"Parla Keskin %99,9 ihtimalle Alp Hisar'ın kızıdır."Parla Keskin
%99,9 ihtimalle
Alp Hisar'ın
Kızıdır...
%99,9
%99,
%99
%9
%
°/
(Ne dramatikleştirdik be! Sanki tekrarlayınca değişecek.)
Şaka falan herhalde, öyledir yani büyük ihtimal.
"Şaka demi? Hani, kandıramazsınız beni! Kamera nerede?"
Doktor Bey duraksayıp belgeyi gözüme sokarcasına gösterdi. "Şakaya benzer bir hâli ki var?"
Doktor Bey'in söylediği cümle karşısında kasılıp kalmışken karşımdaki kız bir anda kahkaha patlattı.
"Pardon, ben böyle yetim bir kızla karıştırılmış olamam herhalde! Neden Acun'un kızıyla değilde bu ucubeye benzer canlıyla karıştırılmışım?" tek kaşını kaldırıp çirkef ve tiz sesiyle ortalığı velveleye vermesini gözlerimi pörtletmiş izlerken içimden sakin olmama dair şeyler sayıklıyordum.
'Ne olursa olsun, kimseye karşı çıkma.Bir bikdikleri vardır da seni eleştiriyorlardır.' diyordu karşımdaki kadın.Annem olarak bildiğim kişi.Madem annem değildi, artık onun saçma salak kurallarına uymak zorunda değildim.
Bende hızla ayağa kalktım ve kız kafasını hızla bana çevirdi.
"Benim yetim olmam ne seni, ne de başka birisini ilgilendirir. Ki şuan aldığımız bu rapora bakarak da artık yetimin sen olduğun gayet açık şekilde ortada! Ayrıca babamın ölmüş olması beni aşağılaman ve yetim şeklinde adlandırmanı gerektirmez. Emin ol o yetim dediğin kişiler kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenmiş, bir şeyleri başarabilmiş kişiler. Senin gibi zengin olunca affedersiniz ama götü başı ayrı oynayan, annesi babası zengin olmasa hayatta hiçbir gâyesi olmayacak, o boş beleş takılan arkadaşlarından aldığı güçle kendini yükseltmiş, karşısındakini düşürmüş sanan insanların yanından dâhi geçmezler. Emin ol bende senin gibi bir kızla karıştırılmış olmak istemezdim." iğrenç bir şeymiş gibi baştan aşağı süzdüm.
"Bu iğrenç egon ve kendi hayal gücünde bayağı yükselmiş benliğinle umarım bu kadına," işaret parmağımla üvey annemi gösterdim "yaranabilirsin ki bence öyle olacak. Çünkü onun istediği kız her zaman prensesler gibi dolanan, tek amacı çevresine ve etrafına parasıyla hava atmayı becerebilen birisiydi." Üvey anneme de tiksinç bakışlarımı gönderdim. Bana beni öldürecekmiş gibi bakmasına rağmen rahattım çünkü biyolojik olarak onun kızı değildim artık. "Üzgünüm, senin hayallerindeki gibi bir kız çocuğu olamadığım için! Al bu değerli kızını da n'apıyorsan yap!" dedim ve koltuktan sırt çantamı alarak, arkamda bıraktığım meraklı gözlerle, dizideki slow ama havalı yürüyüşü yapmaya çalıştım.
Ama çalışmakla kaldım çünkü ayağım parkeye takıldı ağzımdan firar eden ufak bir çığılık eşliğinde yeri boyladım. Arkadan ergenliğe yeni girmiş bir erkek çocuğunun kıkırtı sesi gelmesiyle arkamı dönüp gülen kişiye baktım. Biyolojik annem ve babam olduğu açıklanan kişilerin hemen yanında oturuyordu. 15 yaşlarında gibi görünmesi kardeşim sanmama yeterli olmuştu. Ona öldürücü bakışlarımı attım ve tek kaşımı kaldırdım. Çocuk ürkekçe gülmesini bastırdı ve eliyle ağzını kapatıp gülmeye devam etti. Biyolojik annem ve babamın bana seslenmelerini umursamadan bu sefer gerçekten havalı bir yürüyüş yapıp odadan çıktım.
......
Öncelikle selamlar!
Bu kitap çok cringe olacak ve fazlasıyla abi klişesi barındıran bir kitap olacak, dayanabileceğini düşünenlerin okumasını tavsiye ederim!!! Oskworjwo
Bölüm hakkında düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi lütfen ihmal etmeyin.
Sonraki bölümde görüşmek dileğiylee!!!!
Sizi seviyorum bebişler❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parla
Teen FictionParla; 17 yıl sonra yanlış ailede büyüdüğünü, doğumunda bebeklerin karıştığını öğrenir. Zaten annesi ile arasında çakan güncel şimşekler, bu haber ile daha da kararır ve Parla karamsar bir çıkmaza girer. Ön yargılı abiler, zengin bir aile, yepyeni b...