autóhoz,melybe beszállva méltóztatnak hozzánk szólni.

-Holnap este lesz megtartva az évi találkozó a többi cégvezetővel. Lehetőségünk lesz új ügyfeleket szerezni,esetleg csapdába csalni az újoncokat,szóval muszály ott lennünk.-kezd bele apám.

-Fontos,hogy lássák mennyire szerető családban fejlődtök és mennyire jólneveltek vagytok,úgyhogy végig viselkedjetek jól és mosolyogjatok,beszélgessetek pár régi ismerőssel.-nagynéném kijelentésére mind szinte egyszerre forgatjuk meg szemünket.

-És nézzetek ki jól,elegánsan,kifinomultan,ne olyan feltűnő külsővel gyertek,mint bulizni,ez fontos esemény. Jin,te átfesthetnéd a hajad valami természetesebbre,Tae,te pedig vágass le belőle,kezdesz úgy kinézni mint egy lány.-anyám szavaiból kikövetkeztetem,hogy holnap bizony egész nap nem lesz egy szabad percünk sem amíg a találkozóra készítenek elő minket.

-Ha gondoljátok ismerkedjetek kicsit a korotokbeliekkel,hátha megtudtok valamit,vagy új ügyfeleket szereztek nekünk.-szól bele a beszélgetésbe nagybátyám is.

Annyira tervezgetik mi hogy lesz és mit hogyan kell csinálni és valószínűleg a többi korunkbeli szülei is ezt csinálják,pedig ha tudnák milyen meglepetéssel készülünk nekik.

Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon