Sudah sebulan berlalu sejak Jaehyun dan Johnny berjaya pulang ke rumah dengan selamat. Juga Taeyong melarikan diri dan tiada siapa yang mengetahui apa yang berlaku padanya saat ini. Sebulan itu dirasakan terlalu aman kerana tiada kerja bahaya yang dilakukan.
Taeil mengalami masalah yang berat saat Johnny dan Jaehyun pulang ke rumah. Merawat Johnny adalah yang paling sukar kerana kecederaan lelaki itu lebih teruk dari yang mereka bayangkan. Hampir keseluruhan organnya dilemahkan membuatkan Jungwoo hampir menjadi gila menunggunya.
Taeyong memberitahu Doyoung bahawa cip yang dimasukkan ke dalam badan Eric adalah cip palsu yang sudah rosak. Jika dia harus membeli cip asli, dia harus ke tempat yang lebih jauh. Dan semestinya, Lorenzo tidak menerima perkara itu dengan senang hati. Dia telah dibohongi dengan mudah. Doyoung, Taeil dan Jungwoo mengakui betapa liciknya Taeyong.
Johnny dan Jaehyun melalui proses untuk sembuh dalam masa yang lama. Mujur sahaja rawatan Taeil adalah yang terbaik membuatkan masa rawatan mereka lebih singkat dari yang mereka duga.
Jaehyun melihat semua rakaman bagaimana Taeyong berjaya menyelamatkan mereka. Dan dia juga mengakui betapa hebatnya lelaki itu yang bergerak tanpa lindungan sesiapa. Akan tetapi, lelaki itu kini sudah hilang entah ke mana.
Jaehyun masih lagi ingat bagaimana bibir Taeyong melekat pada bibirnya malam itu. Walaupun dia tidak melihat, dia dapat merasakannya. Dan atas sebab itu, dia tahu dia harus mendapatkan lelaki itu semua dalam apa cara sekalipun.
Taeyong harus menjadi miliknya.
"Bos."
Jaehyun berpaling memandang Johnny yang melangkah masuk perlahan-lahan. Kesan luka di badan lelaki itu masih kelihatan bagaimanapun sudah kering.
"Hari ni pun tiada hasil." ujar Johnny.
Jaehyun menarik nafas panjang. Dia tidak boleh menyalahkan sesiapa atas kegagalan itu. Kerana Taeyong seorang yang sukar untuk diteka apa tindakannya. Ya. Dia mengerahkan seluruh orang-orangnya untuk menjejaki lelaki itu termasuk Doyoung bagaimanapun gagal. Biasanya Doyoung akan berhasil. Bagaimanapun, Taeyong sudah mengetahui kebolehan lelaki itu. Maka, dia akan lebih berhati-hati untuk segala hal.
"Tak mengapa." ujar Jaehyun. "Sambung esok."
Johnny mengangguk. "Macam mana dengan semua deal yang ada? Masih nak reject atau kita cuba buat meeting?"
Jaehyun memandang Johnny. Buat seketika, dia merenung wajah orang kanannya ini merangkap kawan baiknya sendiri. Dia tahu Johnny sudah sembuh. Bagaimanapun, mengingati apa yang hampir sahaja berlaku pada malam itu membuatkan Jaehyun sedikit risau.
"Mungkin nanti dulu." Jaehyun mendengus. "Saya masih nak rehat."
"Baik, bos."
"Dan awak pun perlu rehat."
Johnny sudah tidak memerlukannya. Akan tetapi, dia tahu Jaehyun mahu dia terus meluangkan masa di rumah. Dan dia juga tidak membantah.
++++++++++++++++++++
"Ahh! Ahh! Mmph!"
Keringat kedua lelaki itu keluar dengan deras. Johnny yang kini berada di atas badan Jungwoo mendesah sama seperti lelaki itu. Kulit mereka bertembung. Dan Jungwoo merasakan lubang di bahagian punggungnya kini terbakar hangat.
Kaki Jungwoo kini disangkut di bahu Johnny. Parut-parut luka di badan lelaki tinggi lampai itu masih kelihatan bagaimanapun dia tetap kelihatan tampan. Johnny menunduk dan mencium bibir Jungwoo sambil melumat sehabis mahunya.
Entah kenapa, Jungwoo kelihatan sangat cantik saat mereka berhubungan intim. Dan itu membuatkan Johnny hampir menjadi gila. Kulit putih mulus Jungwoo membuatkan Johnny ingin menandai setiap inci yang ada.
Jungwoo mencengkam rambut Johnny dengan kuat. Bibirnya habis basah dan bengkak dimamah oleh lelaki itu. Dia merasakan kakinya semakin terbuka luas dan lenguh. Dia tidak tahu sudah berapa lama Johnny memasukkan asetnya ke dalam lubang punggungnya itu.
Dia sememangnya merasa sangat nyaman dan senang. Walaubagaimanapun, dia tetap tidak boleh menyangkal kesakitan dan tenaga yang dihabiskan olehnya kerana melayan nafsu Johnny yang serakah.
"I'm close." bisik Johnny dengan nada mendesah.
Jungwoo tidak dapat melakukan apa-apa. Dia hanya mampu mencengkam bahu lelaki itu sebelum sesuatu yang hangat memenuhi lubangnya. Johnny berhenti bergerak sambil menenangkan dirinya.
Perlahan-lahan dia menarik keluar aset yang dikuburkan dalam Jungwoo sebelum rebah di sebelah lelaki yang kini terbaring lemah itu. Dia menarik selimut untuk menyelimuti tubuh mereka yang tidak mempunyai seurat benang pun.
Johnny mendekatkan dirinya kepada Jungwoo yang sepertinya sudah tidak berdaya. Lelaki cantik itu hanya memejamkan matanya tidak bergerak. Dia hanya berusaha menenangkan diri dan mengembalikan nafasnya seperti semula.
"Tiga hari berturut-turut awak minta benda ni." gumam Jungwoo tanpa membuka matanya.
"Lebih sebulan kot saya tak dapat." selamba Johnny bersuara.
Jungwoo menderam kemudian memukul lembut lengan yang memeluk tubuhnya. "You're lucky that I love you."
Johnny ketawa kecil. "You know I love you more."
Untuk beberapa minit, mereka hanya berdiam diri sambil menenangkan pernafasan masing-masing. Merasakan hadirnya diri masing-masing benar-benar membuat mereka bahagia. Kehidupan kecil disebalik kehidupan nyata yang bahaya itu sudah cukup bagi pasangan ini.
Jungwoo masih lagi ingat bagaimana pertemuan pertamanya dengan Johnny. Dia dibawa masuk ke situ ketika keluarga Jung berjaya merampas dan memusnahkan satu kumpulan mafia yang lain. Jungwoo adalah salah seorang 'hamba' yang terselamat. Jungwoo sangat takut pada sentuhan. Dia menggeletar seluruh badan jika seseorang menyentuhnya. Dan anehnya, hanya sentuhan Johnny yang tidak menjadi masalah buatnya.
Dia merasakan sesuatu yang hangat pada sentuhan Johnny. Pada saat Jaehyun mengarahkan semua 'hamba-hamba' itu melarikan diri, dia tidak mahu dan hanya menempel pada Johnny. Ini membuatkan lelaki itu tidak punya pilihan lain. Johnny terpaksa merayu pada Jaehyun untuk membenarkan dia membawa Jungwoo pulang.
Jungwoo bukan seorang yang aneh atau terencat, dia hanya trauma kerana dijual pada usia 14 tahun. Mujur sahaja dia tidak pernah disentuh secara seksual. Mungkin kerana sebelum ini tubuhnya yang kurus dan pucat membuatkan semua orang geli padanya. Dan dia hanya dijadikan hamba untuk disiksa dan disuruh menari seperti perempuan.
Sentuhan tangan Johnny yang mengejutkannya ketika markas kongsi gelapnya diserang membuatkan dia tahu, Johnny adalah dunia yang dia impikan. Malah, ketika dia sudah dibawa pulang ke rumah keluarga Jung, dia asyik ikut ke mana lelaki itu pergi. Jika Johnny keluar untuk misi, dia akan menunggu di hadapan pintu sehingga lelaki tinggi lampai itu pulang.
Kebaikan orang-orang keluarga Jung berjaya membuatkan dia biasa dengan kehidupan di situ. Dia mula bersikap terbuka dan menerima semuanya. Sehingga dia mampu untuk melakukan pekerjaan yang diperlukan. Dia berubah menjadi lelaki tampan dan jelita juga semata-mata untuk Johnny. Dan lelaki itu yang merampas terunanya.
Johnny mengajarnya seni mempertahankan diri. Tetapi, dia tidak begitu mahir untuk dibawa melakukan apa-apa misi sama seperti Doyoung dan Taeil. Semua orang di keluarga Jung tahu bahawa cinta matinya hanya Johnny dan dia juga mempunyai tempat istimewa dalam hidup Johnny.
"Jungwoo..."
Jungwoo membuka matanya dan memandang lelaki tampan di sebelahnya itu.
"Awak okay?" tanya Johnny risau. "Awak diam je."
Jungwoo segera mengukir senyuman manis. Dia memusingkan badannya untuk menghadap Johnny. "Saya hanya mencintai awak, Seo Johnny."
Johnny tersenyum mendengar kata-kata lelaki itu. "Saya mencintai awak juga, Kim Jungwoo."
To be continue.....
Ehem, ehem. Sorry... Ada scene macam ni. 18+ kan? HAHAHAHA
xoxo, M
YOU ARE READING
Obsession [JaeYong] [BL] [18+]✔️
FanfictionJaehyun adalah mafia paling muda dalam sejarah bandar itu. Dia mempunyai kemahiran dan pengetahuan yang luas membuatkan tiada seorang pun yang mampu mempersoalkan kemampuannya. Malangnya, di kala terlalu ramai yang cuba membunuhnya dalam diam, dia...