32.rész

50 7 1
                                    


Taehyung pov:

Újra idegesen állok szüleim háza előtt,de most aránylag nagy kihagyás után és az eddigieknél is fontosabb ügyben, ami még inkább fokozza feszültségem. Kook mellettem állva próbál nyugtatni, de nem igazán akar sikerülni. Ez most túl fontos ahhoz, hogy nyugodt tudjak maradni.

Nem várjuk meg amíg valaki ajtót nyit,minden jelzés nélkül nyitom ki az ajtót és lépek be rajta, magam mögött Kook-kal.

- Gyertek, a férjem már bent van az irodában.- invitál beljebb minket anyám, mosolyt erőltetve magára. Ismerem már, ezt a mosolyt mindig magára ölti amikor hivatalos vendégeket üdvözöl. Tehát tényleg tárgyalásra jöttünk.

- Sziasztok! Kértek valamit?- köszönt minket apám is, mintha nem itt laknék eredetileg. De legyen, ha tárgyalni akar, tárgyalni fogunk.

- Nem kérünk semmit,kezdjünk neki!- ülök le az egyik székbe, komoly álarcommal palástolva idegességem. Nem hagyom, hogy kifogjon rajtam, most nem!

Apám viselkedésemet látva elejt egy félmosolyt, de nem szól hozzá, inkább a tárgyalást kezdi meg.

- Rendben! Először is, Mr. Jeon, hajlandó lenne minél hamarabb elvenni a fiamat?- Jungkook kicsit megfeszül a kérdésre, de arcán semmi se látszik és egy egyszerű "igen"-nel válaszol.
- El veheti és együtt lehetnek, ha minden hónapban átutalja nekem a bevétel felét.- mondja teljesen komolyan.

- Ezt nem teheted meg!- kelek ki magamból azonnal, de önelégült arcát látva próbálok lehiggadni. Pontosan ez a célja, hogy felidegesítsen, de én ezt nem fogom hagyni.
- A cég bevételének fele óriási összeg, ami a résztulajdonosnak juthatna, de nekik már meg van ez a személyük és maga nem válik azzá attól, hogy hozzá megyek.- folytatom nyugodt, de annál határozottabb hangon.

- Tekintettel arra, hogy mi neveltünk fel téged, jogunk van megkapni a bevétel felét. Ilyen helyzetben a házastárs családja előnyben részesül a résztulajdonoshoz képest.- kezd bele okoskodásába, teljesen feleslegesen.

- Az, hogy a maguk házában nevelkedtem, nem jogosítja fel önöket arra, hogy ennyi pénzt követeljenek, főleg, hogy szükségük sincs rá. De mivel máshogy nem engedélyeznék a kapcsolatunkat és a Jeon cég elég nagy, egyezzünk meg a bevétel negyedében. Az se kevés pénz. Áll az alku?- kérdezek rá, amikor látom, hogy elgondolkozik.

- Megegyeztünk!- áll fel, hogy kezet foghasson velünk, így mi is ezt tesszük és megkötjük az alkut.

Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)Where stories live. Discover now