Jungkook pov:Reggel párom csodálatos látványára ébredek. Kicsit elnyílt ajkakkal,halkan szuszog,szőke haja kócosan áll mindenfelé. Kisimítok egy tincset az arcából,hogy jobb rálátásom legyen,majd kezemmel lejjebb haladok. Végigsimítok szívásfoltokkal teli nyakán,majd mivel csak derékig van betakarva,meztelen mellkasán is,végül kissé pufi hasán állapodok meg kezemmel. Tettemre kicsit megrezzen,de olyan mélyen alszik,hogy ez nem elég a felébresztéséhez.
Úgy döntök hagyom még aludni,addig csinálok neki reggelit. Nyomok egy puszit hajkoronájába,majd nagynehezen kikászállódok az ágyból és egy boxert magamra kapva távozok a szobából.
Nem vagyok egy nagy konyhatündér,de tükörtojást és palacsintát még én is tudok csinálni,így ezt a tudásomat felhasználva állok neki az ételnek. Előbb a palacsintát csinálom meg,de kicsiben,hogy amerikai palacsinta érzése legyen tőle,bár azt nem tudok csinálni.
Miután azzal kész vagyok,elkezdem a tükörtojást. Éppen azon ügyeskedek,hogy szép,filmbe illő kinézetű tojást süssek,amikor motoszkálást hallok meg magam mögül,így arra fordulok. Tae a takaróba bugyolálva,félig csukott szemmel indul meg felém,miközben aranyosan szaglászik a levegőben. Elviselhetetlenül édes,így amint ide ér meg is szorongatom,amit ő halkan nyüszögve,közelebb bújva hozzám fogad.
- Elmentél.-szólal meg reggeli rekedtes hangján.
- Neked készítek ágyba reggelit,szóval menj vissza,nemsokára én is megyek. Vagy ha gondolod,addig engedhetsz vizet a kádba és ott is megehetjük.-folytatom közben a főzést,mivel a tükörtojás pont most készült el.
Elmosolyodik és egy szájrapuszi után megindul az emelet felé,nem sokkal később pedig már hallom is a víz csobogását. Tehát fürödni fogunk.
Amikor már kész vagyok a főzéssel,gyorsan vágok fel gyümölcsöket és zöldségeket is,párral kidíszítem az ételeket,öntök két pohárba narancslevet és mellé még rakok két bögre kávét,majd már megyek is fel.
Beérve a fürdőbe egy most már meztelen Tae fogad,aki érkezésemre fel kapja a fejét. Le teszem a kis asztalkát a kád fölé és leveszem a boxerem,amit ő végig figyelemmel követ.
Segítek neki bemászni a kádba,majd én is beülök mögé és elkezdünk falatozni a habok között,miközben semmiségekről csevegünk és néha elcsattan egy-egy csók is.
Miután mindent elfogyasztottunk lemossuk egymást és a szobában felöltözünk. Mivel Tae két nap múlva már iskolába megy és testnevelése is lesz,amíg én mosogatok,ő a szívás- és harapásnyomokat jegeli. Nem fognak teljesen eltűnni,de könnyebb lesz elfedni őket alapozóval.
Egész nap együtt pihenünk és beszélgetünk,miközben nem győzzük elégszer elmondani mennyire is szeretjük a másikat. Este felé Tae már haza megy,hisz nem hagyhatja a kicsiket egész hétvégére Jinnel. Egy csókkal búcsúzunk,miután ő bemegy a házba én pedig lassan elhajtok az autómmal.
Olyan tökéletes most minden.
YOU ARE READING
Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)
RandomA 18 éves Kim Taehyung és a 21 éves Jeon Jeongguk egy Ibizai nyaraláson találkoznak,amely gyökerestül megváltoztatja az életüket. Bottom-Taehyung Top-Jeongguk