05. My Wolf Prince____🐺🖤🥀

560 91 6
                                    

                            🔅🔅🔅

අ..අජූ..ශි.. මේ මිනිහ කිව්වෙ අජූශි කියලද?"  Tae ව පුපුරල යන්න තරම් කේන්තියක් ආව.🤬💔 ලේ ගලන අත ගසල දාපු එයා ඉක්මනින් නැගිටල දොරෙන් එළියට යන්න ගියේ තවත් මෙතන හිටියොත් මිනී මැරුමක් වෙන්න පුළුවන් හින්ද.. 😑👋 

"අද නම් මේ මනුස්සයට යන්න දෙන්නෙ නෑ මේ මොකාද කියල හොයා ගන්න ඕනෙ. " එහෙම හිතුව කුකී ඉක්මනින් යාලුවන්ට සමු දීල යන්න හැදුව.
" එහෙම කොහෙ යන්නදෑ...රෑ පානෙ මගෙ කොල්ලව පිස්සෙක් අරන් යන්න ගියොත් එහෙම." 🤤🍻 පදමට සෝජු වැදිල හිටපු ජින් කුකීගෙ උරිස්සෙන් අල්ලල එයාව කිරි පැකට් එකක් වගේ හොල්ලන ගමන් ඇහුව.

"ඒහ්.. මං එනව ඉක්මනට.." කිව්ව කුකී ජින්ව වාඩි කරල ඉක්මනින් තානායමෙන් පිට වෙලා වටපිට බැලුව.😶🤷 ඒත් කවුරුත් පේන්න නැති නිසා අදුරේම හිස් පාර දිගේ යන්න පටන් ගත්තෙ මේ ලෝගුකාරයව හොයා ගන්න..

ගම්මානයේ ඉස්තාලය____  🔅🔅🔅

     "අජූශි.. 🤬 මම කොහොමද ඒ වගේ අවමන් ලබන්නෙ. ඒ පොඩි තකතීරුව මගෙ කඩවසම් මූණ දකින්නෙවත් නැතුව එහෙම කියන්නෙ කොහොමද ? ජන්ග්කුක් පොඩි වසවර්තියා..( tae ට කුකීගෙ යාලුවො තානායමේ ඒ නමින් කතා කරනව ඇහුන)  මං ඒ කරුණාවෙන් දුන් ආහාර වස කියා සිතුවද?  🤬🤬  මං මනෝ ව්‍යාධිකයෙක්ද? හහ්... කාම විකෘතියෙක්.. 🤷😫🤬 ඔහෝ.. ඒ සියල්ලටම වඩා මගේ රාජකීය දේවල් වලට ඔහු පොඩියි කියන්නෙ කොහොමද? ඒවා පොඩි නැහැ.😹💔🍌 ඒ පොඩි කොල්ලට වඩා ඇත්තටම මගෙ දේවල් විශාලයි..මම මිනිස්  මස් අනුභව කරා නම්.. මේ පොඩි කොල්ල මගෙ එක කටටත් මදි..අනික එවන් අපිරිසිදු දේවල් ආහාරයටවත් සුදුසු නෑ. "

කේන්තියෙන් පුපුරු ගහන tae මුමුණමින් යන්තන් ලේ එන අත පිහදාන ගමන් තානායම ළග ඉස්තාලෙ එහාට මෙහාට ඇවිද්දෙ කේන්තිය පාලනය කරගන්න. 🚶ඉන්සගි tae දිහා බලන් හිටියෙ. එයාගෙ ස්වාමියට අද මක් වෙලාද කියල හිතා ගන්න බැරුව. "ජලය.. ඔව් ජලය ටිකක් හොයාගෙන පානය කළ යුතුයි. මේ කෝපය නිවෙන්න. ළිද කොහිද? "  Tae අදුරෙම ළිද හොයන් ගියා... 🔅🔅

මේ අතරෙ ගමමානෙ පාර දිගේ_____

" මේ තරම් කරුවල ඇයි අද ? වැහි මන්දාරමක්ද ? "   කුකී පාර දිගේ වටපිට බල බල යන ගමන් හිතුව. ඒත් එක්කම හයියෙන් ඇවිදන් ආපු කෙනෙක් කුකීව විසි වෙන්නම ඇගේ හැපුන.. 😮😵‍💫🤕 කුකීට දැනුනෙ නිකන් ගල් පර්වතේක හැපුන වගේ.. කැරකිලා වැටෙන්න ගිය කුකීව හප්පපු කෙනා අල්ල ගනියි කියල හිතුනත් ක්ශනිකව ඒ කෙනා අයින් උනා. කුකී සුපුරුදු ලෙස බිම ඉන්ද උනා..

My Wolf Prince__🐺🖤🥀  ✅COMPLETED ✅ Taekook ffWhere stories live. Discover now