8.rész

75 9 3
                                    

Jungkook pov:

Átjöttünk Jin lakosztályába bulizni egyet. Nálam még nem ütött be annyira a pia és szerintem náluk sem,de Tae-nél eléggé beüthetett,hisz hirtelen felállt és elkezdett hozzám dörgölőzni. Nagyon is ellen akarnék állni,hisz most részeg,de amikor megcsókol már nem bírok magammal.

Jin észreveszi,hogy éppen az ölemben van Tae akivel csókolózok a kanapén,így odajön és ekkor újra észhez térek.

-Jin,ennyire részeg lett?-kérdem,miközben próbálok nem más hangot is kiadni,ahogy mozgatja csípőjét és nyakamat csókolgatja.

-Igen,Tae olyan mint egy tüzelő macska ha részeg. Ezért mondtam,hogy vigyázz rá.-ad egy kis szemrehányást.
-Le akarsz vele feküdni?-eléggé hirtelen ért a kérdés,így kaptam magyarázatot is.
-Mostmár muszály lesz szobára vinned,de ha vibrátort használsz,vagy megujjazod,csak kiakad. Ha dugtok,nagyon kiakad.

-Akkor vibrátor. De honnan szerzel vibrátort?-kérdem,mire elkezd a konyhaszekrényekben kutakodni és elővesz egy piros masnis kosarat,amiből elég érdekes játékokat vesz elő.
-Ilyen miért van nálad?

-A szüleim kérték plussz csomagnak,de nem volt idejük használni,azt hallottam volna.-mondja,majd egy rózsaszín,elég méretes vibrátort dob felém,amit el is kapok.
-Az az én szobám,a többi közül választhatsz.-mutat egy szoba felé.

-Ezeket kipróbáljuk.-vesz fel pár játékot Nam,miközben Jinre néz,aki csak behúzza a szobájába.

Taehyung felemeli a fejét és újra megcsókol,én pedig felállok és elindulok egy random szoba felé. Arra az időre elválok tőle,hogy ne menjünk neki semminek.

Amikor benyitok látom,hogy szerencsére egy hálószobába jöttem,így óvatosan ledobom Tae-t az ágyra és fölé kerekedek. Újra csókolózni kezdünk,de most egy idő után elkezdi rángatni felsőm alját,így felegyenesedve róla veszem le magamról és hajítom el random valahova,majd az ő felsőjét is erre a sorsa juttatom. Elkezdek nyakán egyre lejjebb haladni szívásokkal és csókokkal. Amikor leértem alhasához,szépen lassan végig csókoltam és szívogattam,majd anyagon keresztül rácsókoltam meredező tagjára.

-Kookh! Szhedd leh! Kérlekh!-szólal meg,az eddigieknél is mélyebb hangon. Már alig bírtam magammal,így gyorsan leszedtem róla a nadrágot az alsójával együtt,majd kicsit elszórakoztam tagjával. Csókolgattam,nyalogattam,néha pár másodpercre a számba engedtem és megszívtam. Amikor úgy éreztem eleget kínoztam már,óvatosan feldugtam első ujjam nyílásán. Először fájdalmasan sóhajtozott,de amikor ezek átváltottak kellemes nyögésekbe,felvezettem második ujjamat is és ollózni kezdtem. Amikor ezt is megszokta,felvezettem harmadik egyben utolsó ujjamat is,amit már azért tovább tartott neki megszokni. Kicsit még szerettem volna kezemmel kényeztetni,de megzavart ebben.

-Kookh! Nhem az ujjhaidath akharomh!-a nyögésektől alig tudott beszélni,de azért csak sikerült.

Kihúztam belőle ujjaimat,majd magamról is levettem a maradék ruhákat. Kezembe fogtam a vibrátort és szépen lassan bevezettem nyílásába. Bármennyire is tágítottam,ez azért elég méretes volt,így kicsit tovább tartott neki megszokni. Amikor jelzett,hogy mehet,felkapcsoltam az első fokozatra és lassan mozgatni is kezdtem benne. Ahogy sóhajtozott és nyögdécselt már én sem bírtam ki,így meredező tagomra vezettem kezem és a másik kezemmel egy ütemre kezdtem mozgatni rajta. Egy idő után magasabbra állítottam a fokozatot és kezeim mozgásán is gyorsítottam,mire Tae szinte felsikított,innen tudtam,hogy jó helyen járok. Igyekeztem minél többször eltalálni azt a pontot és mindent egyre gyorsabban csináltam,mígnem pár perc múlva egymás nevét nyögve élveztünk el szinte egyszerre.

Tae lihegve feküdt alattam. Gyorsan letöröltem magunkat egy zsepkendővel,amit a vibrátor társaságában valahova a ruhák után dobtam. Lefeküdtem Tae mellé,mellkasomra húztam,majd pár perc múlva már aludtunk is az alkohol és az előbb történtek eredménye képp.



Reggel korábban keltem mint Tae és körbenézve a szobán láttam,mekkora kupit is csináltunk. Amikor visszavezettem szememet Tae-re,döbbent tekintettel figyelt engem. Kiakadt. Körbenézett a szobán és ekkor még nagyobb döbbenet ült ki arcára.

-Mi. A. Faszt. Csináltunk?

Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)Where stories live. Discover now