16.rész

61 6 6
                                    


Jungkook pov:

Szépen lassan sétálok le Migyung-hoz az emeletről,hogy időközben még áttudjam gondolni mit is mondjak neki. Mivel már nem táplálok iránta érzelmeket,nem különösebben érdekel mennyire bántom meg. Inkább attól félek,hogy nem lesz hajlandó elfogadni a döntésemet. Tudom milyen önfejű,makacs és mennyire ragaszkodik ahhoz ami kell neki. És ha hozzám nem ragaszkodna ennyire és elfogadta volna a döntésem,akkor nem akart volna velem randizni. Bár ilyen erővel meg én hülye nem mentem volna el vele.

-Migyung! Beszélnünk kell!-lépek elé komoly arccal.

-Mégsem szeretsz ugye?-néz rám még nyugodtan.

-Nem is szerettelek,legalábbis amikor újra találkoztunk már nem. Nem tudom miért mondtam neked igent a randira.-na most indítottam el a lavinát.

-Tch! Pedig azt hittem te rendes férfi vagy,de úgy tűnik mégsem. Lefeküdtél velem,kihasználtál és most itt akarsz hagyni. Ezt nem engedem. Ha nem szeretsz,akkor majd elérem,hogy újra sóvárogj értem. Hogy bármit megtegyél,hogy a tenyereden akarj hordozni. Visszaszerezlek Jeon és pár éven belül már a kis prontyainkkal fogsz játszani amíg én főzök nektek,majd meglátod.-néz rám elégedetten,utána hirtelen visszavált a szokásos kedves arcára.
-Na megyek,a reggeli már kész van. Jó étvágyat!-nyom egy apró puszit számra és távozik is.

A konyhapultra nézve látom,hogy a reggelim tényleg készen áll az elfogyasztáshoz,így odasietve kezdem el gyorsan belapátolni,miközben lefuttatom magamban a gondolatmenetem.

Migyung egy nagyon kedves és aranyos lány,kivéve ha féltékeny,ágyban van,vagy még akar szerezni valamit vagy valakit. Ilyenkor bármit képes megtenni a cél érdekében. Néha a féltékenység és a megszerzés esetén skizofrének módjára át szokott váltani egy teljesen másik,vad,ilyesztő és néha veszélyes nőre. Nekem még az elején bejött amikor ilyen vadóc és harcias volt,de egy idő után ez kezdett inkább ilyesztő lenni. Most is félek,hogy mi van ha a megszerzésem érdekében kiderít mindent Tae-ről és bántani fogja.

Felállok és még nyugodtan teszem bele a mosogatóba a piszkos serpenyőt,mivel abból ettem. Aztán hirtelen fejbe csap a felismerés.

-TAEHYUNG! NEM BÁNTHATJA TAEHYUNG-OT!-ordítom el magam hangosan,ami miatt a szomszédok valószínűleg őrültnek hisznek,de ez most cseppet sem érdekel. Meg kell védenem a szerelmem!

Gyorsan indulnék is,de ekkor eszembe jut,hogy ahhoz,hogy megbocsásson nem elég egy sima trikóban oda állítanom azzal,hogy "Bocsika,nem akartalak megbántani amikor lefeküdtem az exemmel aki amúgy lehet meg akar téged ölni,szóval jó lenne ha megvédhetnélek.". Ahhoz pedig,hogy megvédhessem az kéne,hogy engedje,hogy a közelében lehessek.

Emlékszem,amikor ismerkedtünk kiderült,hogy nagyon szereti a romantikát. Kivéve amikor részeg,olyankor romantika nélkül csak le akar feküdni valakivel. Ohh az az éjszaka! A látványa egyszerűen olyan vadító volt és ahogy..... Na! Most ne gondoljunk erre,fontosabb dolgom van! Főleg ha még akarok ilyet látni valamikor. Tehát ott tartottam,hogy szereti a romantikát és a kicsit régiesebb dolgokat is,abból a korból amikor még mindenhol királyok és királynők voltak. Akkor romantikusan oda állítok hozzá mondjuk egy lovon és..... Nem,a ló nem lesz jó! Öltöny, jól beállított haj,egy csokor vörösrózsa és valami jó járgány. De mi lenne a megfelelő? Mindegy,elmegyek a sportkocsimmal,az legalább gyors és hamarabb odaérek.

Öltözés közben eldöntöm mit fogok neki mondani. Ha hajlandó lesz meghallgatni,először is elintézem,hogy ne tudjon ott hagyni. Ha kell még ki is kötöm,csak tényleg hallgasson végig. Mivel megérdemli,hogy a teljes igazságot tudja,elmondom neki,hogy elmentem Migyung-gal egy randira,hogy utána lefeküdtünk,de azt is,hogy már nem szeretem. Itt lesz a pillanat bevallani az érzéseimet is. Ezután pedig elmondom ki is az a Migyung és mikre képes annak érdekében,hogy megszerezzen ebben az esetben engem. Elmondom azt is, hogy vigyázni szeretnék rá és,hogy tényleg nagyon sajnálom.

Ezeket magamban eldöntve és felöltözve indulok ki a kocsimhoz,hogy elmenjek egy virágüzletbe a csokorért,aztán pedig azonnal menjek is hozzá.

Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)Where stories live. Discover now