26.rész

56 7 2
                                    


Taehyung pov:

Gyorsan feltűröm a hajam és fel veszek rá egy sötétkék sapkát majd már indulok is ki az autóhoz,hisz már így is késésben vagyunk.

Út közben a limuzinnal megállunk Jin-ék háza előtt is,akik pár percen belül szintén beszállnak szép,elegáns ruháikban.

A szüleinken látszik,hogy furcsálják miért van rajtam és Jin-en is sapka,de inkább az ismerkedési technikájukat beszélik át. Nem is baj,hogy nem kérdeztek rá,majd úgyis megtudják.

A helyszínre érve izgulni kezdek és Jin-en is látom,hogy nem éppen a legnyugodtabb állapotában van. Egyrészt izgulok,hogy mit fognak szólni a szüleink-bár jót biztos nem- a meglepetésünkhöz,másrészt pedig azért,mert Kookie is itt lesz,mint szinte minden cégvezető az országban.

Még mielőtt bemennénk a bálterembe,ahol a vacsora is meg lesz rendezve,Jin-nel gyorsan elmegyünk a mosdóba,hogy elkészüljünk. Odabent észreveszünk még pár velünk egykorút ahogy készülődnek,de nem vagyunk sokan.

Gyorsan levesszük a sapkákat,melyek alatt nekem piros,Jin-nek pedig újra rózsaszín,csak erősebb árnyalatú haja van. Az elegáns öltönyt és öltönynadrágot levéve egy bulisabb szett található alattuk. Nem vittük túlzásba,nem akartuk azért,hogy a szüleinket esetleg a mentő vigye el,ez is épp elég lesz. A kinézetünknek legalábbis biztos. A levett ruhákat egy odakészített táskába téve ott hagytuk a többi között és indultunk is ki.

Kilépve a helységből szinte azonnal szüleink türelmetlen pillantásával találtuk szembe magunkat,ami haragossá vált amikor felfogták hogy is nézünk ki. Már éppen kezdtek volna leszidni minket,amikor egy ismerős férfi állt meg mellettük,akivel rögtön beszélgetésbe elegyedtek és minket hátra hagyva indultak el vele a terembe.

Belépve azonnal Kookie-t kezdem el keresni,akit nem sokkal később meg is találok,miközben egy körül-belül vele egykorú,igencsak tapizós lánnyal beszélget. A féltékenység azonnal szétárad egész lényemben és már éppen indulnék jól megtépni azt a lányt,amikor egy narancssárga hajkoronát látok és érzek meg nekem repülni egy ölelésre. Amint eljut a tudatomig ki is ölelget,azonnal visszaölelem,majd eltolva magamtól nézek végig Jimin-en.

-Szia Taetae!-köszön vigyorogva,mire én is visszamosolygok rá.

Mi,a cégvezetők gyerekei pár hete alkottunk egy csoportot,ahol pontról pontra elterveztük a mai estét,ahonnan Jimin-nel jöttem ki a legjobban. Nagyon kedves és aranyos fiú,akinek hasonló problémákkal kell megküzdenie a melegsége miatt,mint nekem vagy Jin-nek.

-Szia Chimmie! Hogy érzed magad?-kérdeztem továbbra is mosolyogva.

-Nagyon izgatott vagyok. Jól nézel ki piros hajjal! Te is jól nézel ki Jin!-dicsérte  meg unokatestvéremet is.

-Na hali! Készen álltok az estére?-jön ide a lila hajú Jisoo is.

Jisoo fogja elindítani az igazi felfordulást a vacsora vége felé,csak hogy azért tudjanak előtte enni az idősebbek.

Beszélgetve mentünk beljebb a teremben,ahol körbe sétálgattunk,közben néha megállva pár színes hajú társunknál. Mindenki befestette a haját,persze csak lemosható festékkel,így a szivárvány összes színében pompázik a terem.

Nem tudok teljesen önfeledten beszélgetni a többiekkel,fél szemmel állandóan a még mindig ugyanazzal a lánnyal beszélgető Kook-ot figyelem.

Olyan két órával később ültetnek le minket a hosszú asztalhoz,hogy neki kezdjünk a vacsorának. Engem pont Kook-kal szembe ültetnek le a szüleim,így végig nézhetem ahogy azzal a lánnyal beszél.

Evés közben próbálok mindenhova nézni csak rájuk nem,miközben Jin-nel,vagy a testvéreimmel foglalkozok.

Amikor viszont a főételt viszik el a pincérek,hogy azt követhesse a desszert,megérzek valamit a lábfejemnek nyomódni. Pontosabban Kook lábát. Azonnal felé kapom a fejem,ő pedig csak egy alig észrevehető félmosolyt küld felém. Felvonom az egyik szemöldököm és vörösboromba kortyolva hátrébb húzom a lábam. Ez már nem igazán tetszik neki,egy igencsak birtokló és domináns pillantást küld felém,miközben nyelvével belülről böködi a száját. Kihozzák a desszertet,így inkább folytatom a húgaimnak való segédkezést.

Talán negyed óra telhet el,amikor Jisoo feláll az asztaltól és távozik a teremből,ezzel megadva a jelet,hogy készüljünk.

Alig telik el egy kis idő,amikor hirtelen lekapcsolódnak a lámpák és diszkó fények kíséretében a zene is elindul. Látszik,hogy a lányok választották,a zene ugyanis nem más mint a Last friday night Katy Perry-től (fenti videó).

Csendben,de annál gyorsabban állunk fel a székünkről,miközben nevelőink összezavarodva tanakodnak mi legyen most.

Miközben a nagy szabad helyre sietünk,amit most táncparkettnek fogunk használni,kapunk pár világító nyakláncot és karkötőt,kinek mi jut.

Beállunk a helyünkre,ránk irányul pár halványabb fénysugár,de csak épp annyira,hogy észrevegyenek,és neki kezdünk a betanult koreográfiának Jimin vezetésével.

A tánc végeztével a szülők próbálnak rábeszélni minket,hogy hadjuk abba és szidással hatni ránk,de amikor ezzel nem tudnak hatni ránk,sóhajtva hagynak minket és mennek az előtérbe beszélgetni.

Jól elvagyunk, táncolunk, beszélgetünk, énekelünk,bulizunk.

Elég sokat iszok,ami a Kook iránt érzett mérhetetlen vágyamban mutatkozik meg. Már éppen indulnék a keresésére,amikor egy kéz hirtelen ránt magával egy kisebb folyosó féleségbe.

Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)Where stories live. Discover now