Açıklama

3.6K 158 348
                                    


Öncelikle selamlar dostlarımm!!

Bugün ne yazıkki elimde yeni bir bölüm yok, sebebini ise şimdi açıklayacağım fakat onun öncesinde sizin de nasıl olduğunuzu merak ediyorum açıkçası.

Sizler nasılsınız kuzucuklar? Günleriniz nasıl gidiyor? Mesela bugüne puanınız 10 üzerinden kaç?!?!?

Lütfen bölümde hikaye yazmadım diye bakıp geçmeyin, sosyalleşmek ve içinizin rahatlaması, hemde açıklamamı yapabilmem adına yazıyorum bu bölümü.

Okurlarıma değer veriyorum ve nasıl olduğunuz benim için gerçekten çok değerli ve önemli. Sizin psikolojik durumunuz kitabıma yazdığınız yorum, fikir ve eleştirilerden, aynı zamanda genel Wattpad kitlesinden dolayı beni de etkiliyor. Bu nedenle nasıl olduğunuzu gerçek ve samimi anlamda merak ediyorum. Lütfen herhangi zor bir süreçten geçiyorsanız ve kimseye anlatamıyor, çekiniyorsanız burada içinizi boşalabilirsiniz. Bu açıklama bölümü bir yandan da dertleşme bölümü olsunn.

Benim herhangi bir derdim yok açıkçası. Yani abartılacak derecede yok. Belki abartılacak derecededie fakat ben aklımda büyütmeyi sevmediğim için hafifletiyorumdur, bilemem. Ama olduğum durumdan ne çok hoşnut ne de çok rahatsızım. Aşırı sakin ve ortalama bir hayatım var. Bu nedenle beni sormanıza gerek yok dostlar. Şuan siz önemlisinizz.

Evet, dertleşme kısmı bittiğine göre gelelim açıklama noktamıza.

Çoğunuzun da olduğu gibi bende bir öğrenciyim. Hatta beni yüksek yaşta sananlar olmuş ama hayır, henüz ortaokula giden bir ergenim aslında. Wattpade hobi olarak başladım ve akademik başarılarımda da etkisini hissettim. Kelime dağarcığı ve yazım kurallarında kendimi geliştirdim. Akıcı ve uzun konuşmalar yaparken çok rahatım açıkçası. Yani bu platformun bana birçok olumlu yanı oldu. Fakat bir o kadar olumsuz yönü de var.

Okul derecemde gerilemeler olduğunu hissediyordum, son zamanlarda yapılan denemeler ve sınav notlarımla da tescillenmiş oldu. Sanalda fazla vakit harcıyorum ve bu da doğal olarak ders içi performansımı etkiliyor.

Asıl konumuza gelelim: bir süre kitap yazmaya ara vermeye karar verdim. Üstte de uzun uzun açıkladım zaten. Hak vereceğinizi ve anlayışla karşılayacağınızı ümit ediyorum. Evet, bölümlerim çok uzun olmuyordu. Bu nedenle yazmam kolaylaşıyordu fakat artık ilhâm da gelmiyor ve bu bölümleri zamanında yetiştiremememi sağlıyor. Kitap yazmak ünlenince büyük bir sorumluluk haline geliyor. Ben kitabımın bu kısa süre içerisinde bu kadar okunacağını düşünmemiştim. Fakat şuan üzerimdeki sorumluluğun farkındayım ve bir anda bu sorumluluğa ayak uydurmakta zorlandım. Belki 1 ay, belki daha kısa yada daha uzun. Hazır olduğum en yakın vakitte uzun uzun bölümler yazmaya gayret edeceğim. Hem kitabı da kafamda iyice oturtup bu süreçte de boş durmamaya, taslağa bölüm yazmaya gayret edeceğim.

Sizleri çok seviyorum. Bölüm gelene kadar kendinize çok çok çok çok çok çok iyi bakın ve kendinizi sevin.

Çünkü ben hepinizi çooooooookk seviyorum!!

Işıltılı, parıltılı, bol yıldızlı bir gece diliyorum dostlarım!

İyi uykular!❤

ParlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin