23.rész +18

77 5 2
                                    


Jungkook pov:

Szépségem szinte be se lép az ajtón,már neki esek. Éhesen falom ajkait,amíg felkapom ölembe és felviszem a hálószobába.

Beérve ledobom az ágyra és mégegy csók után elkezdek lefelé haladni testén. Végig csókolok nyakán és kulcscsontján,pár helyen meg is szívom. Egy nagyobb sóhajjal jelzi,hogy megtaláltam gyengepontját,így ott kicsit tovább időzök el,majd folytatom utamat lefelé. Végig csókolom felsőtestét alhasáig,ahol szintén hagyok pár foltot magam után. Leveszem nadrágját és áttérek combjaira,amíg kezeimmel se tétlenkedve,ahol csak tudok hozzáérek. Ahogy egyre közeledek nemességéhez hangosabban kezd sóhajtozni és hajamba is beletúr. Amikor tagjához érek,boxeren keresztül is ingerlem,majd lassan húzom le róla az utolsó zavaró anyagot is,amit csak el dobok valahova a nadrág után. Végignézek kívánatos testén,mire elpirulva kezdené magát takargatni,de megelőzve fogom le kezeit a feje fölött.

-Ne takard el előlem a gyönyörű tested Baba!-súgom fülébe mély hangomon,amibe láthatóan beleborzong.

Felkelve róla venném le magamról is a ruhákat,de visszahúz magához és fordítva helyzetünkön ül derekamra. Leveszi az ingemet és végig csókolja egész felsőtestem,jó pár helyen nyomot is hagyva. Elér nadrágom korcához,amit gyorsan levesz rólam boxeremmel együtt és kényeztetésével áttér nemességem környékére.

Kezébe veszi és elkezdi lassan húzogatni rajta bőrt,majd apró puszikkal behinteni,amit én nyögésekkel díjazok. Beveszi szájába tagomat és lassú tempóban kezdi el mozgatni fejét,ezért én türelmetlenül lökök fel csípőmmel. Értve a célzást kezd gyorsabb tempóba,ami egyre hangosabb morgásokat és nyögéseket csal ki belőlem. Amikor megérzi előváladékomat,kienged szájából és hátára fekszik mellettem.

Felemelkedve nyúlok éjjeliszekrényem fiókjába,aminek legmélyéről előhalászom a sikosítót és Szépségem felé kerekedve nyomok belőle ujjaimra. Nem is kell kérdeznem,egy bólintással jelzi,hogy mehet az első,amit fel is helyezek neki. Kicsit eltorzul arca,de nem látom különösebb jelét fájdalomnak,így lassan mozgatni kezdem. Amikor már élvezkedve nyöszörög,második ujjamat is hozzá veszem,mire már összeszorítja szemeit,de ezt is egészen gyorsan megszokja,ezért ollózásba kezdek. Amikor úgy látom élvezi,feltolom harmadik egyben utolsó ujjam is,minek hatására felszisszen a fájdalom miatt,de nem tart túl sokáig amíg megszokja. Elkezdem mozgatni és amikor az élvezettől nyögdécsel csodálatos hangján kiveszem ujjaimat,mire egy elégedetlen nyöszörgést kapok.

-Ne aggódj Baby,nemsokára valami sokkal jobbat tudhatsz magadban.-súgom ajkaira,mire elpirul.

Érzelmes csókba invitálom,amíg lassan kezdek bele hatolni. Fájdalmasan nyög a csókba és könnyeit is megérzem,így kicsit megállok. Lecsókolom arcáról a könnyeket,majd újra nyakát veszem kezelésbe. Amikor megszokja,beljebb tolom magam benne és már csak akkor állok meg,amikor teljesen benne vagyok. Csodálatos érzés végre benne lenni és nehezemre esik nem azonnal mozgásba kezdeni,de látva fájdalmas arcát,sokkal egyszerűbb visszafogni magam. Mellbimbóit kezdem kényeztetni,egyiket ujjaimmal morzsolgatom,a másikat pedig számmal kényeztetem szívogatva.

Pár perc után egy kisebb lökéssel jelzi,hogy kezdhetek mozogni,így ujjainkat feje két oldalán összekulcsolva húzódok ki belőle és lassan lököm vissza magam. Ezt még párszor megismétlem,mire fájdalmas sóhajai egyre kéjesebbé válnak.

-Gyorshabban Oppah!-nyögdécsel alattam,én pedig kérését teljesítve gyorsítok a tempón.

Egyre gyorsabbakat és mélyebbre lökök,az alattam fekvő nyögései egyre csak hangosodnak,mígnem egyszer csak kéjesen sikít fel,ami arra enged következtetni,hogy megtaláltam gyönyörközpontját. Innentől igyekszem mindig azt eltalálni,ami nagyrészt sikerül is. Érzem,hogy lassan el fogok menni és Tae még inkább hangosodó nyögéseiből is erre következtetek.

Nemsokára valóban szinte egyszerre élvezünk el egymás nevét nyögve,ő a hasfalára,én pedig belé. Pihegve hunyja le szemeit,amíg én gyorsan letörlöm magunkat zsebkendővel és mellé fekve húzom magamhoz.

-Köszönöm,hogy vigyáztál rám!-szólal meg amikor már rendeződött a légzésünk.

-Nem tudnék veled máshogy bánni Szépségem... El kéne mennünk fürödni.-folytatom pár másodperc szünet után.

-Majd később. Fáradt vagyok.-válaszol és már csak egyenletes szuszogását hallom,amiből tudom,hogy elaludt,nem sokkal később pedig engem is elnyel az álmok világa.

Nem éppen mondható el rólam,hogy túl sok 18+ jelenetet írtam volna már,ezért ha béna lett elnézést kérek. Igyekszek fejlődni.

Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang