17.rész

60 6 1
                                    


Taehyung pov:

Olyan jól ment a kiránduláson minden. Ni-ki kibékült Sunoo-val,aki aztán haza is jött velünk. A fotózásainkon sem volt semmi gond és jól is éreztük magunkat. Csak aztán haza kellett jönni.

Örültem,hogy újra Kook közelében lehetek majd és meg is beszéltük,hogy kijön a reptérre értem,mert persze a tanárok vissza az iskolához már nem visznek minket. Csak hát ő nem jött. Namjoon eljött Jin-ért és felajnálották,hogy elvisznek,így valahogy haza jutottam.

Még a gép felszállása előtt jött valami értesítésem instára,de aztán már megkezdtük a felszállást,így hagytam,amikor megjöttünk pedig nem volt kedvem ránézni sem a telefonomra.

Aztán amikor hazaértem,megvolt az üdvözlés és a kicsik is kiharcoltak maguknak egy dalt,végre fel mehettem a szobámba pihenni és ekkor a telefonomra is sor került.

A készülék bekapcsolásakor láttam,hogy Kook rakott ki egy képet,ami persze azonnal felkeltette az érdeklődésem. Ahogy rányomtam,azonnal az arcomba ugrott egy kép,amin egy igazán szép lánnyal pózol,igencsak boldog arcot vágva. Miatta nem jött el értem? Valószínűleg. De ami még fontosabb: mégis ki ez a lány? Nem tudok róla,hogy lenne testvére,unokatestvérekről sem nagyon mesélt. Biztos egy unokatestvér vagy valami,nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni. Ez a gondolkodásmód viszont azonnal elpárolgott ahogy megláttam a leírást:

Igazán jól éreztem magam Szerelmem,nemsokára megismételjük!😘

A kommentek pedig mind azt ecsetelték milyen szép párt is alkotnak ők ketten. Tényleg gyönyörű lány,de én sem nézek ki azért olyan undorítóan! Nem jelentettem annyit Kook-nak,hogy kicsit még próbálkozzon? Persze hogy nem,hisz én nehéz eset vagyok. Inkább azonnal egy olyan lány karjaiba vetette  magát,aki rögtön odaadja neki mindenét. Biztos le is feküdtek egy ilyen csodás este után,most pedig csodás perceket töltenek együtt ölelkezve. Azért csak írjunk rá Kook-ra,nehogy már el is felejtse,hogy létezem! Kíváncsi vagyok mit fog behazudni,ha azt hiszi,nem tudom ki az a lány.

Én
Azt ígérted kijössz a reptérre amikor megjövünk,hol voltál?

Én
És ki ez a lány?

ÉnÉs ki ez a lány?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Látta

Szóval még válaszra se méltat,jó tudni.

Könnyeim mardosni kezdték szemem és úgy éreztem muszály valakivel beszélnem. Fel kell hívnom Jin-t,most nem érdekel mit szakítok félbe. Szükségem van rá,vészhelyzet van! Azonnal tárcsázom unokatestvérem,aki pár másodperc várakozás után fel is veszi a telefont.

-Igenh Tae? Nem érh rá?-liheg,amiből leveszem,hogy nem jókor hívok,de muszály volt.

-Jin,vészhelyzet van,szükségem van rád!-alig bírok beszélni már a sírástól,úgy érzem mindjárt megfulladok.

-Nyugodj meg,nem lesz semmi baj! Pár perc és ott vagyok!-szedi össze magát amennyire tudja,hogy normálisan tudjon beszélni és le is csapja a telefont.

Jin-nel még amikor kiskamaszok voltunk,megbeszéltük,hogy ha szerelmi problémánk van,az vészhelyzet lesz. Szerencsére eddig még nem használtuk ezt a szavat. Eddig.

Pár perc múlva Jin tényleg meg is jött és értesített,hogy kiürítette a házat,így egyedül vagyunk itthon.

Szépen elmeséltem neki mindent és meg mutattam a telefonom,mire aminek csak tudta elhordta Jungkook-ot.

-Mit kéne tennem Jin?-kérdem mikor már valamennyire lenyugodtam.

-Ez még kérdés? Természetesen izomból pofon vágni és leordítani a fejét.-csúnya nézésem látva kicsit vissza fogja magát.
-Akkor legalább tedd féltékennyé valahogy.-

-De nem tudnék mással úgy viselkedni mint vele.-

-Dehogy nem,mivel nem tud az érzéseidről még csak barátként viselkedsz vele. Mint velem,vaaaaagy Ni-ki-vel.-kacsint a mondat végére csak hogy egyértelmű legyen mire akart célozni.

-Biztos hogy nem!-kezdek azonnal tiltakozásba. Ni-ki egy nagyon jó barátom,nem fogom kihasználni arra,hogy féltékennyé tegyem azt akit valószínűleg még csak nem is érdeklek.

-Akkor ha más nincs,kirakunk egy képet arról,milyen jól érzed magad. Hogy lássa hiába írtál neki,nem érdekel annyira,hogy ne legyél boldog. Csak kicsit rendbe hozunk,mindent beállítunk és lefényképezlek,miközben te törhetetlenül mosolyogsz.-vázolja a tervet. Végülis még mindig jobb mint a semmi és ki halna bele egy képbe? Pontosan,senki. Legalábbis én nem.

Jin-nel már mindent szépen elintéztünk és a kép is megvan. Őszinte leszek,ez nagyon jó lett. Mintha tényleg boldog lennék.

 Mintha tényleg boldog lennék

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Happy seconds.😁

-Na ez jó lesz,már ki is tettem. Nem sokára biztos látni fogja.-adja vissza telefonom mosolyogva. Remélem a közeljövőben eljut Kook agyáig mit tett és elém tolja a képét legalább szemtől szembe közölni,hogy semmit sem akar tőlem,mert ezt így nem hiszem,hogy sokáig bírom.

Életem nyaralása /Taekook/ (Befejezett)Where stories live. Discover now