14.rész

60 5 0
                                    

Taehyung pov:

Amíg Ni-ki elment venni valamit enni,addig kicsit jobban megismerkedtem Sunoo-val,már csak azért is,hogy eltereljem a figyelmét az előbb történtekről. Ni-ki már eleget mesélt róla,de azért mégis más így első kézből hallani a történteket.

Ahogy Ni-ki visszaért,teljesen lesokkoltunk. Mégis mi történt? És kinek a vére ez?

Ni-ki lassan,nyugodtan levette a pulcsiját,a cipőjét,utána letette a vett ételeket az asztalra és leült az egyik székre.

Sunoo amint észbe kapott,odarohanva guggolt le elé és kezdte kikérdezni.

-Su,semmi bajom sincs. Jól vagyok,ne aggódj. Csak megleckéztettem azokat a hülyéket,amiért bántottak téged.-dupla sokk. Tényleg nagyon szeretheti Sunoo-t,ha ezt tette érte.

-Ni-ki,mégis miért csináltad? Látod,hogy nincs bajom,nem kellett volna ezt csinálnod! Tudom,hogy védeni akarsz,de nekem is meg kell tudnom védeni magam! Nem lehetsz életem végéig mellettem!-emelte fokozatosan egyre feljebb a hangját Sunoo idegesen.

-Pontosan,de te nem tudod magad megvédeni,szóval nekem kell csinálnom!-szólt vissza szintén ingerülten Ni-ki.

Az előbb elhangzottak után Sunoo fogta magát és kiviharzott a szobából. Vagyis viharzott volna,ha nem éppen akkor áll Jin az ajtó előtt. Sunoo némán meghajolva sietett el.

-Ki volt ez a fiúcska?-kérdezte Jin kissé furcsán.

-Sunoo.-nyelte vissza a könnyeit Ni-ki.

-De mégis miért futott el? És te miért vagy véres? Mi történt itt?-zavarodott össze egyre jobban Jin.

-Megbántottam. Védeni akartam,de közben én bántottam ezzel.-nézett Ni-ki szomorúan.

Mivel láttuk Jin még mindig értetlen arcát,Ni-ki inkább elmesélt neki mindent,onnantól,hogy összefutottunk Sunoo-val.
A történet befejeztével Jin nem szólt semmit,csak átölelte Ni-ki-t,velem együtt. Jin olyan nekem mint egy anyuka,vagy legalábbis egy báty. És mostmár Ni-ki is megtapasztalhatja,milyen Jin,ha tényleg szeret valakit.

Miután valamennyire lenyugodtak a kedélyek,Ni-ki megtisztálkodott,átöltözött,majd Jin és én is ezt tettük. Jin ma este a biztonság kedvéért itt aludt,Ni-ki pedig eldöntötte,hogy amíg mi Jin-nel holnap fotózáson vagyunk,ő elmegy beszélni Sunoo-val.

Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)Where stories live. Discover now