Capitolul 9

184 16 1
                                    

  Rhys

      Privesc cum Diem se îndepărtează de mine. Nu pot sa spun ca ma deranjează neaparat. Deși sa ii simt corpul firav atât de aproape de al meu a fost minunat. Faptul ca se afla acum la o anumită distanță, îmi este permis sa o admir. Rochia albă îi pune in evidență fiecare curbura a corpului bine definita și o face sa arate și mai mult ca un înger. Parul roșcat, ma ajuta sa o recunosc cu ușurintă mai ales atunci când încep sa se adune din ce in ce mai mulți elevi pe ringul de dans. Ma mișc mai aproape de ei, astfel încât sa o am in vizor in forma completa. Parul ei lung se balansează odată cu întregul corp. Muzica se aude din ce in ce mai tare iar ea, se distrează de parcă totul ar fi in regula.
       O privesc cum își ondulează  soldurile pe ritmul Latino ce tocmai a început sa răsune prin boxele imense și îmi e clar ca e momentul meu sa apar pe ringul de dans. Mă apropii ușor de ea și ajung sa dansez la doar câțiva metri de ea. Dintr-o data, Ángel se oprește brusc, se scuză prietenei ei și se îndreaptă spre scări. O vad cotrobăind prin geanta după cutia cu pastile și îmi e clar ca vocile au revenit.
Brusc, orice simț imi este oprit de o amintire ce parca vrea sa imi trimită un semnal.
-Rhys, mi-ai văzut pastilele?
Ma întreabă sora mea ce a apărut brusc in vestiarul echipei de fotbal.
-De unde sa știu eu, unde îți sunt pastilele, Brenn?
-Nu știu, te rog! Ajuta-ma! Monștrii nu îmi dau pace.
Observ privirea rece și înghețată ce se așterne in ochii surorii mele și sunt cu adevărat copleșit astfel încât, îmi las echipamentul de o parte și caut prin geanta mea, ca nu cumva sa îi fi luat pastilele in locul suplimentelor mele alimentare. Însă nu. La mine nu se afla nicio pastila ce sa ii abțină Brennei.
-Nu sunt la mine, surioara.
-Mama o sa ma omoare!
Brusc, unul dintre coechipierii mei se apropie de noi, cu pași repezi.
-Hei schizo! Ai pierdut ceva?
Rostește el, fluturând prin fata mea și a Brennei cutia sa de pastile. Sângele îmi fierbe in vene, încă de la auzirea poreclei pe care i-a pus-o întreg liceul.
-De unde o ai? Unde ai găsit-o? Nu mi-am lăsat geanta decât...-apoi Brenna face o pauza de câteva secunde, pana sa își dea seama, in final-Pervers împuțit!-urla sora mea, dându-i o palma zdravănă coechipierului meu.-Pastilele erau in vestiarul majoretelor. Ce mama dracului crezi tu ca făceai acolo?!!MAI ALES PRIN GEANTA MEA!
-Da-i cutia de pastile înapoi, Smith.
-O sa i-o dau doar dacă acceptă o seară cu mine.
-Pervers Nenorocit!
Fac un pas înainte, cu sângele clocotind deja in vene și o las pe Brenna sa rămână in spatele meu.
-Erick. Asculta atent la mine. Sa te ia mama dracului sa te atingi de sora mea. Căci dacă se va întâmpla, voi dezlănțui iadul. Și, doar ca sa știi nu te vad bine in situația asta. Știi de ce? Fiindcă orice as face eu, scap bazma curat. Dar ce ai tu in cap, se declara viol. Și ce sa vezi, se pedepsește cu închisoarea. Iar eu, o sa ma asigur ca se ajunge pana acolo. -ma apropii si mai mult de el si ii smulg din mâini cutia de pastile a surorii mele, in timp ce ma uit la reacția lui stupefiata.-Haide Brenn, -spun întorcându-ma iarăși spre sora mea-mergem sa îți pui pastilele in siguranța.
-Bine, Rhys.
Îmi iau sora protectiv de după umeri si imi potolesc sângele ce imi evidențiate venele de pe arcada. Ma uit in ochii surorii mele ce, acum ca își strânge singura salvare la piept au devenit brusc calmi. De o nuanță frumoasa de albastru care îmi amintește de ce trăiesc. Trăiesc pentru a ma asigura ca nuanța de albastru marin din ochi ramane mereu de o claritate rară.
Amintirea ce îmi încețoșase privirea se dispersează iar brusc, in fata ochilor văd un băiat, beat manga, probabil și drogat, mergând pe scări in urma lui Ángel. Picioarele mele se trezesc mergând in nestire in urma idiotului in care nu am absolut deloc încredere. Urc treptele cu puțin in urma lui și aștept, sa văd ce are de gând sa facă. Deși, jumătate din întreaga mea ființa, știe exact ce are de gând afurisitul sa facă. Își semnează condamnarea la moarte, fără ca măcar sa aibă habar de asta. Dar nu e absolut nici o problema. Îl voi anunța eu cât de curând.
Îl urmăresc din umbra și îmi jur, ca îl voi distruge fără sa mai las nici cenușa lui sa mai zacă pe acest pământ dacă are in cap sa facă exact ceea ce are in pantaloni.
Ángel intra in baia spațioasă in urma unui cuplu ce iese de odată din baie. Cuplu ce probabil își făcuse treaba in baia "gazdei", asigurându-se ca nu deranjează pe absolut nimeni. Adevarul este ca Nu as vrea sa fiu in locul lui Hazel și sa curat după toți libidinoșii.
Ușa băii aproape se Închide, asta pana când un picior sa o oprească milimetric. Piciorul afurisitului de Aaron Maddox. Picior care, presimt ca va zbura pe aici cât de curând. Precum întregul lui corp.
Cu ajutorul forței pe care o are comparativ cu ființa firava ce se ascunde in spatele ușii dure, deschide ușa in larg și pășește in interiorul băii, Clătinându-se de pe un picior pe altul.
Urletul lui Ángel se aude răsunând pe întregul etaj. Întreaga mea ființa intra pe autopilot.Ma uit mai atent la ușa închisă ce zace brusc in fața mea și îmi e clar ca trebuie sa pătrund înăuntru și sa o apar pe Ángel. Nu fiindcă e ea acolo. As intra sa apar orice fată care ar avea parte de un libidinos ce are de gând sa îi distrugă întreaga viața de acum in colo.Iar dacă ușa asta afurisita are de gând sa îmi stea in cale, își va lua adio de la balamale și va zbura dracului prin întreaga casa cât mai curând posibil.

ÁngelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum