21.rész

58 8 2
                                    


Jungkook pov:

Egy virágcsokorral a kezemben várok Taere,kivételesen reggel és a házuk előtt. Hallottam hogy Jin azt mondta Namnak,hogy a szüleik elmentek üzleti útra és egy ideig nem is jönnek vissza,talán egy hónapig,szóval addig szabad utam van Tae felé,amit természetesen ki is használok. Ha mondjuk arra jönnének haza,hogy Szépségemmel az ágyban hempergünk egymáson és megharagudnának,még magamhoz is költöztethetném. Persze a világért sem akarom,hogy ennél is jobban megromoljon a kapcsolatuk,vagy hogy számára túl gyorsan haladjunk,de olyan jó lenne vele élni. Már majdnem egy egész hónapja udvarolok neki,randikon is voltunk,szóval szerintem már nem is lenne olyan korai összeházasodni.

-Szia Kook! Gyere be kicsit amíg elkészülök,ne kint várakozz!-nyit ajtót Tae egy nagyobb felsőben és egy férfiak számára szokatlanul rövid nadrágban.

Nem is várok sokat,szinte azonnal bemegyek utána az ajtón és neki esek ajkainak. Nem tehetek róla,egyszerűen nem tudom magam irányítani a közelében.

Szenvedélyesen faljuk egymás ajkait és kezeim is combjaira vándorolnak,hogy az ölembe véve döntsem neki a falnak.

-Ish... Ishkolába kell mennemh!-válik el tőlem és óvatosan le is áll a földre.
-A kicsik is itt vannakh,nem kéne ezt látniuk.-néhol még mindig megakad a rendezetlen légzése miatt.

-Ó,és mi is az az "ez" pontosan?-mosolygok rá perverzen,aminek meg is lesz az eredménye,zavarba esve csap egyet vállamba és indul is elkészülni.


Amikor Tae mindent elintéz magán és a gyerekeket is elindítja otthonról,kezembe veszem a szalaggal átkötött virágcsokrot,amit a kezébe is adok egy randi meghívás kíséretében holnap estére. Mosolyogva fogadja el és a szalagot levéve róla teszi egy vázába,amivel kezében fel is siet a szobájába. Visszaérve a kezembe nyomja a vörös szalagot és csuklóját is nyújtja,amit először nem értek,de aztán kuncogva magyarázza el mit is szeretne tőlem. Boldogan kötöm rá a díszként szolgáló anyagot és indulunk is az autóba.

Az egész utat végig beszélgetjük,Tae próbál információkat kiszedni belőlem a randival kapcsolatban,de ügyesen terelem a témát.

Az iskola előtt megállok és elköszönés után még vagy 5 percet csókolózással töltünk,majd csak utána száll ki,berohanva az épületbe,mert most viszont már késésben van.

Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)Where stories live. Discover now